אנשי עסקים מובילים משתפים בסוד ההצלחה

סוד ההצלחה של אנשי העסקים
סוד ההצלחה של אנשי העסקים

מובילים בחזית העסקים בארץ ובחו"ל מספרים על הדרך הפרטית שלהם להגשמה אישית ומשתפים אותנו בטיפים מנצחים

88 שיתופים | 132 צפיות

עזרא ורובל

עזרא ורובל | צילום: סם יצחקוב
עזרא ורובל | צילום: סם יצחקוב

(62) נשוי + 3 וסבא לשישה נכדים. אופטומטריסט, הבעלים והמנהל של ורובל אופטיק בוטיק הממוקם בדיזנגוף סנטר, תל אביב.

קצת עלי

דרכי המקצועית החלה עם מעבדה לליטוש עדשות שעבדה עבור חנויות משקפיים בארץ.
יום אחד, בבואי לחלק עבודות שבוצעו עבור חנות בדיזנגוף סנטר, שאל אותי הבעלים אם ארצה לקנות ממנו את החנות. עניתי שכן, ולמחרת החנות הייתה בבעלותי.
היום, כ־35 שנה אחרי, אנחנו נותנים מענה מקצועי לכל תחומי האופטיקה: בדיקות ראייה מתקדמות והתאמת משקפיים ועדשות מגע.
מאז ומתמיד הקפדתי על איכות החומרים הטובה ביותר, מסגרות המשקפיים האופנתיות והאיכותיות ביותר והעדשות המתקדמות ביותר.
זאת, לצד יחס אישי ומוקפד לכל לקוח, ולשם כך צוות החנות נבחר בקפידה.

מה מייחד את העשייה שלי

בדיקות הראייה המוקפדות שלנו, המותאמות לעידן הדיגיטלי.
השימוש בציוד הבדיקה הייחודי והמתקדם בעולם בשילוב מכשיר ה־I-PROFILER-PLUS וטכנולוגיית עדשות ZEISS-DIGITAL מאפשר יצירת פרופיל עיניים אינדיבידואלי לפתרון ראייה ונוחות אופטימליים.
לצד זאת, אנו מייבאים בבלעדיות מסגרות ראייה ושמש של מותגי הבוטיק הטובים והנחשבים בעולם, ביניהם, THEO, LINDBERG ועוד.

למי היית נותן צ'אנס?

בשנים האחרונות בתי, אורטל וורובל־בסכס – אופטומטריסטית ואורטופטיסטית – הצטרפה לניהול החנות, ובעזרתה אנו מפתחים לצד החנות הוותיקה, חנות ילדים יוקרתית ומקצועית עם קליניקה לאורטופטיקה המטפלת במגוון בעיות ראייה אצל ילדים. אני שמח וגאה על ההמשכיות המקצועית בתוך המשפחה.

הדמות שהכי השפיעה עליי

אני שואב השראה רבה ממפגשים עם מיטב בעלי המקצוע בענף בעולם, איתם אני נמצא בקשרים חמים והדוקים שנוצרו לאורך השנים.

איך אני מחזיר לחברה?

בצד הפעילות העסקית שלנו אנו משתפים פעולה עם עמותת עלם (עמותה לנוער בסיכון), ע"י תרומת משקפים ובדיקות עיניים לנערים ונערות, וכך תורמים לחברה.

שאיפה לעתיד

תשוקתי היא להמשיך לפתח את היכולות המקצועיות, להמשיך להביא את המותגים המובילים בעולם ולהמשיך להוביל את ענף האופטיקה היוקרתי והמקצועי בארץ.

בשעות הפנאי

אני עוסק הרבה בספורט, בעיקר ריצה ורכיבה על אופניים.

טיפ מנצח לחפש את הפינה הייחודית והמקצועית ביותר בתחומכם, ולדבוק בה.

דיזנגוף סנטר שער 3, ת״א, טל: 03-6337000 | Werubel optic boutique

 

אלון שיין

אלון שיין | צילום: סם יצחקוב
אלון שיין | צילום: סם יצחקוב

(38) נשוי+2. שותף מנהל במשרד עו"ד מיכאל שיין ושות', מנכ"ל משותף בחברת אמ.אס.איי שיין גלובל פמילי אופיס בע"מ, בעלים של חברת ניהול תיקי השקעות בציריך בשם ALPHEN ASSET MANAGEMENT AG.

