אופנה יומית: COS השוודים מגיעים לארץ

ג'ואן ריברס | צילום: GettyImages
ג'ואן ריברס | צילום: GettyImages

מי עורר מחאה על נוקשות העולם החרדי, מה הלהיט החדש של הפריזאים ואיפה נעשה היום שופינג? כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

 

1. השמועות הפכו לרשמיות: COS מגיעים לישראל. מותג הביניים השוודי מבית H&M (אבל הרבה יותר יקר) שמגשים עבורינו חלומות מינימליסטיים עוד מ-2007, צפוי להגיע באביב הקרוב ל-TLV Fashion Mall, ובעברית: קניון גינדי ברחוב החשמונאים בתל אביב (צפי הפתיחה היה הקיץ הקרוב, אנחנו נאמין לזה כשנראה את זה). שלוש שאלות חשובות שצריכות להישאל: 1. האם המחירים יהיו ידידותיים למשתמש ביחס למדינות אירופה (או מקבילים לפער מחיר המילקי בברלין)? 2. האם הקניינות תהיה מדויקת או מאכזבת? 3. האם תהיה הסתערות רבתי שתוריד את מניות החשק לקנות שם? נקודות למחשבה. 

2. אמש נערכה תצוגת בוגרי המחלקה לעיצוב אופנה של המרכז האקדמי לעיצוב ויצו חיפה. אהבנו במיוחד את עבודתו של אלי עג'מי, המרפררת לעולם החרדי ומבקשת לקרוא תיגר על המוסכמות שבו, דרך צבעוניות בוהקת השוברת את הרצף הקבוע שבין שחור ולבן. ההשראה לקולקציה היתה אירוע הרצח של שירה בנקי במהלך מצעד הגאווה בירושלים, שעורר בעג'מי רצון להביע מחאה על נוקשות העולם החרדי ולעסוק באופן בו אנחנו מקבלים את האחר.

עבודתו של אלי עג'מי | צילום: גלעד בר שלו
עבודתו של אלי עג'מי | צילום: גלעד בר שלו

 

3. בעולם אידיאלי, היינו עושות יופי של שופינג במכירה האינטרנטית שמתקיימת היום, של תכולת ביתה (שנמכר בשנה שעברה תמורת 28 מיליון דולר) של מנחת משטרת האופנה האגדית ג'ואן ריברס, שהלכה לעולמה ב-2014. היינו רוכשות, למשל, ז'קט שאנל שכל גרדרובה צריכה, שמלת ערב של ורה וונג שנלבש לאירוע הגאלה הבא שנוזמן אליו ותכשיטים של ואן קליף ופברז'ה שילוו אותה. בחיים עצמם, נקליק רק כדי להציץ. מוזמנות גם.

4. קבלו את הפיס החדש מבית Vetements – קולקטיב מעצבים פריזאי מחוצף שנוסד השנה על ידי דמנה גואסליה, המנהל הקריאייטיבי של בלנסיאגה – סווטשירט עם הכיתוב Zemfira. אם תהיתן מה פירוש המילה – זהו שמה של זמרת ידועה מרוסיה, שהמוזיקה שלה היא חלק מפסקול חייו של גואסליה. לעומת הלהיט הקודם בחסות המותג (חולצת טישרט עם לוגו של חברת השילוח DHL, שהפכה במהרה להוט פוטטו של עולם האופנה), מדובר בפריט סולידי יחסית. המחיר סולידי פחות – 770 דולר, והמלאי כולל חמישים יחידות בלבד, שבטח יחוסלו עוד לפני שנלמד לבטא כמו שצריך את שם המעצב המוכשר.

@wkorea @ssense

A photo posted by VETEMENTS (@vetements_official) on