לו הייתי רוטשילד

רהיטים מחומרים ממוחזרים, פריטים בעיצוב יפני וגלריית כלים עתיקים הם רק חלק מההיצע המיוחד של החנויות בשדרות רוטשילד והסביבה. שווה ביקור!

88 שיתופים | 132 צפיות

Gloria Mundi

רהיטי וינטג' מקוריים או רהיטים העשויים מחומרים ממוחזרים הם ללא ספק מגמה חמה בעיצוב הבית בימים אלו. באירופה כבר עלו על זה קודם, ואילנית דה פריס שחזרה ארצה מהולנד לפני שלוש שנים נחשפה שם למגמה המחוספסת והתאהבה. דה פריס, עורכת דין בהכשרתה, חברה עם חזרתה לארץ לפליקס חדד, חבר ילדות (ועורך דין אף הוא), ויחדיו הם פתחו חנות אורבנית, אקולוגית ומחוספסת עם פריטים המיובאים ברובם מאירופה.

החנות המשתרעת על פני שלוש קומות מחולקת לחללים המדמים את חדרי הבית השונים: חדר מגורים, חדר שינה, חדר רחצה וכדומה, שבכל אחד מהם פריטים ורהיטים המתאימים לאותו חלל. בחדר המגורים תמצאו כלי פורצלן מקוריים, ארגזי פירות משנות ה-70, אגרטלים מצמיגים ממוחזרים וכוסות שתייה העשויות מתחתיות של בקבוקי זכוכית; בחדר השינה מוצגים לראווה מצעים מכותנה אורגנית, קולבים מעץ ממוחזר וארון מדהים העשוי מארגזי תחמושת; ואילו חדר הרחצה כולל גיגיות מברזל בסגנון של פעם, כיור עם ברזים של ברזייה ישנה ונרות משעוות סויה הידידותיים לסביבה, להשלמת האווירה.

אהבנו במיוחד את השולחנות של האדריכל אסף מאייר, העשויים על פי הזמנה אישית מתריסי רפפות ישנים שאסף עם השנים.

כתובת: אחוזת בית 1 (מאחורי כלבו שלום)
זמני פתיחה:
א'-ה' 18:00-10:00, שישי 15:00-10:00
טלפון:
077-4605065


ארון מדהים עשוי מארגזי תחמושת


כלי פורצלן מקוריים

Collect

חנות עיצוב חדשה בבעלות מעצבת האופנה קרן בית אש (בעלת המותג Kora) והקרמיקאית נעמי שוסברגר – שתיהן בוגרות בצלאל. החנות מציעה שילוב של בגדי מעצבים, כלים לבית ואקססוריז של מעצבים ישראלים צעירים ממגוון תחומים. בין השאר תמצאו בה: נעליים של המותג Walk ; בגדים של מעצבות האופנה חגית רוזן וגין לי ותיקי עור של המעצבות סמדר שני ואמלי יחזקאל; וגם תכשיטים של המותג Tulala (טלי ברוך); תיקי יוטה לאחסון ושרשראות דגלים מבד מבית המותג סטודיו דרום; ארנקים, שעונים וקלאצ'ים עשויים עור עם הדפסים מקסימים מבית Tifa Art וכמובן בגדים וכלים מקרמיקה של בית אש ושוסברגר עצמן. תפסו את עיננו תכשיטים עם דמויות מיניאטוריות של המעצבות טל ויעל.

כתובת: מונטיפיורי 30
זמני פתיחה:
א'-ה' 19:00-10:30, שישי 15:30-10:00
טלפון:
077-5340275


כלים לבית ואקססוריז של מעצבים ישראלים צעירים ממגוון תחומים


נעליים, בגדים ותיקי עור


בגדים וכלים מקרמיקה

Hibino

גלריה המציעה למכירה פריטים שונים בעיצוב יפני, המביאה חוויה תרבותית אחרת למרחב הכאוטי של תל אביב. פראג רוקח, הבעלים, מנסה להביא לכאן מיפן את היומיום ההרמוני והשקט (משמעות המילה Hibino ביפנית היא יומיום) ואולי ללמדנו דבר או שניים על אודות שקט ויזואלי, שלא פעם מביא בעקבותיו שקט נפשי.

הגלריה, כמצופה, מעוצבת בפשטות ובניקיון ואינה עמוסה מדי – כך מורגשת נוכחותם של כל רהיט וכל פריט בצורה הטובה ביותר. עומדים לתצוגה בסדר מופתי: כלים חד-פעמיים פשוטים ויפים להפליא, העשויים מחומרים ממוחזרים; ראנרים ומפות שולחן בכחול אינדיגו המזוהה כל כך עם התרבות היפנית; מערכת כלי פורצלן בצבעי לבן מלוכלך וכחול-אפרפר, שמבט בוחן יגלה כי כל צלחת בה נעשתה בעבודת יד; סכו"ם מעוצב מפלדת אלחלד; בדי משי מקוריים משנות ה-70 שאפשר לרכוש בגלילים ואפילו מברשת שיניים יפנית שהוחדרו אליה מינרלים ואינה מצריכה שימוש במשחת שיניים. כל פריט שתבחרו ייארז עבורכם באסתטיות ובהקפדה יפניות אמיתיות.