קצת עליי

עם סיום הלימודים (2006) הצטרפתי למשרד, ולאחר שהתמקדתי 4-3 שנים בעריכת דין נטו, החלטתי להתמקד בצד הפיננסי של הקבוצה, תוך הקמת מערך של שירותי פמילי אופיס וניהול השקעות עבור לקוחותינו.
יחד עם אבי, מייקל, שהקים את המשרד, ואחותי שירה – "גורו" לענייני נאמנויות, הגנה על נכסים ומיסוי בינלאומי – אנחנו גם בעלים/שותפים בעסקים רבים נוספים מקרנות הון סיכון ועד תעשייה.

מה מאפיין את המשרד?

הקבוצה שלנו מתאפיינת במוצר נדיר של החזקת ידי הלקוח ב"מרתון החיים" ומתן שירות איכותי ואינטימי כמעט בכל נדבך שהלקוח צריך. שילוב של שירותים משפטיים יחד עם שירותים פיננסיים וליווי הלקוחות בכל פרמטר.

הדמות שהכי השפיעה עליי

אבא שלי, מייקל שיין. ממנו אני סופג ולומד כל מה שאני יכול. הוא אדם מיוחד במינו, בעל כריזמה ואינטליגנציה נדירות.

למי הייתי נותן צ'אנס?

ראשית, מי שלא "בן אדם" לא ישרוד אצלנו במשרד. רק אח"כ נבחנות היכולות המקצועיות. נוסף על כך, אני נותן צ'אנס לכל מי שמוכן לתת מעצמו מעבר. אין אפס: עבודה קשה והתמדה לאורך זמן מובילות לתוצאות.

שאיפה לעתיד

השאיפות שלי, אני מאמין, הן כמו אצל רובנו: בריאות ונחת להוריי ומשפחתי, שתמיד אוכל לספק את כל צרכיהם של אשתי וילדיי האהובים, ושאמשיך ליהנות מהעסק שלנו.

איך אני מחזיר לחברה?

תיקי פרו בונו ותרומות לגורמים שונים בישראל. לאחרונה השתתפתי במרתון ניו יורק, ובמסגרת זו התרמתי רבים מחבריי ולקוחותינו לעמותת "איחוד והצלה" שעושה עבודת קודש.

בשעות הפנאי?

בעיקר כדורסל (כולל מנוי למכבי ת"א) וריצה (שהיא הפסיכולוג שלי).

טיפ מנצח פרדוקסלית, צעירים בתחילת דרכם מחפשים "לעשות סיבוב", ודווקא מבוגרים שמטבעם בעלי טווח חיים קצר יותר, בשלים לעסקאות הארוכות (שלרוב רווחיות יותר). אני מאמין שאיש עסקים בתחילת דרכו ישכיל להפנים את בשלותם של המבוגרים.

הסדנאות 11, בניין C view ת.ד 2053 הרצליה פיתוח | טל: 09-9531953

 

עמוס מור

עמוס מור | צילום: סם יצחקוב
עמוס מור | צילום: סם יצחקוב

(56), נשוי + 2, המייסד ומבעלי חברת הנדסה עירונית – חברה מקצועית ומובילה בארץ לייעוץ וליווי דיירים בתחום הדינמי והמתפתח של התחדשות עירונית, תמ"א 38 ופינוי בינוי.

איך הגעתי עד הלום

רוב שנותיי עסקתי בייעוץ הנדסי וניהול סיכונים בתחום הבניה. בשנת 2009 הייתי בין הבודדים שזיהו את הפוטנציאל האדיר הטמון בהתחדשות העירונית: מרכזי הערים הגדולות מלאו בבניינים מתפוררים המשוועים להתחדשות, לצד מחסור אדיר בדירות למגורים וכסף נזיל המחפש השקעות.

למימוש החזון גייסתי צוות מיומן ואיכותי של מהנדסים ומנהלי פרויקטים והקמתי את חברת הנדסה עירונית, שייעודה וחזונה לעמוד לצד הדיירים כיועץ מקצועי והנדסי, לסייע לדיירי הבניינים להשביח את הנכס שבבעלותם בבחירת המתווה המקצועי והיזם המתאים, ללוותם במסירות לאורך כל הפרויקט ולוודא שסל ההבטחות שקיבלו מהיזם ימומש במלואו.

