טיול בזרם התודעה של ניצן חורש

טוטל לוק אוסף פרטי, סטיילינג יעל הופנונג, איפור ושיער יוסי טייר. ניצן חורש | צילום: זוהר שטרית
טוטל לוק אוסף פרטי, סטיילינג יעל הופנונג, איפור ושיער יוסי טייר. ניצן חורש | צילום: זוהר שטרית

שנים שהוא עושה רוקנ'רול משובח עם הלהקה שלו, 'אלקטרה', ועכשיו הגיע הזמן לאלבום סולו. לכבוד יציאת הסינגל הראשון, ניצן חורש לקח אותנו לסיבוב בזרם התודעה שלו

88 שיתופים | 132 צפיות

זמר ויוצר, בן 38, סולן ומנהיג להקת אלקטרה הוותיקה, מנושאות דגל הרוקנ'רול המקומי באנגלית. בעבר כתב וערך בעיתונים, עם גיחות לטלוויזיה (הינשופים). התגורר בלונדון, כיום יפואי. שחרר החודש סינגל חדש: "The Haunted", טעימה ראשונה מפרויקט הסולו שלו יחד עם הביג בנד "קאט אאוט קלאב" – שיראה אור בקיץ.

אחרי שני אלבומים עם אלקטרה, מזל טוב על האלבום החדש, והפעם לבד. מרוצה מהתוצאה?

"חבר ששמע בסוד את התקליט החדש אמר שהוא נשמע כמו 'טיול בזרם התודעה שלי'. יש בזה משהו: אני מרגיש שהמוזיקה שאני מייצר היום היא חסרת גבולות ז'אנריים, או כזו שמערבבת מיני השפעות שצברתי לאורך השנים. מין קוקטייל סמיך וצבעוני שעבר ניעור רציני, כמו הניעור שאני מרגיש שעברתי בפרויקט הזה, שהוא חדש לגמרי עבורי. אני חייב להוסיף שזה טיול בזרם התודעה של שבעה מוזיקאים נוספים שמנגנים איתי בהרכב ובאים מעולמות שונים: כל אחד מהם מכניס צבע וגרוב משלו, ואני מרגיש בר מזל בחבורה הזו, הקאט אאוט קלאב, ובחברת המפיק ברוך בן יצחק (רוקפור). כרגע ההשפעות עליי הן בעיקר דיסקואיות ו־Fאנקיות, ואני בטריפ של ארט רוק מהסבנטיז וסינת־פופ מהאייטיז. אנחנו לפני שחרור האלבום באירופה ולפני גיחות להופעות ברחבי העולם, שזה עניין די מסעיר ומרגש עבורי".