ממתקי אופנה

טרנד הדנים נוסח פוקס
טרנד הדנים נוסח פוקס

הצבעוניות השובבה של פוקס, הנעל "המתנפחת" של ריבוק, לק עמיד (שאינו ג'ל) ותיק עגלה עם שיק. חמישה דברים טובים בשבוע

88 שיתופים | 132 צפיות

כבוד לבייסיק

קולקציית קיץ 2015 של פוקס מביאה איתה משב רוח מרענן עם צבעוניות פסטלית וטקסטילים עדינים. משהו טוב עובר על המותג הישראלי עת בחר להשיק את קולקציית הבייסיק הצעירה והטרנדית. פרט להיעדר הגיוון בגזרות, נראה כי מדובר בפריטים לבישים מאד, נוחים, ובעיקר במחירים נגישים. כדאי להכיר את הבד הנעים החדש – שלג-נקודות (כותנה בשילוב פוליאסטר) החולש על קטגוריית הבייסיק עם דגמי חולצות טי בצבעוניות מגוונת בשילוב חוטים לבנים, כעין פתיתי שלג. לצד צבעי הגלידה הפסטלים של הפריטים, סקאלת הגוונים כוללת גם כאלה דהויים, כחולים, אפורים, אדומים, ורוד עתיק, שמנת ושחור. עיקר האלמנטים השזורים בין הדגמים הם דפוסים גרפיים, מספרים ואותיות מעולם הספורט, דפוסי פרחים קטנטנים, חיות, פייטים, דפוסי פויל ואבנים. הג'ינס תופס כמובן מקום של כבוד בקולקציה החדשה עם שטיפות ג'ינס בטקסטורת טאי דאי ושילובי קרושה. לכדו את עינינו שמלות ג'ינס באורך מיני ומקסי, טוניקות ג'ינס מכופתרות, אוברול ג'ינס, מכנסי ג'ינס קצרים בגזרה נונשלנטית ומכנס ג'ינס בגזרת מותן גבוהה ומחמיאה. אל תפספסי את שמלות המקסי האווריריות נטולות השרוול, האידיאליות לימים החמים.

טווח מחירים: חולצות החל מ-39.90 ₪, גופיות החל מ-49.90 ₪ שמלות החל מ-69.90 ₪, ג'ינסים קצרים החל מ-139.90 ₪, בסניפי הרשת

קיץ קז'ואל על-פי פוקס. צילום: יח"צ
קיץ קז'ואל על-פי פוקס. צילום: יח"צ

צמוד אלייך, בסטייל

אחד מהאקקסוריז הנפלאים של האמהות הטריות הוא תיק העגלה. רצוי אחד כזה עם סטייל. היידי בייסיק הוא תיק גב, המקפל בתוכו אפשרות נשיאה על הכתף וגם על העגלה. התיק מצויד בפתרונות אחסון רבים ונוחים, הממוקמים במקומות הנכונים: שלושה כיסים לבקבוקים, כיס מרכזי גדול עם רוכסן (מתאים ללפטופ, ספר או בגדים להחלפה), כיס קטן עם רוכסן לארנק או סלולרי וכדומה. ואם לא די בכך, לתיק הבייסיק מתווסף קלאץ' תואם, הכולל משטח החתלה מרופד, הנתלה בקלות על כל סוגי העגלות.

מחירים: תיק עגלה בייסיק + קלאצ' –  250 ₪ או בנפרד – תיק בייסיק – 189 ₪, תיק קלאצ'  – 69 ₪, באתר www.heidi-design.com

 

תיק גב/עגלה פלוס קלאץ' תואם. היידי
תיק גב/עגלה פלוס קלאץ' תואם. היידי


תרימי רגליים!

ריבוק משיקים בקול תרועה את הטכנולוגיה המהפכנית בתחום נעלי הספורט: The Pump – תא אוויר המתנפח בגוף הנעל ויוצר התאמה אישית לכף הרגל. העיצוב הנקי, נטול התפרים והשרוכים, הסוליה בהשראת צמיגי המכונית והמשקל הקל של הנעל, הופכים אותה למאסט הב.

איך זה עובד? לאחר נעילת הנעל, לוחצים על נקודת ה- Pump  בצדה הפנימי של הנעל שמתמלאת אוויר, עוטפת את הרגל ומעניקה לה את האחיזה המושלמת.

עוד משהו: ריבוק השקיעה 2 מיליון שקל בקמפיין השקת נעל הדגל החדשה. בסרטון השתתפו נטלי דדון, טיטי איינאו, אלכסה דול, שביט ויזל ואבישחר ג'קסון. הקליפ הוא חלק ממהלך עולמי של ריבוק הנערך במקביל בישראל ובארצות הברית. הרעיון היא לייצר גרסה ישראלית לתרבות ההיפ-הופ האמריקאית, המלווה את מוצרי ריבוק בארה"ב.