על העשייה שלנו

כיום, החברה מלווה ומייעצת  לדיירים, עורכי דין ונציגויות בבית המשותף, בעשרות פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית, תמ"א 38, פינוי בינוי, חידוש בניינים והוספת מרפסות וממ"דים. החברה פועלת כחברה יזמית בעשרות בנייני תמ"א 38 בתל אביב, חולון, ירושלים, רעננה ועוד.

הדמות שהכי השפיעה על מהלך חיי

אבי, ניסים ז"ל, שעלה לארץ מעירק בשנות ה־50 וכנגד כל הסיכויים, ללא תואר אקדמי, בכישרונו האדיר ובאהבתו הרבה להנדסה, הפך למוביל ופורץ דרך בתחום הביטוח ההנדסי בישראל.

למי היית נותן צ'אנס?

לצעירים שרוצים ליזום ולהצליח בגדול, ומוכנים להסתכן ולצאת מאזור הנוחות ולהשקיע בעבודה קשה. העולם שלנו משווע לאנשי חזון ויזמות.

שאיפה לעתיד

לעסוק בחינוך ליזמות וחשיבה יצירתית מחוץ לקופסה, ללמד את הדור הצעיר איך לזהות הזדמנויות ולממשן, להנחיל את הידע שצברתי לאחרים.

איך אני מחזיר לחברה

בעבודתי אני מסייע להגשים חלומות: בניין ישן ומט ליפול הופך לנסיך יפה תואר.

בשעות הפנאי

רכיבה על אופני כביש תחרותיים לאורך מאות ק"מ בשבוע, השתתפות בתחרויות מאתגרות בארץ ובחו"ל בסביבה של אנשים צעירים ובריאים בנפשם ובגופם.

טיפ מנצח הכניסה לג'ונגל העסקי מחייבת התמסרות טוטלית וויתור על אזור הנוחות. בעסקים אין free lunch!

הנדסה עירונית בע״מ, מ​​הנדסים ​​שמאים ויועצים להתחדשות עירונית
ישראל גלילי 3 תל אביב, טל׳ 03-5335373 | אתר

 

עו"ד יובל זיו

יובל זיו | צילום: סם יצחקוב
יובל זיו | צילום: סם יצחקוב

(51), מייסד, בעלים ומנכ״ל של פסיפיק הולדינגס, חברת נדל״ן בינלאומית המתמחה בהשקעות נדל״ן ברחבי ארה״ב.

קצת עליי

כעורך דין הפעיל גם בעולם העסקים כיזם וכמשקיע תמיד עמדו לנגד עיניי שני אלמנטים חשובים אך מנוגדים: כיצד להשיג תשואה פאסיבית מריבית על ההון מחד, וכיצד לצמצם את הסיכונים מאידך. כך נולד מודל ה־CMA, שמקנה למשקיעים שלנו בטחון מקסימלי (בעלות מלאה בנכס נדל״ן מניב וערבות בנקאית של בנק ישראלי מוביל), ובמקביל מעביר את הסיכון שבהחזקת הנכס וההוצאות השוטפות למגרש של חברת הניהול.

על החברה

החברה קונה, משביחה משכירה ומנהלת כ-500 נכסי נדל״ן מידי שנה בעיקר בג׳ורג׳יה, קליפורניה, אוקלהומה ופלורידה. אנחנו מעסיקים כ-80 עובדים בארה״ב ובישראל ובימים אלה שוקדים על הקמת משרדים גם בהונג קונג, קנדה וברזיל.

הדמות שהכי השפיעה על מהלך חיי

קיוסאקי רוברט, מחבר הספר ״אבא עשיר אבא עני״. מדובר באדם מבריק שמצליח להסביר מדוע הלך הרוח של האדם חייב להשתנות מ״כיצד אגמור את החודש?״ ל..״כיצד אגיע לעצמאות כלכלית מלאה?״.

למי היית נותן צ'אנס?

אני אוהב אנשים שיש להם תעוזה, אנרגיה חיובית ושמחת חיים. בתחום העסקי אני מחפש אנשים עם יכולת חשיבה עצמאית ויכולת לפתור בעיות במהירות וביעילות.

