צרת רבות חצי נחמה

הספר "סבבה והכל אבל..." מאגד טיפוסי גברים שכל מי שיצאה לדייטים יכולה לזהות בקלות, מעודד רווקות, משמח נשואות ומציב מראה בפני גברים. ויש עוד כמה בונוסים

88 שיתופים | 132 צפיות

יודעת כל רווקה (נו, טוב, וגם רווק): דייטים זה לא כיף גדול. נכון, יש כאלה שזורמים, שבהם הכל נראה מושלם והזמן טס כי נהנים, אבל על כל דייט "כיפי", יש בממוצע 5 צולעים. ובניגוד למה שיגידו לכן, כשמוצאים את ה-אחד לא מסתכלים אחורה וצוחקים על הכל. מסתכלים אחורה ומתפללים שלא נצטרך לצאת לדייטים יותר ל-ע-ו-ל-ם.

אבל, איך אומרים אצלנו בשוק, צרת רבים (או רבות) חצי נחמה, ואנחנו הרבה פעמים מתנחמים בסיפורי הדייטים של אחרים, אחרי שאנחנו מבינים שגם אחרים עברו את אותם דייטים סיוטיים שאנחנו עברנו, ואולי אפילו גרועים יותר.

הספר "סבבה והכל אבל…" שכתבה ירדנה בן שי, שיצאה ללא מעט דייטים (לעדותה מדובר במספר תלת ספרתי), מאגד 16 טיפוסי גברים (ועוד 12 שלא פורטו) שבהם יצא לה ולחברותיה להיתקל במהלך דייטים, לפניהם ואחריהם. כל טיפוס מובא באמצעות דוגמאות מדייטים שקרו במציאות, תוך ניתוח הטיפוס, סימנים לזיהוי ועצות ידידותיות להתנהלות מולו.

נחמה לצד למידה מניסיונן של אחרות

הספר, שמעוצב כמו מדריך כיס – נוח להתמצאות ולהחזקה וכתוב בצורה קלילה, זורמת ומשעשעת – מאפשר לרווקות להתנחם בסיפוריהן של בחורות אחרות שנמצאות באותה סירה כמותן, לאלו שנמצאים בזוגיות לשמוח על כך שהתקופה הזו מאחוריהם (ולהתפלל שלא לחזור אליה לעולם), לגברים ללמוד איך לא להתנהג, אך יותר מכך – הוא עוזר לדעת מאילו טיפוסים כדאי להיזהר.

עוד מטרה חשובה שהספר הזה מצליח להשיג היא להבהיר לנשים אחת ולתמיד, שקיימים טיפוסי גברים שהן לא יוכלו לשנות, גם אם הן מאוד ירצו – כי זה פשוט הטיפוס. ביניהם: הגבר הנשוי שמסתיר (או לא מסתיר) את נישואיו, הזאב הבודד (שלא תצליחי לגאול מרווקותו גם אם תשקיעי בו את מיטב שנותייך), זה שלא יודע מה הוא רוצה ועוד. בכך מציע הספר לנשים ללמוד מניסיונן של אחרות ולא לבזבז את זמנן לריק.

בונוסים: טיפים והצצה למוחם של גברים

בספר מופיעים גם טיפים חשובים לפני היציאה לדייט ובמהלכו, ביניהם עצות טובות בנוגע לנושאים שצריך לדבר עליהם בשיחת הטלפון הראשונית, למקום ומועד הפגישה, לדרך ההגעה ולפרטים נוספים שעליהם חושבים לפני, תוך כדי ואחרי שיוצאים לדייט.

בונוס מיוחד בספר הוא הפרק "הצצה לתוך מוחו של גבר", שמאפשר לנשים להבין טוב יותר גברים. הכותב, אופיר בייגל, מומחה לאינטראקציה ותקשורת בין מינית, מסביר כמה התנהגויות גבריות, ומבהיר לנשים נקודות חשובות, ובהן כשגבר רוצה – הוא מתקשר ולא מתרץ תירוצים, וכן נותן טיפים לנשים כמו לקבוע עם גבר פגישה בשעות היום כדי לבחון את רצינות כוונותיו ועוד.

בשורה התחתונה: הספר הוא סוג של בלוג (וחלקים ממנו אכן נמצאים גם בבלוג של הסופרת, כך שתוכלו להתרשם), קולח וזורם, שכיף לקרוא אותו בפורמט של ספר, והוא אכן מהווה מדריך נחמד לרווקות באשר הן – וגם גברים יכולים ללמוד ממנו לא מעט. מומלץ.

איפה קונים: ניתן לרכוש את הספר בקנייה ישירה בטלפון: 052-6006778 או דרך אתר הספר

סבבה והכל, אבל… מדריך כיס לטיפוסי גברים, ירדנה בן שי, הוצאת פלפל, 95 עמודים.