חמודה מתוקה: גיתית פישר חורכת את הרשת

תותית | צילום: איליה מלינקוב
תותית | צילום: איליה מלינקוב

תכירו את גיתית פישר, סטודנטית למשחק די חנונית בסך הכל שקרעה את הרשת עם תותית, הטרנסית הכי מטורללת בסביבה. תפסנו אותה רגע לפני שהיא נחטפת ללב הפריים טיים

88 שיתופים | 132 צפיות

סביר להניח שאם תיתקלו ברחוב בגיתית פישר, עובדת חביבה ברשות שדות התעופה, לא תזהו אותה. אבל בתוספת פאה בלונדינית, ליפסטיק ורוד וכובע בוקרים, תכירו אותה מיד כתותית, הטרנסית המלרלרת שהסרטונים בכיכובה הם אחת התופעות הנצפות ברשת בחודשיים האחרונים (יותר מ־150 אלף צפיות לסרטון − הישג לא מבוטל לעמוד שעד לפני חודש היה פרטי לגמרי). תותית דוברת אוחצ'ית שוטפת, היא צעקנית ומאופרת בכבדות, אבל הפופולריות שלה לא נובעת מהסטריאוטיפים המזוהים עם טרנסיות, אלא מהיותה מוזרה לאללה, עם עולם מושגים שמצחיק להציץ לתוכו.

"אנשים זורקים לי שמות של דראגיסטיות מפורסמות ואין לי מושג מי אלה. שואלים אותי מי לימד אותי את הלקסיקון, אבל האמת היא שלא לימדו אותי", מודה פישר. “איכשהו הצלחתי לקלוע בול לשפה המהממת הזו, אבל זה לא רק הז'רגון. תותית בראה טקסט שהוא שלה, ויש לה נונסנס בלעדי לה. היו צופים שחשבו שאני באמת טרנסית, שזו המחמאה הכי טובה שיכולתי לקבל, והיו גם כאלה שסתם לא הבינו מה הם רואים ומה זה הדבר הזה. זה בן? זה בת? זה כלב?".

תותית היא רק דמות אחת מארסנל המטורללות של פישר, שכבר שנתיים מעלה סרטונים לערוץ היוטיוב שיר וגיתית, שאותו היא מפעילה עם חברת ילדות. "גדלנו בצור יגאל ולא היה שם הרבה מה לעשות. כשמדברים על הפרברים חושבים שהכל פה ירוק ועושים ברביקיו כל היום, אבל בתכלס זה מקום שהאטרקציות המרכזיות בו הן הסופר והווידיאומט".

גיתית פישר | צילום: אורי טאוב ורונית כהן
גיתית פישר | צילום: אורי טאוב ורונית כהן

בכל הסרטונים שלך את משחקת דמות, והן תמיד נשים הזויות ומטופשות ברמה כזו או אחרת. מה מושך אותך בהן?
"כשעשיתי קורס משחק מול מצלמה נתנו לי להקריא טקסט של גברת מגונדרת כזו, ובמקום ללמוד אותו ברצינות התחלתי לשחק, לאלתר, לזרוק הוראות למשרתים. זה היה הרבה יותר כיף ככה. אני אוהבת דמויות שיש בהן משהו פסיכוטי. חלקן מוגזמות ורועשות וחלקן שקטות, אבל זה שקט אגרסיבי. אני כל הזמן שמה לב לטרפת כשאני צופה באנשים, אפילו זרים ברחוב. יש מלא אנשים שעל הנייר רשומים כנורמטיבים אבל מטבעם הם חולי נפש. נורא כיף לכוון עליהם פרוז'קטור".

איך הומצאה תותית?
"בשנתיים שאני ביוטיוב הספקתי לצבור גרעין מעריצים, ושכנעתי את עצמי שהם ‘מעריצי בוטיק' או ‘מביני עניין'. אחד מהם ביקש ממני לצלם ברכה לבן הזוג שלו, וזאת הייתה הופעת הבכורה של תותית, שבמקום לברך בעצם ירדה עליו. התגובות היו טובות אז המשכתי לעשות אותה, ופתאום, כמעט בן לילה, זה תפס".

תותית | צילום: איליה מלינקוב
תותית | צילום: איליה מלינקוב

את מתכוונת להישאר ברשת או שאת חולמת להמשיך הלאה, לטלוויזיה, להכניס את תותית לפריים טיים ערוץ 2?
"יש לי הרבה חלומות כי אני חזירה, והראשון הוא להתפרנס מזה. האינטרנט הוא מקום מופלא, קסום ונהדר, אבל לא כזה שאת יכולה לעזוב בשבילו את הדיי ג'וב שלך. מן הסתם זו גם מקפצה, אבל זה גן שעשועים מדהים שאני לא ממהרת לעזוב. כל אחד יכול לצלם את עצמו באייפון, ליצור תוכן איכותי ואפילו חתרני בשני שקלים, ולכו תדעו לאן זה יגיע. אני בחיים לא ארצה להיפרד מכזו חגיגה ליצירתיות. לא יודעת אם הייתי לוקחת את תותית לטלוויזיה. הכוח של הרשת הוא במהירות של סיפוק התכנים, שלא מצריכה הרבה תקציב או השקעה. אם כבר ללכת להפקה יקרה אולי עדיף לעשות משהו שונה לגמרי. בא לי להתעסק ביצירה כל היום ולהיות מוקפת באנשים יצירתיים, לא משנה אם זה קומדיה או דרמה".