אובמה לשלטון: המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מישל אובמה מוכיחה שאפשר להשתמש באופנה כאקט פמיניסטי, ג'ניפר לופז חווה משבר זהות וקייטי פרי באבל. השבוע החולף על השטיח האדום

88 שיתופים | 132 צפיות

הטובות

מישל אובמה בקנזו, נחיתה בטוקיו

כבר כמה ימים שאנחנו לא מצליחות להוריד את העיניים מהשמלה הזאת והשילוב שלה עם חגורת הענק. למישל אובמה יש חושים אופנתיים חדים וכישרון לבחור צבעים ופרינטים שנראים מצוין. היא לא מפחדת להעז למרות מעמדה, שלכאורה מחייב תלבושות שמרניות יותר. למקרה שתהיתן, יש כזה דבר אופנה פמיניסטית, וככה היא נראית.

מייזי וויליאמס במרקוס לופר, בכורת עונה 5 של "משחקי הכס"

וויליאמס תחגוג בקרוב יום הולדת 18, מה שאומר שאין לה עוד הרבה שנים בהן לגיטימי להסתובב עם כדור דיסקו בתור תיק, וטוב שהיא סוחטת כל רגע של ילדות. השמלה שלה גם היא מתאימה לגילה, הגזרה והצבע שלה מושלמים ולא נגזים אם נאמר שמדובר בתלבושת המוצלחת ביותר שלה עד כה.

נטלי עמנואל במוגלר, בכורת עונה 5 של "משחקי הכס"

פשוט, קולי, צבעוני ומתאים בדיוק לאירוע. אנחנו לא יודעות הרבה על נטלי עמנואל, אבל עכשיו אנחנו יודעות שלה – או לסטייליסט/ית שלה – יש טעם מצוין. לא מזיק שהיא נושאת את התיק של אניה הינדמארץ' שאנחנו מריירות עליו כבר זמן מה.

ריהאנה בכריסטיאן דיור, בכורת הסרט Home

זו הפעם הראשונה שריהאנה לובשת שמלה של דיור מאז שהוכרז שהיא הפנים החדשות של בית האופנה, ומדובר במראה מעט שונה עבור הזמרת. יחד עם זאת, הבחירה בשמלה הפשוטה והיפה מסתדרת עם המראה הכללי שהיא הלכה עליו במסע הקידום של הסרט של דיסני בו היא משתתפת כמדבבת. בכל זאת, לא כדאי להבהיל את הילדים עם פטמות חשופות.

ריהאנה, הגרסה המצונזרת לילדים | צילום: גטי אימג'ס
ריהאנה, הגרסה המצונזרת לילדים | צילום: גטי אימג'ס

 

זואי סלדנה בקושני ואוקס, טקס פרסי גלאאד

אדום הוא לרוב לא צבע שמסתדר לנו עם קווים מודרניים, אבל במקרה הזה, אולי בגלל שמדובר בגוון עמוק יחסית, זה עובד. השמלה מחמיאה ומעניינת מבלי להיות מלאת גימיקים והיא ממש לא זקוקה לתכשיטים. יחד עם זאת, לא היה מזיק לסלדנה להוסיף למראה תיק כדי לרומם אותו עוד קצת.

נראית מבסוטית מעצמה. זואי סלדנה | צילום: גטי אימג'ס
נראית מבסוטית מעצמה. זואי סלדנה | צילום: גטי אימג'ס

 

הרעות

קייטי פרי בבלנסיאגה, הקרנת סרט המתעד את מסע ההופעות שלה

כבר התלוננו על כך שקייטי הפכה לפתע מבחורה צבעונית לגותית חובבנית, ולצערנו כנראה שלא היה מדובר באירוע מקרי. האם היא באבל? האם, חס ושלום, חתולתה קיטי פררי הלכה לעולמה? אמנם השמלה עצמה מאוד מוצלחת, אבל הנעליים גורמות לנו לרצות לתלות את עצמנו מהתקרה עם השרוכים שלהן והשפתון בגוון נערה-מתבגרת-במרד לא ממש מוסיף. רוצות את קייטי הישנה בחזרה.

