איך תעצבי נכון את השיער שלך?

הסוד הגדול בעיצוב וטיפוח נכון של השיער טמון בהתאמת הרגלי טיפוח לסוג השיער והמרקם שלו | צלם: אימג' בנק / Gettyimages
הסוד הגדול בעיצוב וטיפוח נכון של השיער טמון בהתאמת הרגלי טיפוח לסוג השיער והמרקם שלו | צלם: אימג' בנק / Gettyimages

אם תלמדי להכיר את סוג השיער שלך (דק או עבה, מתולתל ויבש או גלי ושומני), תוכלי לעצב אותו בהתאם, וגם לאהוב אותו. לפנייך טיפים שאת חייבת לעצמך

88 שיתופים | 132 צפיות
כל שיער הוא בעל טקסטורה משלו: עבה או דק, מתולתל ויבש, פגום ושומני ועוד. הסוד הגדול בעיצוב וטיפוח נכון של השיער טמון בהתאמת הרגלי טיפוח לסוג השיער והמרקם שלו. מתברר כי אם תלמדי להכיר ולאהוב את סוג השיער שבורכת בו, תוכלי ללמוד לעצב אותו בהתאם, ובפועל, לאהוב אותו יותר. אז יאללה! תפסיקי להילחם בשיער ותתחילי ללמוד להתייחס אליו בהתאם.

מימין לשמאל: שמפו וולה, אקסטרה ווליום וולה וסרום באלאנס סקאלפ של וולה. צילום: יח"צ

1.הוספת נפח לשיער בעל נשירה מוגברת

מברשת שיער המותאמת לבעלות שיער עם נשירה מוגברת – יכולה לחולל שינוי משמעותי: בשוק קיימים סוגי מברשות קטנות וייחודיות הבנויות באופן שבו תהליך ההברשה צמוד לקודקוד מרים את שיערה, למראה נפוח ומלא יותר. כמו כן, אחד הפתרונות הפופולאריים והאפקטיביים ביותר הם תוספות השיער, שבידי מעצב מומחה נותנות את המענה הטוב ביותר למראה שיער בריא ומלא.
מוצרי חובה לבעלות שיער עם נשירה מוגברת: חשוב להתאים מוצרי טיפוח ושמפו טבעיים, העשירים בחומצות אמינו, ויטמינים ונוגדני חמצון, המעודדים את הסירקולציה הטבעית של זקיקי השיער ואת צפיפות סיבי השיער.
חשוב להתאים מוצרי טיפוח ושמפו טבעיים.ויקטוריה בקהאם. צילום: אימג' בנק / Gettyimages

2.הוספת נפח לשיער דק

כדי להגדיל נפח שיער דק חשוב להשתמש בתכשירי שיער נטולי או מופחתי שומן, שכן השומן מכביד במשקלו על השיער, ומגדיל את תופעת הפרדת השערות זו מזו, במראה של חוטים המודבקים לקרקפת.
מוצר חובה לבעלות שיער דק: מומלץ להשתמש באופן קבוע במוס לשיער, אותו מוסיפים לשיער לאחר ייבוש השיער במגבת אחרי חפיפה. טיפ קטן: פזרי טיפות של מוס על גבי לפחות 10 אזורים שונים בראשך צמוד לקרקפת, ועסי בעדינות וביסודיות כל אזור בנפרד להגדלת האפקט.

כדי להגדיל נפח שיער דק חשוב להשתמש בתכשירי שיער נטולי או מופחתי שומן,
בר רפאלי. צילום: אימג' בנק / Gettyimages

3.טיפוח שיער מתולתל

השלב הראשוני החשוב ביותר בטיפוח שיער מתולתל מתחיל בתסרוקת המתאימה. לשיער מתולתל ונפוח במיוחד יתאימו תספורות בהן מורידים באזורים מסוימים את נפח השיער ומעצבים את התלתלים הארוכים ביותר באופן רך וגלי.
מוצרי חובה לבעלות שיער מתולתל: חשוב מאוד להשתמש בשמפו ומוצרי טיפוח שאינם מייבשים את השיער עוד יותר, ובעיקר להימנע מתכשירי שיער המכילים סולפט- גופרה חומצתית. במידה והתלתלים יבשים במיוחד- מומלץ קודם למרוח את השיער בתכשיר בסיס סרום לפני הוספת קונדישנר ללא שטיפה.
כדאי לדעת: קשה במיוחד לטפח שיער מתולתל שכן התלתלים מסובבים ומושכים את תאי העור המתים על הקרקפת, ועקב כך שומן הראש הטבעי אינו מגיע שיערות לכל אורכן, והשיער הופך קשה, עבה ויבש יותר.
השלב הראשוני החשוב ביותר בטיפוח שיער מתולתל מתחיל בתסרוקת המתאימה, גניפר לופז.צילום: אימג' בנק / Gettyimages

4.טיפוח שיער עבה גס ומחוספס

שיער שופע ועבה סופג כמויות לחות גבוהות והוא הופך להיות מקורזל, קופצני, ו"עומד" עמוס בחשמל סטטי.
הסוד למניעת תופעות לוואי אלו היא שמירה על אחוזי הלחות של התלתלים וגלי השיער תוך שימוש בתכשירי שיער נטולי חומצות גפרתיות, העשירים בשמנים טבעיים, המרווים את השיער לכל אורכו עד לקודקוד. התסרוקת המתאימה ביותר לשיער עבה ומלא היא תספורת באורך הכתפיים ואף ארוכה יותר.
טיפ: שימוש במייבש שיער יחמיר את תופעות הייבוש והנפיחות, ולכן וותרי על התענוג.
שיער שופע ועבה סופג כמויות לחות גבוהות והוא הופך להיות מקורזל, קופצני, ו"עומד" עמוס בחשמל סטטי, אדל. צילום: אימג' בנק / Gettyimages 

ייעוץ מקצועי:
מעצבי השיער של וולה פרופשיונלס