מה חשבנו על קולקציית הקיץ של פוקס?

מיה גל גנדל מודדת פוקס | צילום: אסף רביבו
מיה גל גנדל מודדת פוקס | צילום: אסף רביבו

המדור שבו חברות המערכת מקדישות את גופן למדע האופנה, והפעם: מיה גל גנדל, מנהלת מוצר, מודדת את הקולקציה החדשה של פוקס ומגלה שבייסיק זה החיים עצמם

88 שיתופים | 132 צפיות

 

המודדת

מיה גל גנדל, בת 35, 173 ס"מ, מידה 36. מנהלת מוצר "את" VIP BOX. מאוהבת במראה הקז'ואל המשודרג ואלרגית לכל דבר שנראה עשוי מדי.

עוד חברות מערכת שתרמו את גופן למדע האופנה:
אור נוף מודדת TRES
הדס בשן מודדת רונן חן
דליה בן ארי מודדת סאקס

 

מי

רשת פוקס המתמקדת בפריטי בייסיק במחירים קטנים, ובאמצעות הפרזנטורית שלומית מלכה היא פונה לקהל הרחב עם דגש על צעירים. קולקציית הקיץ כוללת טי שירטים מכותנה, ג'ינסים צבעוניים, חצאיות ג'ינס ושמלות עם נגיעות של תחרה ורקמה.

מה

קולקציית קיץ 2017.

מראה ראשון

"חצאית ג'ינס קצרה וטי שירט לבנה עם הדפס דקלים. החצאית מחמיאה והרגשתי מאוד נוח עם האורך שלה – סקסי אבל לא קצר מדי. אהבתי גם את העובדה שהיא יכולה להתאים לבוקר במשרד, לאחר הצהריים עם הילדים ואפילו לערב אם משלבים אותה עם חולצה אלגנטית. הטי שירט אוורירית והבד מאוד נעים, מושלמת לימי הקיץ הדביקים".

מיה גל גנדל מודדת פוקס | צילום: אסף רביבו
מיה גל גנדל מודדת פוקס | צילום: אסף רביבו

חצאית פוקס 119.90 ש"ח, טי שירט פוקס 41.90 ש"ח, נעליים עמנואל 1,600 ש"ח, צמיד לרגל שרון דוראני 60 ש"ח, צמידים שרון דוראני 100 ש"ח ליחידה.

מראה שני

"מכנסי ג'ינס לבנים וטי שירט אפורה. ישר התחברתי ללוק הזה, שמצליח לשלב בין סגנון ספורטיבי לנגיעה אלגנטית. למרות שאני בדרך כלל נמנעת ממכנסיים לבנים (כי אני חושבת שהם משמינים), הרגשתי שהם מאוד מחמיאים לי ואפילו מחטבים את הרגליים. הצבע הלבן העניק תחושה חגיגית אבל לא מתאמצת והטי שירט המגניבה שפתוחה בגב הוסיפה אדג'יות ואלמנט של הפתעה לכל הלוק".

מיה גל גנדל מודדת פוקס | צילום: אסף רביבו
מיה גל גנדל מודדת פוקס | צילום: אסף רביבו

טי שירט פוקס 69.90 ש"ח, מכנסיים פוקס 139.90 ש"ח, משקפי שמש ספקטרה באופטיק דורון 1,600 ש"ח, תיק זאדיג אנד וולטר 2,500 ש"ח, חגורה אוסף פרטי, צמידים שרון דוראני 100 ש"ח ליחידה, נעליים אדידס סטן סמית אוסף פרטי.

מראה שלישי

"חולצה משובצת ללא שרוולים וג'ינס ארוך. אהבתי את הצבעוניות של החולצה והרגשתי שהיא מחמיאה לי לפנים, אבל האורך שלה היה לא לפה ולא לשם – לא קצר מספיק ולא ארוך מספיק. לכן הכנסתי חלק ממנה לג'ינס והשארתי קצת בחוץ למראה נונשלנטי. הג'ינס ישב מושלם על הגוף והרגשתי שהוא אוסף אותי בדיוק במקומות הנכונים".

מיה גל גנדל מודדת פוקס | צילום: אסף רביבו
מיה גל גנדל מודדת פוקס | צילום: אסף רביבו

חולצה פוקס 79.90 ש"ח, ג'ינס פוקס 119.90 ש"ח, חגורה ראלף לורן 1,500 ש"ח.

 

מסקנה

"אני מודה שהייתי קצת סקפטית בהתחלה כי חשבתי שהסגנון מתאים בעיקר לצעירות, אבל הופתעתי לטובה. הבגדים קלעו בול לסגנון שלי – לא מתאמץ אבל מלא בסטייל. הקולקציה החדשה עושה חשק לקיץ ומתאימה לאורח החיים הדינמי שלי – אני קופצת ממקום למקום ורוצה להיראות טוב אבל גם שיהיה לי נוח, במיוחד לנוכח העובדה שיש לי שני קטנים בבית. סך הכל הבדים נעימים, הגזרות החמיאו ואין ספק שהמחירים נעימים לכיס".

טווח מידות 44־32
כמה 149.90־29.90 ש"ח
איפה בחנויות המותג ברחבי הארץ

 

 

 

צילום אסף רביבו | סטיילינג מיטל הירשזון כהן
איפור קארין כהן | שיער שי בללי למספרת עמיר מזרחי
צולם בגזיבו ביץ' קלאב בהרצליה