אמא של שלומית מלכה: "האהבה שהרעפתם על הילדה שלי היא כל כך עוצמתית"

אמא ובת: שלומית מלכה ואנה מגין | מתוך חשבון האינסטגרם @annamagin
אמא ובת: שלומית מלכה ואנה מגין | מתוך חשבון האינסטגרם @annamagin

אחרי הימים המלחיצים שעברו על שלומית מלכה ומשפחתה. אמא של שלומית, אנה מגין, מודה ל"מלאכים האמיתיים" שעזרו לבתה לשוב להכרה ומספרת כיצד כל המאושפזים האחרים הפכו עבורה ל"משפחה אחת גדולה". מרגש

88 שיתופים | 132 צפיות

 

 

הימים האחרונים היו מלחיצים במיוחד עבור שלומית מלכה ומשפחתה. היום, אחרי שהדוגמנית כבר חזרה לביתה, אמא שלה, אנה מגין, כתבה פוסט מרגש במיוחד בעמוד הפייסבוק שלה ובו הודתה לכל מי שסייע, טיפל והרעיף אהבה עליה ועל בתה.

View this post on Instagram

????????????????

A post shared by Anna Magin (@annamagin) on

"הדאגה והאהבה שהרעפתם על הילדה שלי ועל כולנו היא כל כך עוצמתית שאין כנראה דרך באמת להחזיר ולו במעט. תודה לבני האדם המיוחדים במינם, המלאכים האמיתיים עלי אדמות בדמותם של צוות מד״א עם מתנדבים בני 16 בעלי חוש אחריות ומקצועיות שכל אדם בוגר יכול רק לקוות ולו לטיפה ממה שיש להם, תודה לצוותי המיון והטיפול נמרץ של איכילוב שעושים עבודת קודש במסירות אין קץ, ברוגע ובאנושיות מופתיים. תודה לבני המשפחות של המאושפזים האחרים מכל הארץ שתוך יממה אינטנסיבית ביחד הופכים למשפחה אחת גדולה ואני שולחת להם רפואה שלמה והחלמה מהירה וחיבוק ענק."

שלומית מלכה היא דוגמנית השנה בתחרות פרסי האופנה 2016 של מגזין "את"

חושבות ששלומית צריכה לזכות גם השנה? הצביעו עכשיו בתחרות פרסי האופנה

 

BFF'S לנצח: הכירו את החברה הכי טובה של שלומית מלכה 

לא מה שחשבתן: מה שלומית מלכה הכי אוהבת בלוק של יהודה לוי?

 

עוד הוסיפה מגין: "אני יודעת שאפשר כבר להירגע ולשמוח וזה ישתחרר לאט לאט ויגיע.
ברגעים כאלה חושבים המון על אמונה ותקוה ואחריות. את ענייני האמונה אשאיר לעצמי ולא אחלוק אתכם, כי בשבילי זה היה תמיד עניין מאוד אישי ופרטי. אבל אם יש לקח אחד בטוח מכל זה, הוא שתשמרו על עצמכם כמה שאתם רק יכולים. לא רק כי הבריאה שלכם היא יצירה חד פעמית ביקום הזה, אלא כי תמיד יש מי שאוהב אתכם וזקוק לכם בריאים ושלמים".

לנו לא נותר אלא לאחל בריאות שלמה לשלומית ולכל משפחתה.