אופנה יומית: לונדון מדירה דוגמניות רזות מהסאבוויי

צילום: Mark Segal
צילום: Mark Segal

למה ראש עיריית לונדון הכריז מלחמה על דוגמניות רזות, מי הבלוגרית הישראלית שמשגעת את עולם האופנה ולמה עברנו לקנות תיקים של שאנל במקום להשקיע בנדל"ן? כל מה שחשוב שתדעי על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. מגזין הארפרס בזאר בחר את 19 האינסטה-בלוגריות שחייבים להכיר, ביניהן קורין אברהם הישראלית בעלת הבלוג הפוטוגני עד כאב Yasalam – שבזמן שאנחנו מזיעות בטישרט, מקיפה את העולם על סטילטו. "אני יושבת אתמול בערב עם שתי חברות (כמובן שעם כמה בקבוקי יין) מידי פעם בודקת את האינסטגרם שלי, ומשהו לא ברור לי, פתאום בשעתיים נוספים לי 400 עוקבים כולל כל המותגים הנחשבים ביותר כמו ג'ימי צ'ו והמגזינים המובילים כמו ווג והארפר באזר! אני חייבת לגלות מה קרה… ואז היום בבוקר, חשבתי שאולי כדאי לעשות חיפוש בגוגל, וזה מה שמצאתי!", כך כתבה בעמוד הפייסבוק שלה.

2. עזבו אתכן מתכניות משכנתא ורכישת מניות, הדרך היעילה ביותר להשקיע כסף היא לרכוש כמה שיותר תיקי 2.55 של שאנל. מדובר בדגם האייקוני ביותר של המותג, שבשש השנים האחרונות ערכו עלה ב-70%, ומשהו אומר לנו שהיד עוד נטויה. נכון לכתיבת שורות אלה המחיר הוא 4,900 דולר לחתיכה, הכי בקטנה.

3. ראש עיריית לונדון, סדיק חאן, אוסר תליית מודעות המעודדות רזון מוגזם בתחנות הסאבוויי בעיר. כאב לשתי בנות, הוא מספר כי הוא מודע לנזקים שיכולים לגרום דימויים לא מציאותיים אלה ומעוניין לשדר מסר ברור לתעשיית הפרסום: חלאס עם זה.

4. לפני כחודשיים התבשרנו שג'ייסון וו מקים ליין נוסף תחת המותג שלו, שיקרא Grey ויהיה מושפע מהסטייל של החברים שלו, קרי: יותר קזו'אל ופחות מישל אובמה. החל מהיום הקו זמין לרכישה, או הצצה – מה שתבחרו.