שאיפה לעתיד הקרוב

לפתוח סניפים במדינות נוספות בעולם, להגדיל את מחזורי המכירות שלנו למיליארד דולר בשנה; להעניק מקומות עבודה לאלפי אנשים; ולהמשיך לספק למשקיעים שלנו תשואות גבוהות לאורך זמן.

איך אני מחזיר לחברה

אני שמח על האפשרות לתת ולעזור הן לאנשים באופן ישיר והן לגופי צדקה למיניהם. כמו כן, כחובב קולנוע, אני תורם קבוע לפסטיבל הסרטים הישראלי. השנה הקמנו לראשונה פביליון ישראלי בפסטיבל קאן שבדרום צרפת.

בשעות הפנאי

אני מתנתק ונרגע לחלוטין כשאני מקבל מסז׳ טוב, כשאני צופה בסרט טוב וכשאני מטייל בעולם. בכל שנה אני נוסע למקומות חדשים שבהם עוד לא ביקרתי.

טיפ מנצח כושר מנהיגות הוא חיוני להצלחה בעסקים וכדאי לפתח אותו גם אם אינכם מנהיגים מלידה.

מגדל משה אביב, ז׳בוטינסקי 7 רמת גן, קומה  35, טל: 03-7282020 | אתר | פייסבוק

 

סיגל דדון־לוי

סיגל דדון | צילום: סם יצחקוב
סיגל דדון | צילום: סם יצחקוב

(46), נשואה + 2. ראש מחוז השרון במכבי שירותי בריאות, תפקיד שבמסגרתו מנהלת כ־2,000 עובדים ורופאים ואחראית על תקציב של 2.5 מיליארד ש"ח בשנה.

קצת עלי

בשש השנים האחרונות כיהנתי כמנכ"לית ״מכבי יזמות וניהול״, חברה עסקית מקבוצת מכבי, דירקטורית במועצת המנהלים של חברת ״נתיבי איילון״ כנציגה של הממשלה, ראש אגף שירות ושיווק ב״מכבי שירותי בריאות״ במשך 3.5 שנים. את תפקידי הנוכחי התחלתי לפני כחצי שנה.

הישגים משמעותיים

בתחום השיווק מכבי סיימה שנתיים מדהימות של צמיחה עם מספר המצטרפים נטו הגבוה ביותר מבין הקופות בפער משמעותי. הישג יוצא דופן שלא נראה מעולם באף קופ"ח.

בתחום השירות, זכינו במקום הראשון בתחרות המרכז הישראלי לניהול על שירות רב ערוצי. נוסף על כך, מכבי קיבלה את הציון הגבוה ביותר בסקר שביעות רצון (96) של מכון ברוקדייל.

בתחום הדיגיטל הובלנו מהפכת שירות אמיתית, שבאה לידי ביטוי בעשרות מיליוני שימושים באפליקציה ובאתר האינטרנט מדי שנה.

איך הגעת עד הלום

התחלתי את הקריירה הניהולית שלי בגיל צעיר, בעתודה הניהולית של מכבי, אחרי ניסיון קודם של ארבע שנים במחלקת העסקים של בזק. בגיל 26 כבר סיימתי תואר שני בניהול וניהלתי 120 עובדים.

מאז, התקדמתי מתפקיד לתפקיד. לאורך כל הדרך רכשתי השכלה רלוונטית בעולמות התוכן הניהוליים (משאבי אנוש, ניהול, שיווק ופיננסים).

מה מאפיין אותך

אני הישגית, אמביציוזית, מאמינה בעבודה קשה, במצוינות ובניהול תוצאתי. אני פועלת מתוך מנהיגות, התלהבות, תעוזה, יצירתיות ואהבת האדם.

מהי ההשכלה שלך

תואר ראשון ושני בניהול ותואר ראשון נוסף במשפטים (את שלושתם סיימתי בהצטיינות).

שאיפה לעתיד

בעתיד הרחוק אינני פוסלת את האפשרות להשתלב בפוליטיקה ולהיות במקום שבו אוכל להשפיע ולקדם נושאים חברתיים.

טיפ מנצח אם תשאפו קדימה, תעבדו קשה ותאמינו בעצמכם תגיעו רחוק.

סיגל דדון – לוי, ראש מחוז השרון | dadon_s@mac.org.il

 

עדי קידר ירדני

עדי קידר | צילום: סם יצחקוב
עדי קידר | צילום: סם יצחקוב

(36), נשואה + 2, מנהלת שיווק דיגיטלי בבית ההשקעות אלטשולר שחם. החברה נמנית בין המובילים בתחום ומנהלת נכסים בתיקי השקעות, קרנות נאמנות, קופ"ג ופנסיה.

