״פשוט וואו״: גל גדות מגוצ׳י ועד קסטרו

הוונד וומן הלאומית. גל גדות מתוך הצילומים לקמפיין הסתיו של קסטרו | צילום: שוקה כהן
הוונד וומן הלאומית. גל גדות מתוך הצילומים לקמפיין הסתיו של קסטרו | צילום: שוקה כהן

היא מהממת את הוליווד בתור וונדר-וומן, היא הפנים של גוצ׳י והיא אף פעם לא שוכחת מאיפה התחילה. גל גדות מעבירה שיעור בצניעות על סט הצילומים של קסטרו לחורף 2016

88 שיתופים | 132 צפיות

מאז נחשף הטריילר הרשמי של "באטמן נגד סופרמן" בכנס קומיק-קון בשבוע שעבר וגוצ׳י השיקו את קמפיין הבושם החדש שלהם בכיכובה, כולם מדברים על גל גדות, הלוא היא וונדר-וומן. בקדימון עצמו חושפת ההפקה שלושה לוקים שונים של הגיבורה וההופעה של גדות עושה חשק למחוך מברזל וגלימה, אבל יותר מזה – היא מלמדת את כולנו איך עושים את זה באמת, איך פורצים את תקרת הזכוכית של התעשייה בארץ ומצליחים לכבוש את העולם הגדול.

הבוקר (ראשון) עטתה וונדר-וומן על עצמה את הבגדים של האלטר-אגו והתראיינה על סט הצילומים של קסטרו לקולקציית סתיו-חורף 2016, כשהיא מחוייבת לא להוציא מילה על חוזה הדוגמנות שחתמה עם גוצ׳י ובטח לא על וונדר-וומן.

מגיבורת על בינלאומית לדוגמנית מקומית?

"טוב, זה כיף גדול. הקולקציה מהממת, צפוי לנו הרבה שחור ולבן, המון צורות גיאומטריות ופפיונים. הקולקציה השנה נורא יפה"

גל גדות מאחורי הקלעים של צילומי קמפיין הסתיו של קסטרו | צילום: שוקה כהן
גל גדות מאחורי הקלעים של צילומי קמפיין הסתיו של קסטרו | צילום: שוקה כהן

בקומיק-קון (כנס שנתי של חובבי קומיקס בפלורידה), השתתפה גדות בפאנל ״נשים שבועטות בישבנים״ (Woman who kicks ass) לצד הכוכבות קאת'י בייטס וגוונדלין קריסטי, שם דיברה השלישייה על סקסיזם בעולם הבידור והקשיים בהם נתקלו במהלך הקריירה שלהן. כשברקע השתתפותה בסרטי מהיר-ועצבני והתפקיד החדש כגיבורת-על שלא חייבת כלום לאף אחד, יצרה גדות הד תקשורתי נרחב סביבה כשהמילה פמיניזם מהדהדת מעל.

לשאת את דגל הפמיניזם זאת משימה כבדה.

"אני לא נושאת שום דגל ואני לא קוראת לעצמי פמיניסטית. אני בעד נשים כמו שאני בעד גברים, זה חלק מהאג'נדה שלי אבל אני לא הולכת תחת אף הגדרה״.

צריך כוחות-על בשביל לתמרן בין המשפחה והקריירה?

"בדיוק כמו שעורכת דין מצליחה שעובדת במשרד גדול נוסעת כל בוקר לעבודה וחוזרת בערב, ככה זה אצלי. אנחנו עובדים כצוות, כל המשפחה ופשוט עושים את זה עקב לצד אגודל״.

לא בדיוק עורכת דין, צילומים בחו"ל דורשים טיסות.

"אז דווקא השנה הולכת להיות לי שנה במקום אחד, שזה כיף״.

אז אנחנו אוהבות את ישראל יותר?

"אני נהנית לעבוד בשני המקומות. התעשייה בארץ מוכרת וחמה, היא מרגישה כמו בית, והתעשייה שם עם תקציבים אחרים ותנאים אחרים. שם זה לעבוד עם האפשרויות הכי גבוהות שרק יש, אבל אין כמו בבית״.

גל גדות בצילומי קמפיין הסתיו של קסטרו | צילום: שוקה כהן

גל גדות בצילומי קמפיין הסתיו של קסטרו | צילום: שוקה כהן

לא מעט כוכבים ישראליים ניסו את מזלם המקצועי אחרי שהחתימו דרכון וחצו את הים. רובם חזרו עם הזנב בין הרגלים, ואלו שלא, הבליחו רק לרגע בסדרת פאר בתפקיד הגופה. תעזרי לנו להצליח יותר בחו"ל. איך עושים את זה?

"מי אני שאתן עצה? אין לי עצה לאף אחד, אני לא יודעת משהו שהם לא יודעים. זה לקח לי 8 שנים ארוכות, ניסיתי, ניסיתי וניסיתי שוב. זה לוקח זמן, יש דרך שצריך לעבור, אין קיצורי דרך. צריך לנסות ולעשות את מה שאתה עושה הכי טוב על הצד הטוב ביותר ולהמשיך לנסות עד שזה קורה. לא לוותר גם כשנמאס, פשוט להמשיך ולהתמיד״.

ומה בהמשך?

"בעיקר משפחה, משפחה ועוד קצת משפחה, ליהנות מהדרך ולהמשיך לעשות פרויקטים שמאתגרים אותי״.

דרך משמעותית עשית. את יכולה לסכם אותה במשפט?

"משפט זה המון. אפילו במילה – וואו!״.

ומי הגיבורה שלך?

"אני מאוד אוהבת את השחקנית מריון קוטיאר, היא אדירה בעיני״.