מסתמן שת"פ בין שי שלום ורשת גולף

המעצב שי שלום | צילום: תום מרשק
המעצב שי שלום | צילום: תום מרשק

למערכת "את" נודע כי מתבשל בימים אלו שיתוף פעולה בין מעצב העשירון העליון שי שלום לרשת גולף. השילוב בין השניים בוודאי יוליד קולקציה מוקפדת, כדרכו של שלום, אך במחירים נגישים, וזאת לאחר ההצלחה של שיתוף הפעולה האחרון בין הרשת למעצבת דורית בר אור

88 שיתופים | 132 צפיות

 

בימים אלה הולך ונרקם שיתוף פעולה בין מעצב האופנה שי שלום ורשת גולף, כך נודע למערכת "את". שלום הוא מעצב בגדי יוקרה ייחודי בעל ותק של 18 שנים בתעשייה, הידוע כמעצב קפדן ודקדקן, שחרט על דגל המותג שלו איכות חסרת פשרות, המוצאת את ביטוייה גם במחירים הגבוהים. הוא עובד בעיקר מול לקוחות פרטיים, גברים ונשים, ומתמחה ביצירת מלתחות שלמות המותאמות באופן אישי. מחיר חליפה שלו, לדוגמה, מתחיל מ-7,600 ש"ח. שיתוף הפעולה המסתמן צפוי להפגיש בין רוחו הקפדנות של שלום לבין רשת מסחרית יותר, ומעיד על רצונו להנגיש עצמו לקהלים רחבים יותר. בראיון שקיימנו עימו ביולי האחרון, הוא הביע את רצונו לשתף פעולה עם רשת מסחרית ואף סיפר כי על שולחנו הונחו שתי הצעות רלוונטיות. "מדובר בהצעות קוסמות מאוד, גם מבחינת נפחי הגודל של החברות האלה, שהן גדולות במיוחד, וגם מבחינת ההנאה שבידיעה שחברה כזו מסוגלת לראות מעבר למותג או לשם המאוד דומיננטי, ודווקא להשיא את הכוח מתוך הקו או המאגר העיצובי של אותו מעצב, במקרה הזה שלי. אנחנו בוחנים שיתופי פעולה שהם קצת סבוכים אבל אני מקווה שנוכל לשבת פה עוד כמה חודשים ולדבר על הקולקציה הזאת", הוא אמר אז.

קולקציית קיץ 2016 של שי שלום, מתוך שבוע האופנה בברלין 2015 | צילום: פרייזר הריסון, GettyImages
קולקציית קיץ 2016 של שי שלום, מתוך שבוע האופנה בברלין 2015 | צילום: פרייזר הריסון, GettyImages

 

שיתוף הפעולה הצפוי הוא חלק נוסף ממתיחת הפנים שעוברת קבוצת גולף. מזה למעלה משנה ניכרים מאמציה של הקבוצה למתג את עצמה מחדש וליישר קו עם המתחרות קסטרו ורנואר, במסגרתם נרכש האתר עדיקה לפני כשנה והושק בקיץ האחרון שיתוף פעולה עם מעצבת האופנה דודו בראור. גם היא, כמו שלום, מעצבת לא נגישה (שאף קראה למותג שלה בתחילת דרכו Pas Pour Toi– לא בשבילך בצרפתית), שביקשה להתנער מתדמיתה המתנשאת באמצעות קולקציה מסחרית שדיברה בשפתה.

מהמשרד של רני רהב, דובר קבוצת גולף, סירבו לאשר את הידיעה. משי שלום לא נמסרה תגובה.

לקריאה נוספת:

ראיון שערכנו עם המעצב שי שלום
ביקורת הקולקציה של שי שלום משבוע האופנה גינדי תל-אביב