מה לבשו הסלבס לתצוגת התכשיטים של פנדורה?

מותג התכשיטים פנדורה הציג את הקולקציה החדשה בהאנגר 11 בנמל תל אביב, ואנחנו התייצבנו ממש מוקדם כדי לבדוק האם כולם התלבשו כראוי. גילינו שלא כולם עמדו בסטנדרטים הגבוהים שלנו

88 שיתופים | 132 צפיות

אתמול בבוקר (רביעי) עטה על עצמו האנגר 11 בנמל תל אביב תחפושת מרשימה של אולם ארועים, לרגל תצוגת קולקציית התכשיטים החדשה של חברת פנדורה. השולחנות עוטרו בפרחים ושוקולדים ונערכו חגיגית לקלוט את עשרות הסלבס ולקוחות המותג שהוזמנו לארוע ונינט עלתה לשיר. כהרגלנו בקודש, יצאנו לבחון מקרוב את המלתחה של הבנות וחזרנו עם רשמים.

מלכת היופי לשעבר ילנה ראלף הגיעה עם חולצה של זארה ותיבלה את הלוק בטופ וחצאית של דולצ'ה וגבאנה ונעליים של לבוטן כדובדבן בקצפת.
שורה תחתונה: המצטיינת של היום.

ילנה ראלף בארוע פנדורה
ילנה ראלף בארוע פנדורה

חברתנו משכבר הימים רונית יודקביץ הלכה על פשוט והחליטה להתהדר מכף רגל ועד ראש בזארה, כולל משקפיים מקסטרו ועגילים של אקססורייז.
שורה תחתונה: חסכונית ונהדרת!.

רונית יודקביץ בארוע פנדורה
רונית יודקביץ בארוע פנדורה

עוד בגזרת מלכות היופי הנצחיות אפשר למצוא את אילנית לוי שכמו חברתה ממקודם הגיעה גם היא בטוטאל לוק מזארה, נעליים של אלדו ותיק מטודס.
שורה תחתונה: אנחנו היינו הולכים על קו מותניים קצת יותר גבוה.

אילנית לוי בארוע פנדורה
אילנית לוי בארוע פנדורה



עינת ארליך לעומת קודמותיה, הלכה על לוק חורפי שהתבסס על מותגי לקשרי, עם סריג רחב של פול אנד ג'ו לנומרו 13, מכנסיים מדיזל, נעליים מאליז, תיק פרנזים טרנדי של תמרינדי ומשקפיים של אקנה לורנר.
שורה תחתונה: אוהבות אותך, אבל למרות ההשקעה – ידעת ימים טובים יותר.

עינת ארליך בארוע פנדורה
עינת ארליך בארוע פנדורה

הדיווה-זמרת מירי מסיקה הגיעה בשמלה של המעצבת טובה'לה ונעלי אלדו.
שורה תחתונה: מהמם, אבל חסר קצת תיבול.

מירי מסיקה בארוע פנדורה
מירי מסיקה בארוע פנדורה

בערב היא בפעילות סודית של המוסד ובבוקר היא בהשקות נוצצות. לירון וייסמן עטתה על עצמה רשימת מותגים ארוכה והרי היא לפניכן: חולצה שקנתה בפריז, ז'קט של טומי הילפיגר, מכנסיים מאקווה ורדה, נעליים של ואנטד סאלומה, תיק של ולטינו ומשקפיים של ריי באן.
שורה תחתונה: קז׳ואל זה הכי, אחותי.

לירון וייסמן בארוע פנדורה
לירון וייסמן בארוע פנדורה

השורדת טיטי איינאו הגיעה כחלחלה בחליפה של Two For Tea ועל נעליים של טורי ברץ'. המשקפיים של דיור חתמו לוק מרשים. את התיק מלסטר אגב, כבר הזמנו.
שורה תחתונה: קז׳ואל זה הכי, אחותי.

טיטי בארוע פנדורה
טיטי בארוע פנדורה

מרגיש לנו שיובל שרף לא מגוונת את הלוקים שלה כשזה מגיע לאירועי בוקר. חולצה של אלה לוי, מכנסיים של טומי הילפיגר, נעליים מדיזל, תיק של קליגולה, משקפיים של דיור ושרשרת לגו מטריפה של לבו.
שורה תחתונה: לפחות היא חולקת עם וייסמן בטרנד הכובעים.

יובל שרף בארוע פנדורה
יובל שרף בארוע פנדורה