"אני לא משקיענית גדולה". שגרת הטיפוח של אילנית לוי

אילנית לוי | צילום: שקד בוארון
אילנית לוי | צילום: שקד בוארון

היא מזגזגת בין שתי קוסמטיקאיות אבל לא מוכנה שאף אחד ייגע לה בשיער חוץ מהחבר הכי טוב מיקי בוגנים. אילנית לוי חושפת את האנשים וההרגלים שמשאירים אותה יפה

88 שיתופים | 132 צפיות

שיער

"אין לי שום 'סיי' לגביו. כבר 16 שנה מיקי בוגנים מחליט בשבילי. אם הוא יחליט שהשיער יהיה סגול – הוא יהיה כזה, אבל בסוף אנחנו תמיד מגיעים לבלונד. לטיפוח השיער שלי הוא משתמש באמפולות של קרסטס ובבקבוקונים של מי מלח".

קרמים

"אני לא משקיענית גדולה בטיפוח ובכל זאת אני מורחת קרמים כי אני יודעת שצריך. יש לי אותם שני קרמים של אסתי לאודר כבר שנים, ליום עם מקדם הגנה, וקרם אנטי אייג'ינג ללילה עם הרבה לחות. בקרם עיניים אני עדיין לא משתמשת. אולי באמת הגיע הזמן".

תרחיץ פנים

"של ניוטרוג'ינה. אחרי יום צילומים ואיפור כבד הוא מוריד בבת אחת הכל וחוסך לי שימוש בחלב פנים ומי פנים ומשאיר עור נקי".

קרם גוף

"אחרי המקלחת אני מורחת קרם גוף של יובנה. הוא קליל, קצת מתקתק ומעניק תחושה נעימה של לחות ובעיקר של ללכת בלי".

שפתון

"ביומיום אני נטולת איפור לגמרי, אפילו לא עובר לי בראש לשים משהו. כשצריך לצאת בערב אני עושה את המינימום. אני אוהבת את צ'אבי סטיק של איל מקיאג' שבא בצורת טוש כך שאפילו אני מצליחה להניח אותו על השפתיים וזה נראה טוב".

מסקרה

"אני משתמשת במסקרה שחורה לעתים רחוקות. אני אוהבת את In Extreme Dimension של  MAC שלמזלי לא מתייבשת ומספיקה לי לשנתיים".

מייק אפ

"לפני ארבע שנים גיליתי את Studio Tech של MAC, ומאז אני לא מחליפה אותו. אני לא אוהבת להרגיש שיש לי שפכטל על הפנים והוא כמעט בלתי נראה ונותן מראה טבעי".

טיפולי פנים

"יש לי שתי קוסמטיקאיות: בימים שאני בתל אביב אני הולכת למימי לוזון בפתח תקווה, ובימים שאני בבית ברחובות לעמית דרגצקי. נשמע כאילו אני רצה מקוסמטיקאית לקוסמטיקאית? הלוואי. בפועל זה קורה בערך פעמיים בשנה כי למי יש זמן".

הכי כן

"אני אובססיבית כשמדובר בגבות שלי. אם הן לא מסודרות אסתתר מאחורי משקפי שמש. פעם בשבועיים פק"ל מגיע אליי הביתה מומחה הגבות מושיק טקו ומסדר את הגבות שלי שתמיד נשארות עבות ובמראה טבעי".

הכי לא

"מעולם לא שמתי בעצמי צלליות. אני גרועה במוטוריקה עדינה ולא יודעת איך להחזיק מברשת ולהניח צלליות על העפעף".

מלמעלה למטה: מייק אפ MAC תרחיץ פנים ניוטרוג'ינה קרם גוף יובנה מסקרה MAC קרם פנים אסתי לאודר שפתון איל מקיאג' | צילום: קית' גלסמן
מלמעלה למטה: מייק אפ MAC תרחיץ פנים ניוטרוג'ינה קרם גוף יובנה מסקרה MAC קרם פנים אסתי לאודר שפתון איל מקיאג' | צילום: קית' גלסמן