ריאיון עם פופי דלווין, הדוגמנית שגדלה בחצרות מלכים

פופי דלווין לג'ו מלון לונדון | צילום: יח"צ
פופי דלווין לג'ו מלון לונדון | צילום: יח"צ

למרות שכבשה את פסגת הדוגמנות הרבה לפניה, לפופי דלווין דווקא לא אכפת שמתארים אותה כאחות של קארה. עכשיו מתפנה הפרזנטורית של בשמי ג'ו מלון לספר על היחסים הקרובים עם אחותה ולגלות מה הפחד הכי גדול שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

 

בצהרי היום באמצע חודש מאי לפני כשנתיים התכנסה שמנת עולם האופנה הבריטי בארמון קנזינגטון לרגל חתונתה של הדוגמנית ואושיית החברה פופי אנג'לה דלווין. הכלה הנרגשת ו־17 שושבינותיה לבשו שאנל קוטור ואת השובל הארוך של שמלת הכלה החזיקה אחותה הקטנה, לא אחרת מאשר דוגמנית העל והשחקנית קארה דלווין.

האירוע האקסטרווגנטי שהתחיל בלונדון הפך למסיבה פרועה בסגנון היפי דקדנטי במרקש שבמרוקו ונמשך ארבעה ימים שלמים ללא שינה, עם רשימת אורחים שכללה את ג'ורג'יה מיי ג'אגר, ג'ואן קולינס וסוקי ווטרהאוס.

עם כל הכבוד לרומנטיקה, זו הייתה חתונה שנסובה סביב אופנה ובמהלכה החליפה פופי לא פחות מ־75 אאוטפיטים שעוצבו בין היתר על ידי פיטר דנדס לאמיליו פוצ'י, מתיו ויליאמסון ודולצ'ה וגבאנה.

החתונה האופנתית אמנם התקיימה ב־2014 אבל היא עדיין מהדהדת כשבאים לדבר על הדלוויניות. עוד לפני שטיפסה אחותה קארה בת ה־24 לפסגת תעשיית האופנה כדוגמנית שאף תצוגה לא שלמה בלעדיה, פופי (30) כבר הייתה מבוססת בתודעת הציבור – מבוגרת בשש שנים, חצופה ונמרצת ובעלת מראה שונה לחלוטין – יותר אנגלי־אריסטוקרטי ופחות אדג'י וחייתי.

פופי (משמאל) וקארה דלווין ביום החתונה של פופי | צילום: GettyImages
פופי (משמאל) וקארה דלווין ביום החתונה של פופי | צילום: GettyImages

היום יותר מתמיד עולם האופנה מאוהב באחים ואחיות שמדגמנים אידיליה משפחתית מהסוג שכולנו שואפים אליה, והתקשורת עוקבת באדיקות אחרי היחסים הצמודים של בלה וג'יגי חדיד, הדוגמן לאקי והאחיות לבית סמית וכמובן קייט ולוטי מוס. כמו במשפחת קרדישאן (מינוס הטראש), הבאזז סביב הדלוויניות הוא תולדה של מי שהן ביחד ולחוד, והשימוש המופתי שלהן ברשתות החברתיות עם מיליוני עוקבים, שמאפשר חלון הצצה לחייהן רוויי העניין ולקשר הסימביוטי העמוק ביניהן.

פופי על שער מגזין LOVE שבו היא גם כותבת טור אישי בשם "אל תשנאו אותי בגלל שאני מושלמת"
פופי על שער מגזין LOVE שבו היא גם כותבת טור אישי בשם "אל תשנאו אותי בגלל שאני מושלמת"

 

אמנם קשה להיזכר בדוגמנית כמו קארה דלווין, שכבר בתחילת דרכה המקצועית הותירה רושם עמוק כל כך על תעשיית האופנה העולמית, בלי מסכות ובלי יומרות, אבל פופי לא נותרת מאחור. היא נחשבת לאחת המתלבשות הטובות והמדוברות על השטיח האדום ומשלבת בין מראות רבי רושם המורכבים מפריטים של מעצבי על לנינוחות שקל להישבות בקסמה, ומודה שגם היא כמו אחותה משתדלת להפגין אותנטיות. "אני חושבת שתמיד צריך ליהנות ממה שלובשים ולהביא ללבוש חוש הומור. אין באמת חוקים, רק לכיף", היא אומרת בריאיון שערכנו איתה לרגל השקת הבושם החדש Basil&Neroli של ג'ו מלון, המותג שהיא מובילה. "תלבשי מה שגורם לך להיות מאושרת כיוון שזה בולט דרכך. אם את לא מרגישה נוח בלבוש שלך, אני לא חושבת שזה יצליח לעולם. תמיד תורידי פריט אחד לפני שאת יוצאת מהבית. אני אוהבת 'להקליל' את הדברים ולכן תמיד מורידה פריט אחד, אם מדובר בעגילים ואם בקרדיגן".