מי את ומה עשית עם קייטי פרי? | צילום: גטי אימג'ס
מי את ומה עשית עם קייטי פרי? | צילום: גטי אימג'ס

 

כריסטינה הנדריקס בזאק פוזן, נשף לכבוד סיום "מד מן"

מאיפה נתחיל? לכריסטינה הנדריקס יש נטייה לפשל לא מעט על השטיח האדום. ברור לנו שהגזרה השופעה שלה היא אתגר עבור מעצבים שרגילים לעבוד עם שחקניות מאותגרות BMI, אבל אם ב"מד מן" היא נראית מושלמת, אין סיבה שזה לא יהיה כך במציאות. הצבע הירוק אמנם מחמיא לה מאוד, אבל החצאית מוגזמת והכי גרוע – השמלה היא מודולרית! אם תשאלו אותנו, אין דבר פחות אלגנטי מתלבושת מתפרקת ומשנה צורות, והיה עדיף לו הנדריקס הייתה פשוט מופיעה בגרסה הנקייה יותר של השמלה.

אנחנו יכולות לבכות מבגדים מודולריים. כריסטינה הנדריקס | צילום: גטי אימג'ס
אנחנו יכולות לבכות מבגדים מודולריים. כריסטינה הנדריקס | צילום: גטי אימג'ס

 

ג'ניפר לופז בזוהיר מורד, בכורת הסרט Home

לא ברור לנו מה עובר על לופז לאחרונה. היא תמיד אהבה שמלות צמודות וקצרות, אבל בעבר היא ידעה איך להוסיף להן מידה הגונה של אדג'. הפעם, נראה שהיא אספה שמלה על הדרך ממחסן תחפושות. את לא נסיכה עדינה, ג'יי לו, את אישה חזקה ולוהטת, ואנחנו אוהבות אותך בדיוק כמו שאת.

גם הילד שלה לא עף על השמלה. ג'ניפר לופז | צילום: גטי אימג'ס
גם הילד שלה לא עף על השמלה. ג'ניפר לופז | צילום: גטי אימג'ס

ג'ניפר לורנס בכריסטיאן דיור, הקרנת הסרט "סרינה"

כאן מדובר במקרה קלאסי של סטיילינג שגוי. אנחנו אמנם לא כל כך מתלהבות מהשמלה בפני עצמה (מבלי לחלל את קדושת דיור), אבל עם שיער פזור ונעליים שטוחות היינו לגמרי מפרגנות לה. התסרוקת של לורנס וסנדלי העקב המטאליות גורמות לה להיראות כמו הסיידקיק של אוסטין פאוורס.

כשסבנטיז פוגש עתידני. לא בקטע טוב. ג'ניפר לורנס | צילום: גטי אימג'ס
כשסבנטיז פוגש עתידני. לא בקטע טוב. ג'ניפר לורנס | צילום: גטי אימג'ס

 

ג'ורדנה ברוסטר בפולה קא ואסוס, אירוע התרמה

כשחולצות הבטן חזרו לחיינו לפני כמה שנים, נשמנו לרווחה כשגילינו שהן מלוות בחצאיות גבוהות, כך שהחלק המחמיא יותר של המותניים נחשף ומאפשר גם לנשים לא דקיקות ומעל גיל 25 להיראות מעולה בטרנד. אבל נראה לנו שהגיע הזמן להפסיק. החצאית של ג'ורדנה ברוסטר מאסוס דווקא מגניבה מאוד, אבל הגופייה שלה קצרה מדי, פשוטה מדי ולא מתחברת למראה הכללי. ברכותינו, הרגת את הטרנד.

הרגע בו מיצינו את הטרנד. ג'ורדנה ברוסטר | צילום: גטי אימג'ס
הרגע בו מיצינו את הטרנד. ג'ורדנה ברוסטר | צילום: גטי אימג'ס