חנויות העיצוב של נס ציונה

מרהיטים ועד פיצ'יפקעס. איפאה | צלם: בועז לביא
מרהיטים ועד פיצ'יפקעס. איפאה | צלם: בועז לביא

בשנים האחרונות נס ציונה נעשתה מוקד לעסקים ולמעצבים מעניינים. סיבוב בחנויות העיצוב ובבתי המלאכה המקסימים של העיר

88 שיתופים | 132 צפיות

איפאה

בשנת 2002 הקימו דודי וחלי חנניה נגרייה לייצור רהיטים, פרגולות ודקים בכפר הנגיד. לימים עברה הנגרייה לנס ציונה, ושם כבר נוספה לה חנות קטנה שהציעה מוצרי עיצוב ופרזול לבית. לאחר שזו נשרפה עבר העסק כולו למקומו הנוכחי. החנות מתפרשת על חלל רחב הכולל קומת גלריה וחצר מקסימה שתשכיח מכם בתוך דקות אחדות את עובדת היותכם בתוך העיר. ההיצע בחנות מגוון כל כך שכל אחד יוכל למצוא בו פריט חינני – רהיטים לפנים הבית ולחוץ, גופי תאורה, כלים ועד פריטים משלימים לבית. מלבד חפצים מיוחדים ומחירים אטרקטיביים מאוד, תוכלו להרחיב את האופקים בשלל סדנאות הנערכות במקום, ובהן סדנת שזירה, פאנג שוואי ואפילו סדנה לעריכת שולחן. אנחנו זכינו להגיע ביום של מכירת מעצבים מיוחדת המתקיימת מדי פעם בחנות, והכרנו מעצבים צעירים ומוכשרים.
החרש 10, 08-9404056, א'-ה' 19:00-9:00, שישי 14:00-9:00

עוד בנישה:

10 מעצבים ישראלים מצליחים

10 צימרים רומנטיים

5 טיפים לשדרוג הסלון

המכשפה

אריאלה כסלו קונה ספות ישנות ומשפצת אותן מהיסוד. היא אינה נעזרת באנשי מקצוע נוספים ועושה את כל המלאכה בעצמה – מהחלפת הקפיצים עד עבודת רפדות. כסלו אינה לוקחת תחת ידיה כל ספה או כורסה שנקרית בדרכה, אלא בוחרת רק את המיוחדות שבהן, ובהן היא משקיעה את כל כולה. עבודת טלאים היא סימן ההיכר שלה, וכורסה משגרירות ארצות הברית או ספה בסגנון אר=דקו יזכו אצלה למראה חדש וייחודי שתתקשו למצוא במקום אחר. בסטודיו הקטן במרתף ביתה היא שוקדת ומחברת טלאי לטלאי ומחזירה לחיים רהיטים איכותיים שטרם הגיע זמנם להיעלם מן העולם.
08-9407703 (בתיאום מראש)

אנימי

ספת כדורים אדומה ושובת לב פתחה לשרית ועמית אקסלרוד, מעצבי מוצר במקצועם, דלתות בכל העולם. הספה הזו, יצירתם המשותפת הראשונה, השתתפה בתערוכות בין=לאומיות, הציגה בסרטים, בפרסומות ובמוזאונים נחשבים בעולם. את המותג אנימי ("לב" בלטינית) הם השיקו דווקא כאתר אינטרנט בחו"ל, ושם כבר זכו להצלחה ובנו לעצמם שם. רק מאוחר יותר השיקו גם אתר תאום בארץ. את החנות הלא וירטואלית שלהם הם פתחו לשמחתנו בארץ, ובה הם מוכרים היום בעיקר מוצרים של קולגות – מותגים ישראליים ומעצבים ישראלים דוגמת מונקי ביזנס, דיש ויש, אוטוטו, יומיום, ארטורי, קרמבו, נישה וקונספט. את הקשרים מעבר לים הם מנצלים לדחיפה של כל אותם מותגים, ומוכרים אותם בהצלחה גם בחו"ל. אם תעדיפו לקנות את המוצרים שהם מציעים בלי למוש מביתכם, תזכו במשלוח חינם.
מושב בית חנן (סמוך למרכז התרבות), 03-9643424, א'-ה' 18:00-9:00, שישי 13:00-9:00

מיכל דמארי

העיסוק בקרמיקה נכח בחייה של מיכל דמארי כבר מילדות. בגיל 12 החלה מפסלת בחמר כתחביב, אך שלא כמו רוב תחביבי ילדות, לא זנחה דמארי את הקרמיקה והתמידה בעשייה כל השנים, אף שעסקה בעבודה סוציאלית בבגרותה. עם לידתה של בתה החליטה לפתח את התחביב למקצוע ופתחה חנות קטנה בביתה. דמארי יוצרת בחמר בעיקר כלים שימושיים כמו כוסות, צלחות, תבניות לאפייה, מגשים וקומקומים, וגם כיורים, אריחים וגופי תאורה – רובם בצבעוניות עזה שלא תשאיר אתכם אדישים. אהבנו במיוחד את הבתים הקטנים מקרמיקה, המגיעים במגוון וריאציות, שדמארי יוצרת אותם במיוחד עבור נישות קטנות בבית.
054-4428090 (בתיאום מראש)

נתיש

סביר שנתקלתם באחד מפסלי המתכת העצומים של ישראל פרימו בהזדמנות זו או אחרת, שהרי הם מעטרים אין=ספור כיכרות, גנים ושבילים ברחבי הארץ. פרימו – צורף, נפח, נגר ומסגר – היה ונותר איש של עבודת כפיים, למרות הצלחתו הרבה. 22 שנים הוא יוצר בנחושת, בפליז, באבץ, בנרוסטה, בברזל, בכסף ובאלומיניום, ונראה כי אין מתכת שאינה סרה למרותו. פרימו ישמח להיענות לכל אתגר שתציבו בפניו, ואם ברצונכם ליצור את הבלתי אפשרי, הוא האיש שלכם. תוכלו לקנות אצלו מגוון חפצי נוי מיוחדים ממתכת – מאופניים עד מקקי מתכת קטנטנים וגם פריטים שימושיים כגופי תאורה, שולחנות, כיסאות ואפילו קרניזים.
המזמרה 3, אתר התעשייה פאוור סנטר, 08-9319134, 08-9319925, א'-ה' 18:00-9:00, שישי 14:00-9:00

פיקולינה

את הכינוי פיקולינה ("קטנה" באיטלקית) קיבלה שרון לנגליב מאביה, בילדותה. כינוי זה הולם ביותר את העסק שהקימה שנים לאחר מכן ועוסק כולו בצרכים של ילדים רכים. לנגליב היא בוגרת המחלקה לעיצוב תעשייתי במכון הטכנולוגי בחולון, מעצבת ומייצרת מוצרים עבור תינוקות ופעוטות מנקודת מוצא תכליתית המאפיינת מעצבת מוצר. היא מעידה שעובדת היותה אימא ממלאה אותה באין=ספור רעיונות פרקטיים, וכך היא יוצרת מתוך צורך אמתי. תוכלו לקנות אצלה אריחי בד מקסימים שיעשו את סביבתו של ילדכם רכה, נעימה ומגרה וגם מגני ראש שיכולים להיות עם השנים משענת בפינת משחקים, תופסנים למוצץ, מדי=גובה, כריות, בובות ועוד.
052-33646866 (בתיאום מראש)

עכשיו בהורים וילדים: הגאדג'טים שישנו להורים את החיים

עכשיו בחיים אחרים: איך יורדים 5 ק"ג בקלות?

עכשיו במטיילים: טיול צבעוני במרוקו