קצת עליי

הצטרפתי לאלטשולר שחם לפני כ-11 שנה, ובניתי את התפקיד מאפס כשעוד קראו לזה "אינטרנט" והרשתות החברתיות טרם נוצרו.
עם הזמן, התפקיד הלך והתפתח. נוספו ערוצים, כלים, טכנולוגיות, דיסיפלינות מקצועיות חדשות, אבל בעיקר מה שהלך והתפתח זו ההשפעה של הפעילות הדיגיטלית על הביזנס. כיום, הדיגיטל הוא חלק מהליבה הארגונית, והפעילות שלנו במחלקה נוגעת כמעט בכל תחום: מהלכים שיווקיים עמוקים, מערך שירות הלקוחות, עולמות הביג דאטא, פעילות תוכן עשירה וכמובן פעילות מכירתית ענפה.

מה מאפיין את דרך הפעולה שלי

חדשנות וחתירה בלתי נלאית אחרי "הדבר הגדול הבא". התפקיד מאתגר, מתעדכן ללא הרף, ודינאמי מאוד. הארגון מאפשר לי מרחב תמרון אדיר לנהל את פעילות הדיגיטל ולהוביל לכיוונים חדשים. יש בי אהבה גדולה לתחום, סקרנות, תשוקה, ודרייב אינסופי לקום כל בוקר ליום של עשייה.

האיש שהכי השפיע על מהלך חיי

זה אולי בנאלי, וכנראה גם סובייקטיבי, אבל זאת האמת: דני, בעלי, שגם הוא בתחום שוק ההון, הוא הסלע האיתן שלי ויש לי הזכות ללמוד ממנו הרבה ועדיין יש מה – בכל יום מחדש.

רגע של פינוק בשעות הפנאי

הרגעים הגדולים בשבילי הם הרגעים הקטנים בחיק המשפחה שלי: זמן איכות עם בעלי וילדיי.

תרומה לקהילה

תרומה לקהילה היא ערך עליון אצלנו. אנחנו רואים בזה אחריות חברתית. זה מתחיל בדוגמה האישית של בעלי הבית ומהם מחלחל לעובדים. כל עובד יכול להתנדב לפרויקטים שונים בהם בחר הארגון. פרויקט מרגש מאוד שלקחתי בו חלק הוא הקמת מועדונית לחיילים בודדים בקיבוץ כנרת. תגובת החיילים בסיום הפרויקט הייתה עבורנו סיפוק אדיר.

שאיפה לעתיד

להמשיך להיות חדשניים כדי לבסס את העשייה הדיגיטלית בחברה כמובילה בתחומה, זאת תוך המשך התקדמות אישית ופיתוח יכולות מקצועיות.

טיפ מנצח אין קיצורי דרך. הריצה היא למרחקים ארוכים תוך עבודה קשה והתמדה. גם החשיבה צריכה להיות לטווח ארוך. בנייה נכונה ומושכלת של התפקיד בונה גם את שמו הטוב של נושא התפקיד.

אתר | פייסבוק | adik@altshul.co.il

 

ד"ר אסתר לוצאטו

אסתר לוצאטו | צילום: סם יצחקוב
אסתר לוצאטו | צילום: סם יצחקוב

(58), נשואה +4 וסבתא לנכדה. מנהלת שותפה בפירמת עורכי הפטנטים לוצאטו את לוצאטו הקיימת כבר 147 שנים ופועלת בתחום הקניין הרוחני – פטנטים, סימני מסחר, זכויות יוצרים, מסחור פטנטים וכיוצ"ב.

קצת עליי

אני ילידת באר שבע וקשורה בטבורי לנגב, כאשר כל חיי האישיים והמקצועיים נטועים כאן. נוסף על עבודתי המקצועית  אני מרכזת גם את הפעילות השיווקית והניהולית של הפירמה המעסיקה כ־100 עובדים, רובם בעלי תארים בתחומי משפטים, מדעי הטבע וההנדסה.

הפירמה נבדלת ממשרדים אחרים בזכות הוותק כאשר גם הדור החמישי מחויב למסורת משפחתית, לרמה מקצועית גבוהה ולעיסוק בתחומי פעילות שבחזית הטכנולוגיה.

