אלסנדרו מיקלה הוא המעצב הראשי החדש של גוצ'י

בית האופנה הגדול גוצ'י לא עושה מהפכים גדולים ומקדם (שוב) מישהו מבפנים לניהול הקריאייטיבי של המותג. את ההצצה הראשונה קיבל כבר העולם בקולקציה הגברית שהציג בשבוע האופנה במילאנו

88 שיתופים | 132 צפיות

השבוע הציג בית האופנה גוצ'י את קולקציית הגברים שלו לסתיו 2015 במילאנו, והרחשים בעולם האופנה לפני התצוגה היו מביכים עבור המעצבת הראשית שעזבה את בית האופנה בדצמבר – פרידה ג'יאניני. במקום לתת כבוד לקולקציה האחרונה תחת שרביטה, החליטו בגוצ'י לשנות ולהפוך אותה לחלוטין בקדחנות ימים ספורים לפני התצוגה, כך שלמרות שבאופן רשמי הייתה זו הקולקציה האחרונה של ג'יאניני, בפועל הייתה זו הקולקציה הראשונה של מחליפה שעל מינויו הודיעו בבית האופנה אמש – אלסנדרו מיקלה.

מיקלה לא חדש לגוצ'י – הוא משמש כמעצב של המותג משנת 2002 לאחר שנבחר על ידי טום פורד, אז המעצב הראשי של בית האופנה, להצטרף לצוות. לפני כן שימש כמעצב אקססוריז בפנדי, גם הוא מותג שכמו גוצ'י שייך לקבוצת מותגי היוקרה Kering.

זו אינה הפעם הראשונה שגוצ'י מקדמים מנהל קריאייטיבי מבפנים. כשטום פורד – שהוביל את התחייה של המותג כשם נרדף לסקסיות בשנים 1994-2004 – עזב את בית האופנה, הוא הוחלף על ידי שלושה מעצבים שכבר היו חלק מהצוות. אחת מהן הייתה ג'יאניני, שכמו מיקלה הייתה לפני כן מעצבת אקססוריז בפנדי ושימשה כמנהלת הקריאייטיבית של גוצ'י קרוב לעשור.

אם לשפוט לפי קולקציית הגברים שהוצגה במילנו, מישל ככל הנראה יצעיד את גוצ'י לעבר קו חדשני יותר, אנדרוגני ורומנטי.

מתוך שבוע האופנה לגברים במילאנו בעיצוב גוצ'י. צילום: gettyimages
מתוך שבוע האופנה לגברים במילאנו בעיצוב גוצ'י. צילום: gettyimages