בנעליה של נטלי דדון

בי יוניק קולקציית אביב-קיץ 2013 | צלם: איתן טל
בי יוניק קולקציית אביב-קיץ 2013 | צלם: איתן טל

חברת הנעליים הישראלית B.unique מציגה את קולקציית קיץ 2013 עם הפרזנטורית נטלי דדון. הצצה

88 שיתופים | 132 צפיות

מותג ההנעלה הישראלי בי יוניק, משיק קולקציית קיץ רחבה המותאמת לצרכי הלקוחה הישראלית. הקו הקייצי של בי יוניק מאופיין בשימוש בצבעוניות עזה וכולל שילובים מפתיעים בניהם: ירוק וצהוב, ורוד וכסף ועוד.

חברת בי יוניק שמה דגש על איכות ומקפידה על שימוש בעורות איכותיים אותם היא מייבאת באופן בלעדי. את הייצור מקפידה החברה לעשות בישראל.

בקולקציית הקיץ ניתן להתרשם ממגוון רחב של נעליים בשילובי צבעים עזים כגון: שילובים של ירוק עם כתום, כחול וטורקיז, טורקיז וורוד פוקסיה ועוד, אשר יתאימו לסגנון הצבעוני שישלוט בעונה הנוכחית.

סנדלים נמוכים לצד גבוהים בצבעים אחידים שישלטו בעונת הקיץ הנוכחית: צהוב, ורוד פוקסיה, ירוק דשא, טורקיז, אדום ועוד, דגמים בגוונים מטאליים של זהב וכסף עוד.

קטגוריה נוספת שניתן לראות בקולקציית הקיץ של הרשת היא הנעליים הקלאסיות. הרשת מציגה מגוון רחב של דגמים קלאסיים בצבע השחור: נעלי סירה, נעלי בובה, נעליים עם עקב גבוה, עקב נמוך ועוד.

קולקציית הנעליים של בי יוניק מתאפיינת בהיצע רחב של פריטים אשר יתאימו הן לבוקר והן לערב. החל מנעלי סירה, סנדלים שטוחים במגוון עיצובים וסגנונות, קבקבי פלטפורמה ועד לנעלי ערב במגוון גבהים של עקבים.

קולקציית אביב-קיץ 2013 שצולמה לאחרונה עם הפרזנטורית נטלי דדון, מציגה קו נשים קלאסי השם דגש על אופנתיות מבלי לוותר על נוחות מירבית.

הנעליים מיוצרות מעור איכותי, רך ומשובח אשר מיובא מאיטליה. במסגרת הייצור נעשה שימוש בחומרי גלם איכותיים החל מסוג הביטנה בתוך הנעל (אוורירית ובעלת מרקם נעים) תוך שימוש בעקבים וסוליות באיכות גבוהה על מנת לתת עמידות לאורך זמן ובלאי מאוד נמוך. בנוסף, ישנה הקפדה על גמישות מירבית על מנת לאפשר התאמה של הנעל לכל כף רגל.

על אף הייצור הישראלי החליטו ברשת בי-יוניק לשמור על רמת מחירים נוחה לצרכן.

טווח מחירים:
199-499 ₪

כיום מונה הרשת 7 סניפים ברחבי הארץ. בשנה הקרובה צפוייה הרשת להתרחב וכן לפתוח סניפים נוספים גם באזור הדרום.

ניתן להשיג ברשת חנויות B.unique ברחבי הארץ:
תל אביב- אבן גבירול 179, תל אביב- שנקין 26, תל אביב- חדש!! דיזנגוף 114, גבעתיים – וייצמן 14, מודיעין- חטיבת גולני 9, פתח תקווה – העצמאות 65