הדמות שהכי השפיעה על הקריירה שלי

כפיר, בעלי, שהוביל אותי לעסוק ככימאית בתחום הקניין הרוחני לצד אביו, ד"ר אדגר לוצאטו, שהיה בין המובילים בתחום הקניין הרוחני באיטליה, ובעל שם עולמי. יחד פתחו את הפירמה בישראל משנות ה־70, לאחר עליית המשפחה מאיטליה.

למי היית נותנת צ'אנס?

אני מרותקת ליזמים צעירים ולא מפסיקה להתפעל מיכולתם לחלום ולהגשים. אנו משתדלים, כמדיניות, להושיט להם את מלוא העזרה כדי לאפשר להם ליישם את המצאותיהם.

שאיפה לעתיד הקרוב?

להמשיך ולבסס את הפירמה המשפחתית – מהמצטיינות בתחומה בישראל – ולשלב בה את הדור הצעיר במשפחה: שלוש בנותיי – עו"ד מיכל לוצאטו, עו"פ לילך לוצאטו־שוקרון ותמר לוצאטו, שמסיימת בימים אלה את התמחותה כעורכת דין; ובני, יונתן שסיים בימים אלו את שרותו הצבאי, תוך שמירה על המסורת הייחודית שלנו.

איך אני מחזירה לחברה?

כ־40 אחוז מזמני מוקדש לפעילות ציבורית ולעשייה למען הקהילה, שכן בעיניי זו שליחות שכל מנהל או איש עסקים מחוייב בה. אני מכהנת בהתנדבות במספר גופים ציבוריים ועומדת בראש הועד המנהל בעמותת "יחדיו" מייסודה של קרן רש"י. כמו כן, חברת מועצה, סגנית וממלאת מקום של ראש מועצת עומר, חברת ועד המנהל של אוניברסיטת בן גוריון ועוד.

בשעות הפנאי?

אין לי הרבה זמן פנוי, אבל אני לא מחמיצה משחק של קבוצת הפועל באר שבע בכדורגל! נוסף על כך, אני עוסקת בעצמי בספורט, בקריאה, ונרגעת בבישול עבור בני ביתי.

טיפ מנצח להעז, להצטיין ולחשוב מחוץ לקופסה, תוך הקפדה על יושרה אישית ומקצועית.

הגת 9, פארק התעשייה עומר | 073-2262626 | אתר | estheri@luzzatto.co.il

 

אמיר יקותיאל

אמיר יקותיאל | צילום: סם יצחקוב
אמיר יקותיאל | צילום: סם יצחקוב

(44), יזם נדל"ן ובעל משרד עורכי דין, יו"ר ובעלים משותפים של חברת א.מ.י נדל"ן

קצת עליי

התחלתי כעו"ד שכיר באחת הפירמות הגדולות, ועם הזמן הפכתי להיות שותף בה. לאחר תקופה מסוימת פתחתי פרקטיקה עצמאית ובתוך כך הגיעו אליי עסקאות נדל"ן מורכבות, שאותן הפכתי מעסקאות שאנשים חששו מהן – לעסקאות מצליחות ורווחיות.

לימים, חבר אליי אחי האדריכל, מעוז יקותיאל, ויחד הקמנו את א.מ.י יקותיאל נדל"ן. נכון להיום אנחנו בונים כ־400 יחידות דיור באזור השרון, וזאת נוסף על שלושה מתחמי משרדים ומסחר באזור השרון, הכוללים למעלה מ־100 אלף מטר שטחים למסחר ומשרדים.

מה מייחד את החברה

אנחנו מתמחים בהשבחת פרויקטים, עם דגש על אזור השרון – אזור לא רווי שמציע עסקאות מעניינות במיוחד. מרבית הפרויקטים מתחילים אצלנו בשלב מוקדם מאוד, ועל כן הופכים בסופו של תהליך לרווחיים באופן דרמטי. יתרון נוסף עבור לקוחותינו הוא ריכוז כל השירותים תחת קורת גג אחת: החל משלב התכנון, דרך ההיבטים המשפטיים, הכספיים וכלה כמובן בביצוע.

הדמות שהכי השפיעה על מהלך חיי

אין דמות אחת. אני מנסה ללמוד מכל אדם שאני פוגש – גם מטעויות וגם מדברים טובים.