פופי וקארה דלווין | צילום: GettyImages
פופי וקארה דלווין | צילום: GettyImages

הצד האפל של המשפחה

קריירת הדוגמנות המצליחה של פופי התחילה ב־2008 כשאותרה על ידי סוכנות הדוגמנות Storm, ומאז קטפה שלל קמפיינים בינלאומיים נחשקים, בהם לאניה הינדמארץ' ("הפריט היקר ביותר ללבי היא קופסת תכשיטים של אניה הינדמארץ' שבעלי השתמש בה להצעת הנישואים"), ברברי ואלברטה פרטי וחוזים ארוכי טווח כשגרירת שאנל ולואי ויטון. נכון להיום היא מכהנת כשגרירת המועצה הבריטית לאופנה וכיושבת ראש המועצה ומחדדת את כישורי המשחק הטלווזיונים שלה בסרט הקולנוע ״המלך ארתור״ שביים השנה גאי ריצ׳י ובהצגת התיאטרון Stupid Love.

השנה שלחה ידה גם בתחום העיצוב כששיתפה פעולה עם מותג בגדי הים האמריקאי Solid&Stripes, שנמכר בין היתר בבוטיק האינטרנטי היוקרתי נט־א־פורטה, עיצבה קולקציית קפסולה למותג הנעליים הנחשב אקווזורה והחלה לכתוב טור אישי במגזין האופנה Love בשם המתגרה "אל תשנאו אותי בגלל שאני מושלמת".

היא מצהירה על עצמה שהמקום שבו היא מבלה הכי הרבה זמן הוא חדר הארונות, מה שאינו מפתיע בהתחשב בעובדה שהיא וקארה מגיעות ממשפחה אמידה ומיוחסת. אמן פנדורה היא קניינית אישית המייעצת לקייט מידלטון בענייני לבוש, וכשפופי הייתה ילדה הסתובבו בסלון ביתם אושיות בסדר גודל של מדונה.

Basil&Neroli של ג׳ו מלון 520 ש״ח (100 מ״ל) | צילום: יח"צ
Basil&Neroli של ג׳ו מלון 520 ש״ח (100 מ״ל) | צילום: יח"צ

 

סבתה מצד אמה הייתה העוזרת האישית של הנסיכה מרגרט, תפקיד שבזכותו בילתה פופי בילדותה בארמון קנזינגטון. בעבר סיפרה בראיונות כי היא התאהבה בנסיכה ולמרבה מבוכתה של סבתה נהגה לכתוב לה מכתבי הערצה. פופי אף קנתה לנסיכה נעליים זהות לשלה, לאחר שהנסיכה החמיאה לה על נעליה.

כשנשאלה על זיכרון האופנה המוקדם ביותר שלה ענתה "כשהייתי בערך בת 4 לאימא שלי היה ז'קט ורסצ'ה בגוון ירוק ליים עם כריות כתפיים מסיביות ואני זוכרת שחשבתי לעצמי 'למה הראש שלה נראה כל כך קטן? למה היא עושה את זה לעצמה?'. אבל היא אהבה אותו. אני לעומת זאת מאוד אוהבת את שנות ה־90. אני רוצה להביא יותר דברים מאז, כמו להקת ה'ספייס גירלז'. אני לא חושבת שנתנו לתקופה מספיק תשומת לב".

