קסם של אאוטלט

גלריית האאוטלט החדשה של מצדה טובלת בצבעוניות עשירה ומצליחה לערבב בהרמוניה משובחת בגדים, נעליים, לנז'רי ופריטי עיצוב לבית. חוויה מעוררת חושים בפאתי יפו

88 שיתופים | 132 צפיות

צמד המילים "חנות עודפים" מזוהה לרוב עם בלאגן אחד גדול. אך הידיעה כי בתוך ערימת הבגדים שהצטופפה למגדל נוסק לשמיים, מסתתר פריט לבוש נחשק במחיר מצחיק – מאזנת את המשוואה. מתברר כי יש לא מעט נשים שאוהבות לנבור בין הפריטים, לשלוף את ה"פיס" האחד-המיוחד בשבילן, שלא יראו אותו על אף אחת מלבדן. וכאשר מנסים לארוז את כל הפיצ'פקעס יפה ולהגיש אותם בצורה סמי-מבולגנת אך עם זאת נעימה ובהירה לעין, יש סיכוי אפילו לסכם את הביקור בחנות האאוטלט, כהנאה צרופה וחווייתית.

זוהי יפו

מיקום מרגש באזור צעיר-מתחדש במטרופולין יפו והקרבה לשוק הפשפשים, העצימו את התחושה מיד עם הכניסה ל-Outlet Galleryהחדשה, "מצדה ביפו". נחשול של עודפי ייבוא ואוספים נדירים, שוטף את החלל הגדול, המשתרע על פני כ-250 מ"ר. במן הרמוניה משובחת מתערבבים להם בגדי ערב, לנז'רי, בגדים לנשים-גברים-וילדים יחד עם תיקים, להקות של נעליים, אקססוריז ופריטי דקורציה לבית. כולם מסודרים במן אנדרלמוסיה מעודנת, ונחים לראווה בתוך שידות עץ, וויטרינות זכוכית, תלויים על קולבים או מונחים על מדפים.

אדריכליות הפנים גת נמיר חוטר-ישי וליאת חיות, ניצחו על עיצוב החלל האוריינטלי-חם ובחרו להשתמש במוטיבים של עץ, טקסטילים, זכוכית וקריסטלים. התוצאה היא מלבבת למדי ולוקחת את המבקרים למסע אקלקטי בין אוספי רהיטי וינטאג' ובין בגדים ונעליים משופעי אבנים ופייטים. הקולקציות המגוונות הן עודפי ייבוא אישי של האופנאית מצדה זאבי, אחת האייקונים בעולם האופנה המקומי. לצד האוספים שליקטה עם השנים במהלך מסעותיה בעולם, אחראית מצדה גם לעיצובם של פריטים רבים.

על הכיס

חנות האאוטלט החדשה לוקחת את חנויות העודפים המוכרות שני צעדים קדימה בעיצוב המרנין ובהיצע הרחב אך חצי צעד אחורה במחירים; אמנם הפריטים מוצעים בהנחות (חסרות תקדים) הנעות בין 60-90%, אך כשמחיר ה-100% יקר כל-כך, מוקדם מדי לשמוח. הלקוח הישראלי, הנשען על ההנחה כי בחנויות עודפים, המחירים מגוחכים ושווים לכל נפש, עשוי להתאכזב. אך חשוב לציין, כי חובבות הקו-האופנתי של מצדה, ימצאו בחנות את משוש נפשם ביתר קלות, ובמחיר שפוי לחלוטין, יחסית לז'אנר ה"מצדתי".

מחירים לדוגמה: ג'ינסים 99-417 ₪, חולצות נשים 15-329 ₪, נעלי נשים 49-199 ₪, מגפיים 199-749 ₪, ילדים 29-129 ₪

מצדה ביפו, מתחם כוכב נוגה (בין כיכר השעון לתיאטרון גשר), מרזוק ועזר 11 ת"א, 077-2033663