אחרי התאונה: שלומית מלכה מככבת על שער גיליון ספטמבר של ELLE ספרד

יום הולדת שמח! שלומית מלכה | צילום: דודי חסון
יום הולדת שמח! שלומית מלכה | צילום: דודי חסון

אחרי הימים הקשים שעברו על שלומית מלכה, הגיע הזמן לקצת חדשות טובות: הטופ המודל המקומית חוזרת לשגרה בגדול ומסמנת וי על הישג בינלאומי נוסף. וגם: מי הדוגמנית שהייתה שם לפניה?

88 שיתופים | 132 צפיות

 

 

מאז תאונת הקורקינט ביום ראשון, שלומית מלכה הספיקה לשמחת כולם לשוב להכרה ולהשתחרר מבית החולים. עכשיו מגיעה עוד בשורה משמחת לא פחות: מלכה מככבת על שער גיליון ספטמבר של מגזין ELLE הספרדי.

מרגש: אמא של שלומית מלכה מודה למלאכים שעזרו לבתה

מי החברה הטובה שביטלה אירוע כדי לתמוך בשלומית מלכה?

גיליון ספטמבר נחשב לגיליון יוקרתי ומצופה במיוחד בעולם האופנה וכולל בתוכו את כל הטרנדים ותחזיות האופנה לשנה הקרובה. זו לא הפעם הראשונה ששלומית קוטפת שערים נחשקים בחו"ל, בעבר היא כבר כיכבה על שערי קוסמופוליטן, Marie Claire, גלאמור ועוד והשער הזה הוא הישג נוסף ברשימת ההישגים ההולכת וגדלה של הדוגמנית המקומית.

בימים אלה שלומית מלכה מתמודדת בתחרות פרסי האופנה של "את" בקטגוריית דוגמנית השנה בחסות LANCOME. בשנה שעברה היא קטפה את התואר. האם היא תזכה גם השנה? רק אתן קובעות. הצביעו עכשיו 

 

שלומית מלכה על שער מגזין Marie Claire הספרדי
שלומית מלכה על שער מגזין Marie Claire הספרדי

 

אגב, לחובבות הטריוויה נזכיר שמלכה היא ממש לא הישראלית היחידה שכיכבה בין דפי המגזין. לפניה הייתה שם בר רפאלי שהופיע על השער לא פעם אלא פעמיים, כאשר באחת מהן אף הייתה בהיריון בחודש שביעי.

בר רפאלי בהיריון על אימהות: "אני לוקחת את האימהוּת בקלילות וגאה בזה"

55 דברים שלא ידעתן על בר רפאלי

בר רפאלי על שער מגזין ELLE ספרד
בר רפאלי על שער מגזין ELLE ספרד