אחרי התאונה: דר זוזובסקי מתייצבת לצידה של שלומית מלכה

שלומית מלכה ודר זוזובסקי | מתוך האינסטגרם darzuzo@
שלומית מלכה ודר זוזובסקי | מתוך האינסטגרם darzuzo@

בזמן ששלומית מלכה מאושפזת בבית החולים איכילוב, חברתה דר זוזובסקי החליטה לבטל אירוע בו השתיים היו אמורות להשתתף הערב. הסוכנת של השתיים, אלינור שחר, מסרה: "כולנו מתפללים לשלומה של שלומית"

88 שיתופים | 132 צפיות

הדוגמנית דר זוזובסקי הייתה אמורה להשיק הערב (ראשון) יחד עם המותג ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי את הבושם החדש שלה – NYLon. באירוע הייתה אמורה להשתתף גם חברתה שלומית מלכה.

לאחר שהתבררו נסיבות התאונה הקשות של מלכה, החליטה זוזובסקי לבטל את האירוע ואמרה כי: "בנסיבות אלו, אני מבקשת להיות בבית החולים, לצידה של חברתי הטובה שלומית, לחזק אותה, לתמוך בה, ולהמתין כי שלומית תחזור לאיתנה בהקדם. את ארוע השקת הבושם החדש , אני מבקשת לדחות ולקיימו בתאריך בו שלומית תוכל להיות לצידי".

מג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי נמסר: "עמדנו להשיק היום בשיתוף דר זוזובסקי את הבושם החדש שלה . עקב הנסיבות הקשות אנו מודיעים על ביטול האירוע ודחייתו למועד חדש. ליבנו ומחשבותינו נתונים  כרגע אך ורק לשלומית ולהחלמתה.  אנו מחזקים את יהודה , בני המשפחה והחברים בזמן זה. "

דוגמנית על ומלאכית של ויקטוריה'ס סיקרט: הכירו את החברה הכי טובה של שלומית מלכה


שלומית מלכה היא דוגמנית השנה של תחרות פרסי האופנה של "את" 2016


מפתיע: איזה חלק בגוף שלה שלומית מלכה הכי אוהבת?

אלינור שחר, הסוכנת של שלומית מלכה ודר זוזובסקי מוסרת כי: " שלומית מלכה היתה אמורה לבלות את היום המשמח בחברתה של דר. את הבוקר הן היו אמורות לפתוח בארוע פרטי ומפנק של מספר חברות קרובות, אך לרוע המזל, נפגעה שלומית בתאונה מצערת. דר נמצאת בבית החולים , לא משה ממיטתה של שלומית, ומחזקת את המשפחה והחברים . כולנו בבית החולים מתפללים לשלומה של שלומית ובטוחים כי היא תחזור לבריאות שלמה". אמן

מתפללים לשלומה. שלומית מלכה | צילום: דודי חסון
מתפללים לשלומה. שלומית מלכה | צילום: דודי חסון