נינט טייב מגלה: איך תיראי מלאת ביטחון כשאת מתה מפחד?

נינט טייב | צילום: שגיא דהרי
נינט טייב | צילום: שגיא דהרי

לרגל יום האישה הבינלאומי ביקשנו מנשים מובילות בחברה הישראלית את עצת הזהב שלהן בדרך להצלחה. הפעם - נינט טייב מתרכזת פנימה ומזכירה לעצמה שסך הכל באנו להנות

88 שיתופים | 132 צפיות

הטקסט פורסם לראשונה בפרויקט יום האישה ב-2016, בו ביקשנו את עצותיהן של נשים מעוררות השראה לגבי דילמות שונות שכל אישה נתקלת בהן בחייה. הזמרת נינט טייב הסבירה איך היא מתגברת על החששות ומצטיידת בביטחון עצמי:

"אני יכולה לדבר רק בשם עצמי כמובן; היו המון מצבים וסיטואציות שבהם מצאתי את עצמי רועדת ממש, מהברכיים ומטה, לפני עלייה לבמה ולפני סדנאות ודיבור או הופעה מול קהל. זה עדיין קיים, גם אחרי ניסיון שנצבר במהלך השנים. זה מגיע ממקום מרוגש ולפעמים אפילו חסר ביטחון כי בסופו של יום, כולנו עשויים מאותם החומרים והשאיפה שלי בתור אמנית היא להיות נוכחת בכל דבר שאני עושה. הנוכחות הזו מכריחה אותי להסתכל להווה בעיניים וזה לא תמיד דבר פשוט בייחוד כיום, כשיש הסחות דעת מכל סוג בכל רגע ורגע.

"כשאני על הבמה, זה כל מה שקיים באותו הרגע וההתכווננות הזו מכריחה אותי להסתכל בתוך כל העיניים הללו שצופות בי כרגע ומרגישות את כל מה שאני חווה. יש בי אחריות.

"הדרך שלי להראות ביטחון גם כשאני מתה מפחד היא פשוט ליהנות ולזכור למה בחרתי במוזיקה (או למה המוזיקה בחרה בי), להתחבר לשורש הנשמה שלי ומשם זה כבר הולך ונהיה בהיר וקל יותר, כמו נשימה עמוקה שאת לוקחת כשאין לך אוויר. אני מזכירה לעצמי שאני לא מנתחת מוח, אין צורך להיות כל כך כבדים. הקהל בא ליהנות, וגם אני".

נינט טייב | צילום: עידו איז'ק
נינט טייב | צילום: עידו איז'ק

עדי סופר תאניאיך עוד ילד לא יעצור לך את הקריירה?
חנה רדואיך תתנהלי בעסק עם רוב גברי?
איילת שקדאיך תשלבי משרה בכירה ואמהות מעורבת?
ג. יפית (יפית גרינברג)איך תגיעי לעצמאות כלכלית?
תום יעראיך תלמדי לאהוב את הגוף שלך?
רותי ברודואיך תגרמי לעסק שלך להשאר מספר אחת?
רותם אלישעאיך תתמודדי עם תקיפה מינית?
חנה אזולאי הספרי איך תגדלי ילדים פמיניסטים?
ד"ר רונית אלוניאיך תגיעי לאורגזמה לבד?
ליאת בירוןאיך תעזרי לנשים אחרות ותשני את העולם?

צילום: עידו איז'ק