מידות: נשים: 36-42 , גברים: 40-48

מחיר:  549 ₪, ברשת מגה ספורט ובחנות הדיוטי פרי ספורט בנתב״ג

מתנפחת. נעל הדגל החדשה של ריבוק. צילום: יח"צ
מתנפחת. נעל הדגל החדשה של ריבוק. צילום: יח"צ


לייק על הלק

מהפכה נוספת, הפעם בתחום הציפורניים עתידה להצמיד אותך למניקוריסטית הקרובה לביתך. ענקית הלקים OPI משיקה בימים אלה בישראל את  Infinite shine – לק עמיד עד 10 ימים. הגדולה היא שהוא מבריק כמו ג'ל, אבל נמרח ומוסר כמו לק. הסדרה החדשה כוללת כ-30 צבעים בטקסטורה מבריקה. כדי לשמור על העמידות הגבוהה יש לבצע שלושה שלבים: מריחת שכבת פריימר, לק ושכבת גלוס עליונה. חשוב להימנע ממריחת שמן ציפורניים בסמיכות למריחה.

עוד משהו: הפורמולה הייחודית עשירה בפיגמנט ומכילה מספר מולקולות מונומר הנקשרות האחת בשנייה ברגע שמורחים עליהן את הגלוס. תפקידו של הגלוס הוא להקשות ולייבש את שכבת הלק. הלק יורד בקלות בעזרת מסיר לק ואין צורך לשייף או להמיס.

טווח מחירים: 90-120 ₪, במכוני היופי המובחרים ברחבי הארץ

טכנולוגיית לק עמידה יותר. OPI
טכנולוגיית לק עמידה יותר. OPI

 
מזוודות או לא להיות

העונה החמה היא הזדמנות נהדרת להשחיל כמה בגדים, בגדי ים ותמרוקים למזוודה, לאפסן את הילדים אצל ההורים, לאסוף את בן הזוג ולברוח לחופשה אקזוטית. בחברת "שוגון" השיקו סדרת מזוודות קלות במיוחד המעוצבות בצבעים תוססים, שכבר בשלב האריזה יכולים לפתוח את הנופש המרענן בחייכם. סדרת המזוודות, שזכתה לשם המאגניב "אמסטרדם", מצטיינת בהנדסת אנוש ועשויה חומרים איכותיים ועמידים תוך דגש על נוחות מרבית.

עוד משהו: המזוודות מגיעות עם גלגלים ובשלושה גדלים: 20",  30 ליטר ובמשקל 1.9 ק"ג | 24", 53 ליטר ובמשקל 2.3 ק"ג | 28", 78 ליטר ובמשקל 2.55 ק"ג בלבד.

מחירים: 260 ₪ לקטנה, 310 ₪ לבינונית ו-360 ₪ לגדולה. כל השלושה במחיר 760 ₪.

באתר שוגון או בחנות המפעל שוגון, השקמה 19 אזור

ד"ש מאמסטרדם. מזוודות שובבות וצבעוניות
ד"ש מאמסטרדם. מזוודות שובבות וצבעוניות

 

מכסח האבק

אחד ששואב את האבק במקומך אבל גם מטאטא שאריות פסולת מיותרת. הכירו את המכשיר הקומפקטי שישמש לך לעזר בכל הקשור למטלת ניקיונות הבית. הידיד החדש מבית הובר (המיובא על-ידי חברת ברימאג) – דגם FJ-120 הוא שואב אבק נטען משולב במטאטא חשמלי, לרבות שואב קטן יותר נשלף.

עוד משהו: השואב צר מאד, קומפקטי ונוח לאחסון (לא תופס מקום), נטען ונטול שקיות. מצויד בסוללת NI-MH נטענת וחסכונית. המכשיר כולל בחירה מבין שתי מהירויות ומיכל נשלף קל לניקוי.

אהבנו: השואב הוא קל משקל, נוח לנשיאה ממקום למקום בבית ומאפשר ניקוי מהיר ופשוט. ידית האחיזה נוחה לשימוש, הטעינה מהירה והאפשרות להפריד את השואב הקטן מהמכשיר כולו היא סופר-ידידותית ונפלאה.

מחיר: 499 ₪

שואב נטען שהוא גם מטאטא. הובר (צילום: יח"צ)
שואב נטען שהוא גם מטאטא. הובר (צילום: יח"צ)