אבל להיסטוריה המשפחתית יש גם צד אפל יותר. בספר זיכרונות שכתבה אמן היא מספרת שהייתה מכורה להירואין, על מחלת המאניה־דיפרסיה שממנה היא סובלת ועל ההשפעה של ההתמכרות הקשה על יחסיה עם ילדיה עד כדי הרחקתה מן הבית, כך שקל להבין איך הפכו שתי האחיות לקרובות ומאוחדות כל כך. בגלל המפגש הקרוב עם התהום פופי מפחדת מהמוות יותר מכל. "אני יודעת שזה חולני אבל מוות מפחיד אותי. אני רוצה להיות כמו גולדי הון או מריל סטריפ בסרט 'המוות יאה לה', שיהיה לי שיקוי ואחיה לנצח".

החברות הכי טובות האחיות קארה ופופי דלווין בהשקה במונקו | צילום: GettyImages
החברות הכי טובות האחיות קארה ופופי דלווין בהשקה במונקו | צילום: GettyImages

 

שתי האחיות הן באמת החברות הכי טובות: מבלות ביחד עד השעות הקטנות של הלילה וחולקות מיליה חברתי נחשב (אלכסה צ'אנג היא חברתה הטובה של פופי וסיינה מילר הייתה שותפתה לדירה כשהתגוררה בניו יורק). בריאיון שהעניקה ל־Town and Country אמרה פופי: "אנחנו כמו השפן של דורסל, אנחנו לא עוצרות. להיות איתנו זה מפחיד, אנשים צוחקים שהם צריכים מסכות חמצן".

האופן שבו משתמשת פופי באינסטגרם יוצר תחושת נגישות ומעביר בבירור את החיבור הזה לאחותה הקטנה ולמשפחה בכלל. כך, למשל, בערב הקרנת הבכורה של "יחידת המתאבדים" שבו מופיעה קארה, היא העלתה תמונה שלה עם הכיתוב המפרגן "היא כבר מבוגרת וכוכבת קולנוע", ביום האב העלתה תמונה של כל המשפחה וגם את ימי הולדתם של בני המשפחה היא מקפידה לאזכר באינסטגרם. בריאיון לעיתון הבריטי "דיילי מירור" באוקטובר האחרון נשאלה אם נמאס לה לדבר על קארה ומהשאלות על אחותה, והיא ענתה: "היא אחותי הקטנה, אני מסוגלת לדבר עליה עד שהפנים שלי יכחילו. אני יודעת שכולם מדברים עליה עכשיו ולא יכולתי להיות גאה יותר ממה שאני. אני כל כך גאה בה כל יום".

במה הסגנון שלך שונה מזה של קארה?

"אנחנו שונות מאוד. לקארה יש מראה רציני של רוקיסטית. היא מאוד חצופה, היא מתלבשת משוגע ולא אכפת לה איך היא נראית או מה אנשים חושבים על כך. זה מוסיף לקסם שלה והופך אותה למדהימה שהיא. בסגנון שלי יש יותר מחשבה, אבל הוא מאוד מגוון ושונה. אני לא יכולה לתאר את הסגנון שלי מכיוון שהוא משתנה מיום ליום, תלוי במצב רוח שלי. כרגע, קארה ואני גונבות זו מזו פריטי לבוש בתדירות גבוהה יותר ממה שאני באמת רוצה. מאז שהיא התחילה לדגמן, לא רק היא גונבת ממני, גם אני ממנה".

מה לעולם לא תיקחי מאחותך?

"לעולם לא אנעל כפכפי עץ. הם פשוט לא עובדים בשבילי כי אני כזו מגושמת ובטוח אפול מהם. זה פשוט אסון שמחכה להתרחש. אני גם אני שונאת כפתורים. הם משגעים אותי. פעם היה לי פחד קל מהם והייתי צריכה להתגבר עליו בגלל העבודה שלי. לעומת זאת, אני אוהבת הלבשה תחתונה ממשי, ואלה הפריטים שאני מבזבזת עליהם הכי הרבה".

מי הסטייל אייקון שלך?

"ללא ספק ג'יין בירקין. כל מה שקשור אליה – מהפוני ועד הרווח בין השיניים שלה. היא פשוט כולה מגניבה בלי שום מאמץ".

ולסיום, איפה את הכי מאושרת?

"במיטה. אני כמו עכבר בית, אני יכולה לישון 16 שעות רצוף".

תמיד מצטיינת על השטיחים האדומים. פופי בשבוע האופנה בלונדון | צילום: GettyImages
תמיד מצטיינת על השטיחים האדומים. פופי בשבוע האופנה בלונדון | צילום: GettyImages