למי היית נותן צ'אנס

לאנשים עם רעב ורצון עז להצליח, שמוכנים לעשות כמעט הכל ולהשקיע את כל מרצם וזמנם כדי להגיע לאן שהוא.

שאיפה לעתיד הקרוב

להוציא לפועל פרויקטים שלנו שנמצאים כעת בהליכי תכנון. אחד מהם הוא מתחם האגם בהוד השרון, המשתרע על פני 100 דונם וכולל 150 אלף מטר של מסחר, משרדים, בתי דיור מוגן ובתי מלון. זהו פרויקט הדגל שלנו שעתיד לשנות את אזור השרון כולו.

איך אני מחזיר לחברה

אנחנו עוזרים לילדים נזקקים ולעמותות.

בשעות הפנאי

אוהב לבלות עם הילדים: יש לי ארבעה בנים מה שאומר בעיקר כדורגל!

טיפ מנצח אל תתייאשו. בדרך יש לפעמים גם אכזבות.

דרך רמתיים 22, הוד השרון, טל 09-7411500 | אתר |  א.מ.י יקותיאל נדל״ן

 

דפנה גונן

דפנה גונן | צילום: סם יצחקוב
דפנה גונן | צילום: סם יצחקוב

נשואה + 4. מנכ"לית קבוצת פיוניר, חברה בינלאומית לניהול הון מזה 30 שנה. פיוניר מטפלת בלקוחות אמידים בארץ ובעולם ומספקת להם קשת שירותים מתקדמים, כגון פמילי אופיס, ניהול השקעות ותכנון פיננסי ופנסיוני.

על החברה

זכיתי להתפתח ולצמוח עם פיוניר כמעט מיום הקמתה. כמנכ"לית החברה בשש השנים האחרונות הייתה לי הזכות להפוך את חזון החברה למציאות: הטמעת מודל מסחרי נטול ניגודי עניינים ושקוף, המאפשר לנו לשים את טובת הלקוח תמיד במרכז. ההתאמה למטרות האישיות ולצרכים האינדיבידואליים של כל לקוח והראייה ההוליסטית על פיה אנו מתנהלים, מובילים לכך שמערכות היחסים עם הלקוחות הן ארוכות ויציבות. אנו מלווים רבים מלקוחותינו כבר דור שני ואפילו שלישי!

האיש שהכי השפיע על מהלך הקריירה שלי

עומר גלעין, המייסד. הוא היה הבוס הראשון שלי וזה שנתן לי את ההזדמנות להגיע עד לאן שהגעתי. למדתי ממנו שההצלחות של הצוות שלי הן הצלחותיי.

למי היית נותנת צ'אנס

אני מאוד מעודדת מתן הזדמנות לעובדים צעירים בתחילת דרכם, שאמנם חסרים את הניסיון אבל יש להם אנרגיות ללמוד ולהתפתח, מוכנות להשקיע וגישה חיובית.

שאיפה לעתיד

הראשונה, להפוך את קבוצת פיוניר לשחקנית משמעותית יותר בתחום ניהול ההון בארץ ובקהילות היהודיות שבהן אנו פועלים ברחבי העולם. השנייה, להטמיע את ההבנה שעדיף ללקוח לשלם על ייעוץ מקצועי, כי מה ש״חינם״ עולה אחר
כך ביוקר…

איך אני מחזירה לחברה

בראש השנה, למשל, במקום לרכוש מתנה ללקוחותינו האמידים, החלטנו לתת להם את "מתנת הנתינה" ותרמנו בשמם לעמותת עזר מציון. נוסף על כך, אנו מקפידים לאמץ משאלה של ילד/ה דרך עמותת משאלת לב ולספק במה לאחת מהעמותות באירועים השנתיים שלנו.

בשעות הפנאי

אני מקפידה לרוץ כמעט כל יום ואוהבת מאוד לקרוא.

כתובת המשרד: שד׳ אבא אבן 16, הרצליה פיתוח | טל: 09-9611304
אתר | פייסבוק | dafnag@piowealth.com

ניהול והפקה עינת פרידמן | צילום סם יצחקוב | סטיילינג רפאל אייל | איפור נלה סטורנגין לאיב סאן לורן | שיער דניאל לדקל בן ציון

פורסם במגזין אטמוספירה