לא ראויים לך: תצוגת בגדי הריזורט של שי שלום

צילום: אבי ולדמן
צילום: אבי ולדמן

שי שלום הציג קולקציית בגדי ריזורט מושלמת שרק הוכיחה לנו שוב עד כמה הוא מעצב גדול, שפועל במציאות אופנתית שהסטנדרטים הישראליים שלה אינם הולמים את מידותיו

88 שיתופים | 132 צפיות

 

את תצוגת בגדי הריזורט של שי שלום שהתקיימה הבוקר (רביעי) פתחה קורין גדעון, שהותירה את הסמל המסחרי שלה – התלתלים –  בידי הספר ובניגוד לטרנד של הרגע, הגיעה באופן מפתיע בשיער מוחלק, באופן שהקשה על זיהויה. גדעון עלתה על המסלול מתוך מכונית רולס רויס לבנה משנות ה-60 שהחנתה למרגלותיו, ויצאה ממנה כשהיא לבושה בחליפת מכנסיים אדומה. היה נדמה שגדעון קצת טובעת בחליפה ואפשר לומר שלא ברור למה היה צריך אותה שם מלכתחילה, שהרי המראה הבלתי מהודק שלה לא התקשר לתצוגה המוקפדת שהעלה שלום. כישרונות בסדר גודל כזה אין להם צורך להיתמך על כתפי גימיקים כגון אלה.

לעומת גדעון, דווקא נוכחותו של רכב הענתיקה רמזה על העתיד לבוא: בגדי חופשה בהשראת הנסיכה גרייס קלי ממונקו, בעלי מינונים מדוייקים של נוסטלגיה. היה קל לזהות את ההשראה בבגדים שעוררו בנו את החשק לנפוש בריברייה הצרפתית. על המסלול נראו 22 מערכות לבוש שעוצבו בהשראת אוסף תמונות של קלי, רבים מהם מאתרי נופש בהם ביקרה. את הניחוח התקופתי של אותם צילומים שזר שלום במומחיות בחליפות, שמלות, חולצות וחצאיות שהיו עשויות במיומנות רבה מחומרים מגוונים, שהבולטים שבהם חוטי סריג יפהפיים ממשי מהם תפר בגדי ים ושמלות, ועורות דקיקים שהיו ממש פרשוטו של אופנה.

שי שלום מפורסם בזכות רמת ביצוע שאין כמוה, גימורים דקדקניים ושלמות אופנתית. גם הפעם הוא גרם לנו להרגיש שאנחנו לא ראויים לכל זה, שהרי הוא יכול בקלות לפרוץ כל גבול ולתפוס מקום בקודקוד עולם האופנה העולמי.

צילום: אבי ולדמן
צילום: אבי ולדמן
צילום: אבי ולדמן
צילום: אבי ולדמן
צילום: אבי ולדמן
צילום: אבי ולדמן
צילום: אבי ולדמן
צילום: אבי ולדמן
צילום: אבי ולדמן
צילום: אבי ולדמן
צילום: אבי ולדמן
צילום: אבי ולדמן
צילום: אבי ולדמן
צילום: אבי ולדמן
צילום: אבי ולדמן
צילום: אבי ולדמן
צילום: אבי ולדמן
צילום: אבי ולדמן