לירון בן שלוש ואסף קורמן באהבה מהסרטים

לירון בן שלוש ואסף קורמן | צילום: זוהר שטרית
לירון בן שלוש ואסף קורמן | צילום: זוהר שטרית

לירון בן שלוש, שחקנית ותסריטאית מוערכת ובעלה אסף קורמן, במאי ועורך עטור שבחים מדברים על העבודה המשותפת על סרטם "את לי לילה" שהוקרן בפסטיבל קאן האחרון

88 שיתופים | 132 צפיות

לירון היא שחקנית ותסריטאית בת 32, בוגרת בית הספר למשחק של ניסן נתיב, נשואה לאסף קורמן, במאי ועורך, בוגר בית הספר מנשר לאמנות, בן 33. יחד הם מגדלים את ילדם בן הארבע. החודש עלה לאקרנים הסרט "את לי לילה", לפי תסריט שכתבה לירון, בבימוי אסף, המספר על קשר בין שתי אחיות, אחת מהן בעלת מוגבלות שכלית. הוא הוצג לראשונה בפסטיבל קאן במסגרת "שבוע הבמאים" וזכה לשבחי המבקרים, ומאז זכה בפרסים והשתתף בפסטיבלים רבים ברחבי העולם. בארץ גרף את פרס הסרט והתסריט הטוב ביותר במסגרת פסטיבל חיפה וזיכה את דאנה איבגי בתואר השחקנית הטובה ביותר בטקס פרסי אופיר.

לירון בן שלוש ואסף קורמן | צילום: זוהר שטרית
לירון בן שלוש ואסף קורמן | צילום: זוהר שטרית

איך זה לעבוד בשניים?

לירון: "תהליך העבודה כזוג היה מדהים, מעצים, מקרב וקשה, מורכב ואינטנסיבי. אסף ליווה את הכתיבה שלי כבמאי, והוא גם קרא את התסריט ונתן הערות. על הסט הוא שימש כבמאי יחיד ולא התערבתי בהחלטות שלו. סמכתי עליו וידעתי לאן הדברים הולכים, למרות שאני גם משחקת בסרט (כשחקנית ההגשמה הכי גדולה עבורי היא לשחק בסרט שכתבתי). להיות במאי על הסט זה סקסי והתאהבתי באסף מחדש. בעריכה לעומת זאת, היו בנינו חילוקי דעות, החיכוכים הגיעו ממני, כתסריטאית ולא כשחקנית. אני מאמינה שנמשיך לעבוד ביחד כי אנחנו שילוב מעולה ואנחנו משלימים ומפרים זה את זה".

 

לירון: שמלה רנואר, טבעות קרן וולף

אסף: מכנסיים רנואר, ז'קט זארה, כובע אוסף פרטי