אופנה יומית: ויקטוריה בקהאם שוב מסבה לנו אושר

קולקציית הילדים של ויקטוריה בקהאם ל-target | צילום מסך מאתר פאשניסטה
קולקציית הילדים של ויקטוריה בקהאם ל-target | צילום מסך מאתר פאשניסטה

ויקטוריה בקהאם הולכת ומשתבחת, טום פורד חוזר למקורות, המעצבת החדשה של ז'יבנשי נחשפת וקולקטיב המעצבים Vetements עובר למיקום מפתיע. חדשות אופנה מסעירות

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. שלוש שנים לאחר שנוסד בפריז, עובר קולקטיב המעצבים Vetements ללוקיישן חדש ומפתיע – ציריך. מנכ"ל המותג גורם וואסליה, אחיו של המעצב הראשי דמנה וואסליה, אמר ל- Business of fashion כי אחיו מתייחס אל העיר כ"לוח ריק". "פריז הורגת את היצירתיות. סביבת הבלינג בלינג שלה היא הרסנית. שבעתי מאופנת השואו אוף והזוהר המלאכותי", הוא הוסיף.

מנכ"ל המותג של Vetements: גורם וואסליה | צילום: GettyImages
מנכ"ל המותג של Vetements: גורם וואסליה | צילום: GettyImages
המעצב הראשי של Vetements: דמנה וואסליה | צילום: GettyImages
המעצב הראשי של Vetements: דמנה וואסליה | צילום: GettyImages

 

2. זה רשמי: המעצבת החדשה של ז'יבנשי היא קלייר ווייט קלר. ווייט קלר עזבה ממש לאחרונה את בית האופנה הפריזאי הבוהמייני קלואה, כששמועות ראשוניות גרסו כי הסיבה היא רצונה להקדיש תשומת לב למשפחתה המתגוררת בלונדון. בהמשך, החלו שמועות על האפשרות שתחליף את פיבי פילו בסלין או את ריקרדו טישי, שעזב את ז'יבנשי בפברואר האחרון. אנחנו שמחות על המהלך המסקרן ובעיקר שמחות שלא נוגעים לנו בסלין.

2017. CLARE WAIGHT KELLER. NEW ARTISTIC DIRECTOR. SHOT BY STEVEN MEISEL.

A post shared by GIVENCHY (@givenchyofficial) on

3. הקולקציה המדוברת של ויקטוריה בקהאם לרשת האמריקאית הזולה Target תוצע למכירה רק ב-9 לאפריל, אבל בסוף השבוע התפרסמו תמונות הלוקבוק שלה, כסנוניות ראשונות. מדובר בקולקציה בת מאתיים פריטים לנשים, נערות ולילדות, בטווח מחירים נמוך מאוד 7-60 דולר ובטווח מידות רחב XS-XXL. כמו תמיד אצל בקהאם, הגזרות נשיות ומחמיאות והצבעוניות מדויקת – למשל הבלחות של כתום ופוקסיה מרעננים. חליפת מכנסיים שחורה בעלת הדפס פרחים לא שגרתי מסתמנת כפריט האהוב עלינו כרגע.

קולקציית הילדים של ויקטוריה בקהאם ל-target | צילום מסך מאתר פאשניסטה
קולקציית הילדים של ויקטוריה בקהאם ל-target | צילום מסך מאתר פאשניסטה
מתוך הקולקציה של ויקטוריה בקהאם ל-target | צילום מסך מאתר פאשניסטה
מתוך הקולקציה של ויקטוריה בקהאם ל-target | צילום מסך מאתר פאשניסטה
מתוך הקולקציה של ויקטוריה בקהאם ל-target | צילום מסך מאתר פאשניסטה
מתוך הקולקציה של ויקטוריה בקהאם ל-target | צילום מסך מאתר פאשניסטה

 

4. טום פורד היה מחלוצי שיטת ה- See now – buy now, ששינתה את חוקי המשחק כשאפשרה לצרכן לרכוש את הקולקציה מיד אחרי התצוגה ולא כמקובל, לאחר כשישה חודשים. אבל עכשיו, הוא עושה אחורה פנה וחוזר לשיטה המסורתית: "אני שמח שניסיתי את שיטת ה- See now – buy now, ובסופו של דבר ככה התעשיה תעבוד. אבל כרגע, התצוגות והמשלוחים לחנויות לא מסונכרנים. פספסנו שבועות קריטיים מבחינת מכירה וחשיפה תקשורתית", הסביר המעצב.

טום פורד | צילום: GettyImages
טום פורד | צילום: GettyImages