איך אומרים שופינג בעברית

780 ש"ח, ארמה, כיכר מסריק 19, תל אביב
780 ש"ח, ארמה, כיכר מסריק 19, תל אביב

חגי תשרי הם תירוץ להתהדר באופנה ישראלית. שישה פריטים מומלצים של מעצבים ישראלים מוכיחים שהאופנה המקומית ראויה לכסף שמשקיעים בה

88 שיתופים | 132 צפיות

יוניסקס ישראלי

הנעליים של עודד ארמה

ארמה הוא מותג נעלי גברים שנוסד ב־2010 על ידי עודד ארמה – בוגר המגמה לעיצוב נעליים ב־London College of Fashion (2009) ובעל תואר ראשון בעיצוב אופנה (בהצטיינות) במכללת שנקר (2007). כל הנעליים מיוצרות בעבודת יד על ידי בעלי מקצוע מסורתיים בתל אביב, וחלק מהדגמים מגיעים במתכונת יוניסקס – כך שגם נשים יכולות להתפנק בהן. מראה הנעליים שונה מהז'אנר השמרני של נעלי עור גבריות, ואפשר תמיד למצוא טוויסט – בגזרה, במיקום השרוכים או בשילוב הצבעים. מתאים למי שלא חושק בסניקרס עם לוק ספורטיבי ועדיין מחפש נעל מעוצבת וקלילה. בתמונה: דגם הסנרייז בגוון קרייזי מנגו.

780 ש"ח, ארמה, כיכר מסריק 19, תל אביב
780 ש"ח, ארמה, כיכר מסריק 19, תל אביב

בהשראת הבאוהאוס

המכנסיים של עלמה

מכנסי השרוך הצהובים של קרן בנקר־כהן לעלמה הם חלק מקולקציית הסתיו שעוצבה בהשראת זרם הבאוהאוס עם נגיעות מהתרבות היפנית. מצד אחד שרוך ובד קרפ לייקרה הנותנים תחושה של טרנינג, מצד שני גימור של מנג'ט ומכפלת מדמוי עור.

390 ש"ח, עלמה, דיזנגוף 190, תל אביב
390 ש"ח, עלמה, דיזנגוף 190, תל אביב

 

העולם הוא משולש

התיקים של בלטרקס

נועה קידר ותמר פרידמן הכירו בפריז לפני שבע שנים וב־2012 השיקו את בלטרקס – ליין תיקים המבוסס על משולשים, שהחיבור ביניהם יוצר תיק בצורת שק. התיקים מגיעים בשני גדלים ובשילובי בדים ועורות. כולם מיוצרים בעבודת יד, ומגוון השילובים מבטיח כמות קטנה מאוד מכל תיק. ההצלחה הביאה את התיקים שלהן לבוטיקים בפריז, מילאנו והונג קונג.

914 ש"ח, bltrx.com
914 ש"ח, bltrx.com

 

קאמבק מקומי

הגופייה של צוקר

אחרי שסגרו את המותג רוס אובטה ב־2011 חוזרות האחיות צוקר, עינב והדס, עם מותג חדש העונה על צרכים בסיסיים במלתחה הנשית וכולל מבחר פרטי עוגן שימושיים במיוחד, כמו גופיות משודרגות וג'ינסים דקים וסטרצ'יים. כל הבייסיק הזה מקבל טוויסט עם חומרי גלם משובחים, גזרות מצוינות וטאץ' צוקרי מפנק.

450 ש"ח ב־zuckerstudio.com
450 ש"ח ב־zuckerstudio.com

 

רוך וקושי

הז'קט של מאיה נגרי

העונה משיקה מאיה נגרי קולקציה המשלבת בשפת המותג צבעים בוהקים יחסית ומרקמים לא שגרתיים. האוסף החדש עוצב בהשראת עולם החי. השפעתו ניכרת במרקמים מחוספסים, בגוונים של ברונזה, ירוק אמרלד וכסף מושחר, בהדפסים ובצורות גיאומטריות המזכירות כנפי פרפרים. ז'קט העור בגוון ברונזה בטקסטורה מגורענת מעוצב בגזרת אופנוענים מעור רך ובגזרה מחמיאה.

2,890 ש"ח בסניפי רשת מאיה נגרי
2,890 ש"ח בסניפי רשת מאיה נגרי

 

יוניסקס ישראלי 2

החולצה והצעיף של יוסי קצב

הקולקציה של יוסי קצב למותג בגדי הגברים Sketch, עוצבה בהשראת הצייר האנגלי וויליאם טרנר, המשתייך לזרם הרומנטיקה באנגליה. עבודותיו משקפות נוף אנגלי טיפוסי בשילוב כוחות טבע בטכניקה מטושטשת מעט, ואוסף הבגדים שמעוצב בהשראת העבודות האלו משדר רכות נעימה בצבעוניות חורפית דהויה. הצלליות הרכות בפרופורציות משתנות בין גזרות צרות לאוברסייז, ובהחלט מתאימות גם לנשים, במיוחד לכאלה שלא נרתעות מרכישת בגדים בחנות המיועדת למגדר האחר. השימוש באריגים רכים, סריגים טקסטוריאליים ובדים כמו ג׳רסי וכותנה מאפשר לאוכלוסייה הנשית להתלבש על לא מעט פריטים מהקולקציה. כמו למשל חולצה גברית מכופתרת בצללית בצרה בגוון מים שאפשר לצוות לג׳ינס בגזרה גבוהה.

חולצה 419 ש״ח, צעיף 299 ש״ח בסניפי רשת Sketch
חולצה 419 ש״ח, צעיף 299 ש״ח בסניפי רשת Sketch