כתובת: יבנה 30
זמני פתיחה:
א'-ה' 22:00-10:00, שישי 16:00-10:00
טלפון:
03-5160352


ראנרים ומפות שולחן בכחול אינדיגו המזוהה כל כך עם התרבות היפנית


פריטים מניאטורים ומנימליסטים


ניסיון להביא מיפן את היומיום ההרמוני והשקט

Rugine

חנות עיצוב הנמצאת בבניין יפהפה לשימור ומתהדרת בכניסה מרשימה, המבדלת את הפנים היוקרתי מהרחוב ההומה. תמצאו בה ריהוט מסיבי, וילונות כבדים, כלי קריסטל, עבודות אמנות ושאר פריטים שיגרמו לכם להלך בזהירות ולשמור על שקט מופתי. מבט בוחן יותר מגלה, לשמחתנו, שגם בחנות שכזו יכולים פשוטי העם למצוא לא מעט דברים לרכישה. רוז'ין, הידועה כחנות יוקרתית ואיכותית, הרחיבה לאחרונה את הקולקציה שלה והכניסה כלים וטקסטיל לבית במחירים נוחים וסבירים בהחלט.

תוכלו לפנק את עצמכם במסגרות לתמונות, בכלי הגשה ובנרות לבית בעלות של עשרות או מאות בודדות של שקלים, ואם תשכילו להתאפק, תוכלו לרכוש גם פריטים יקרים יותר במבצעים של 50-30 אחוזי הנחה המתקיימים בכל פעם שהחנות מחליפה קולקציה.

כתובת: מונטיפיורי 46
זמני פתיחה:
א'-ה' 18:00-10:00, שישי 14:00-9:30
טלפון:
03-5609001


ריהוט מסיבי, וילונות כבדים, כלי קריסטל


עיצוב יוקרתי


מנורה ייחודית

בורדו

גלריה לריהוט ולכלים עתיקים, שמאחוריה עומדת דמות צבעונית ומיוחדת לא פחות מהכלים המוצעים בה למכירה. סימה קנטור אוספת פריטים ומוכרת אותם כבר 36 שנים. לחנות הראשונה שפתחה בדיזנגוף קראו מיד ליד, חנות לבגדי יד שנייה שעד מהרה הפכה למקום האהוב על שחקני הבימה והקאמרי. בשנות ה-80 עברה קנטור לכיכר המדינה ופתחה שם חנות ללבני נשים ולפריטים לחדר הרחצה בשם בורדו. "בורדל היה שם תוקפני מדי", היא אומרת בחיוך ממזרי.

לאחר מכן נדדה לצפון הישן, ושם פתחה גלריה לכלים עתיקים ממש מתחת לביתה. לאחרונה, משעברה לדירה במתחם רוטשילד, העתיקה את חנותה עמה וגם זו ממוקמת בקומת המרתף של הבניין שבו היא גרה. פעמיים בשנה נוסעת קנטור לאנגליה וחוזרת עם שלל מציאות מתחילת המאה ועד שנות ה-40: כלי פורצלן ויקטוריאניים, כלי זכוכית משנות ה-30, כלי מטבח ישנים, טקסטיל צבעוני לבית, תכשיטים ושאר פריטים נלווים. לפני כל נסיעה היא מצטיידת ברשימת בקשות מפורטת מלקוחותיה, ולדבריה, היא תמיד משתדלת בכל מאודה לא לאכזבם.

כתובת: נחמני 13
זמני פתיחה:
ב'-ה' 17:30-10:30, שישי 14:30-10:30
טלפון:
03-5444734


שלל מציאות מתחילת המאה ועד שנות ה-40


כלי פורצלן ויקטוריאניים


כלי מטבח ישנים וטקסטיל צבעוני לבית

Notbook

אהבתו הגדולה של איציק מימון היא ספרים. הספרים הישנים שמגיעים לידיו זוכים לגלגול חיים נוסף, שבו הוא מקים לתחייה דמויות אהובות ומוכרות ועושה שימוש בכל דף ודף. מימון, מעצב גרפי במקצועו, יוצר מוצרי נייר זה עשור. בתחילה עשה זאת עבור חברות, אחר כך עבור חנויות ובסוף הגיע לסטודיו משלו. כל מחברת או אלבום נוצרים ונכרכים באופן ידני וחומר הגלם הוא בעיקר ספרים ישנים, אך גם עיצובים מקוריים שלו.

שני מדפים ארוכים ועמוסים בחנותו מוקדשים לספרים ישנים שמצא או קיבל: ספרי ילדים ושאר קלאסיקות שאת חלקם כבר הספקנו לשכוח. כך תוכלו לשבת, לברור ספרים ולחפש את הדף או את הכריכה שיעטרו את המחברת שלכם ובה בעת לשקוע בקצת נוסטלגיה מלטפת. אם תרצו תוכלו גם לרכוש מחברות מוכנות או לבחור כריכות ולשדך להן נייר פנימי מכל סוג שתבחרו (המחברות כולן ב-69 שקלים), ולאחר שתכתבו על הדף האחרון, תוכלו לחזור למימון ולחדש את הדפים הפנימיים או אולי תעדיפו, כמו רבים מלקוחותיו, ליצור לכם שוב מחברת חדשה.

כתובת: מונטיפיורי 25
זמני פתיחה:
א'-ה' 18:80-11:00, שישי 15:30-11:00
טלפון:
054-4512104


ספרי ילדים ושאר קלאסיקות ספרותיות


עטיפות מקוריות לספרים ומחברות


אפשר לרכוש מחברות מוכנות או לבחור כריכות ממגוון ההצעות שבחנות