איתי תורג'מן מצלם את ליאן פישביין
איתי תורג׳מן וזוגתו המעצבת ליאן פישביין משתפים פעולה בפעם הראשונה כצלם ודוגמנית, בהפקה מיוחדת שמספקת הצצה אל המקומות הפרטיים שבזוגיות
אהבה יכולה להיות דבר חמקמק. לפעמים נדמה שמוצאים אותה, אבל אז מתברר שלא. או שצד אחד מאוהב והשני פחות. הרבה מצבי ביניים קיימים סביבה. אבל יש לפחות דירה אחת בתל אביב, שמארחת כרגע אהבה חזקה – הדירה של איתי תורג'מן וליאן פישביין. הוא בן 32, שחקן מבוקש כבר 15 שנה וסטייל אייקון, שהולך ומתפתח גם כצלם מקצועי, מרתוניסט וזכיין של שיטת אימון כושר חדשה מניו יורק – סט סרף. היא בת 29, מעצבת אופנה ומצטיינת גלאם, שפתחה את חנות המותג שלה ברחוב שינקין בתל אביב כבר בגיל 25. כיום יש לה מעל ל־41 אלף עוקבים באינסטגרם וחוג לקוחות נוצץ שכולל דיוות מקומיות, שהן גם חברות נפש.
לדף העסקי שלה בפייסבוק יש 18 אלף עוקבים, שאוהבים את ההוויה ההוליוודית והסקסית שהיא מייצרת. בצילומים שלה יש הרבה בלונד, איפור מסנוור, עקבים גבוהים ואווירה כללית של נערת ג'יימס בונד יפהפייה וקטלנית. מאיה בוסקילה, אילנית לוי, נטלי דדון ורוסלנה רודינה הן לקוחות מרוצות שלה והיא הלבישה גם את הפיינליסטיות בעונה השנייה של "דה ווייס".
המסלול המהיר של תורג'מן מוכר יותר – בגיל 19 הפך לשחקן הצעיר ביותר שזכה אי פעם בפרס אופיר, על תפקיד המשנה ששיחק בסרט "בית"ר פרובנס"; אחר כך הוחתם בקאמרי ובהמשך הגיעו גם תיאטרון בית לסין, הסרט "בופור"; הטלנובלה "האלופה"; תפקיד מדויק ומצחיק ב"הכל דבש" ועוד.
חוץ מזה תורג'י הוא טווס מוכר בבועה המקומית. הוא כבר צולם על סקייטבורד עם חצאית דקה וא־סימטרית שחשפה רגליים שריריות; הגיע לחתונה של הסטייליסטית ליאת אשורי לבוש בשמלה בסגנון "האביר האפל", שיצרה גל תגובות וממים ברשת; נבחר כמלך השיק של "פנאי פלוס" לשנת 2011 יחד עם המלכה האם – קרן מור; ומחזיק באחד מארונות הבגדים המגוונים והנועזים שיש.
אבל בדירה שתורג'מן ופישביין חולקים, המשקיפה על קו הרקיע של תל אביב, אין זכר לעקבים גבוהים, איפור פלורסנטי או גברים בחצאיות. ליאן מצונפת על הספה במכנסיים קצרים ושיער פזור, מדברת בשקט, ולעומתה תורג'י, כמי שמנוסה יותר במגעים עם התקשורת, מקפיד לשמור עליהם מפני חשיפת יתר, אבל נמס כשמתחילים לדבר על רגשות. לשניהם יש קעקוע חדש וזהה על הזרוע, שעדיין כואב, של המילה "Thinking".
תורג'י: "כדי לא לשכוח לחשוב לפני שמדברים ועושים. אם אני לא חושב, אני אוכל כמו בהמה כשתופס אותי רעב גדול, אני מדבר או פועל ממקום נמהר ואז אולי מתחרט. מה שעושה את ההבדל בין חיים שבהם אתה מגשים את עצמך, לחיים שהם על יד, זאת התחזוקה. בגלל זה אני מניח תפילין כל בוקר. ככה אני מזכיר לעצמי יום יום את התפקידים והמחויבות שיש לי בתור הבוס הבלעדי של החיים שלי".
פישביין: "הכוונה היא לחשוב גם על הצד השני, לחשוב כדי להיות רגיש וטוב יותר לעצמך ולאחרים".
מעבר לקעקוע, זו פעם ראשונה שאתם משתפים פעולה כפאשניסטה וצלם, כאן, בהפקה מיוחדת ל"את".
תורג'י: "אני מאמין בלעשות דברים עם בת הזוג שלך, כי זה מקרב. ליאן מייצרת כמויות אדירות של דגמים ומצלמת אותם רוב הזמן בסלפי מול המראה. זה ז'אנר מלא קסם, אבל כצלם אני חושב כל הזמן איך אפשר לעשות את זה אחרת ולהוציא את הדגמים שלה טוב יותר. בעצם התחלתי לבנות את הסטודיו בבית כדי לצלם בשבילה. בהפקה הזאת צילמנו רגעים של יחד לאורך היממה, וברוב התמונות היא מופיעה לבד, כמו שאני רואה אותה. אני מצלם אותה כמו שהיא: מעצבת שמציגה את הדגמים שהיא יצרה במיוחד להפקה הזאת. לא רציתי שהיא תעמוד מול המצלמה כמו דוגמנית. חיפשתי את האותנטיות. אני מעדיף לצלם אותה נבוכה מהמצלמה, בורחת ממנה, ביישנית, אלה התמונות שלה שאני הכי אוהב. כמו שאלתרמן אמר: 'היפה באמת – היא תמיד ביישנית'".
פישביין: "לאיתי יש עין מאוד חדה שרואה כל זיוף. סגנון העבודה שלו עם המצולם מלא בהשראה מעבודתו כשחקן, הוא ממש כיוון אותי להיכנס למצב כמו שהוא נכנס למצב בתוך דמות, ועד שהוא לא האמין במאה אחוז שאני שם, הוא לא ויתר. אז נכון, זה מאוד חדש לי ומאוד מאתגר, אבל אני לא יכולה שלא להודות לו על המסע המרתק והמיוחד הזה. לא היה לי קל להצטלם להפקה ובמיוחד מול איתי, כי הוא בן הזוג שלי ומכיר אותי מצוין. מולו יוצאת כל האמת".