אלות ומפלצות: המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

סקרלט ג'והנסון, דיאנה אגרון, ג'ניפר לופז. צילום: גטי אימג'ס
סקרלט ג'והנסון, דיאנה אגרון, ג'ניפר לופז. צילום: גטי אימג'ס

ג'ניפר לופז מתעקשת להיתקע עם סטייל מיושן, סקרלט ג'והנסון מסנוורת ולא בקטע טוב ומתלבשת מצטיינת אחת בולטת מעל כולן. השבוע החולף על השטיח האדום

88 שיתופים | 132 צפיות

טובות

קרולינה קורקובה בדלפוזו, נשף צדקה

כנשים פשוטות אנחנו מתקשות לפרגן לדוגמניות עם חוש אופנתי מחודד. זו פשוט הקנאה שאוכלת אותנו. ובכל זאת, כשקרולינה קורקובה בוחרת אאוטפיט כל כך מפתיע, ארכיטקטורי, מעניין ומקנחת בבחירה נפלאה ולא צפויה של נעליים, אין לנו ברירה אלא להוריד את הכובע ולתלות על המקרר להשראה אופנתית.

אליזבת אולסן בגלבן, בכורת "הנוקמים: עידן אולטרון"

קשה שלא לפתח טעם משובח כשגדלים במשפחת אולסן ושתי האחיות הגדולות שלך עומדות בראש אחד ממותגי האופנה המרשימים שפעילים היום. לא מזיק גם כשאת אחת הנשים היפות בעולם. במילים אחרות – אנחנו מאוהבות באליזבת אולסן מהפעם הראשונה שהיא הופיעה על השטיח האדום. הפעם היא בחרה שמלת טי שירט בלבן וכחול כהה שמתאימה בדיוק לסטייל הנינוח שלו ושדרגה אותה עם שרשרת זהב נקייה ומדויקת. כך נראית שלמות.

האולסנית המועדפת. אליזבת אולסן | צילום: גטי אימג'ס
האולסנית המועדפת. אליזבת אולסן | צילום: גטי אימג'ס

קובי סמולדרס ב-Bibhu Mohapatra, בכורת "הנוקמים: עידן אולטרון"

למרות התפקיד שלה ביקום של מארוול, קובי סמולדרס לא ממש להתמקם התודעה הציבורית כמשהו מעבר לרובין מ"איך פגשתי את אמא". על השטיח האדום, לעומת זאת, היא עושה מאמץ בדיוק כפי ששחקנית שמנסה לפרוץ לליגה א' צריכה. הבחירה שלה בצבעים חזקים, נעליים מטאליות קוליות ושפתון אדום מספיקה כדי שאף אחד לא יוותר על פרסום התמונה שלה. עכשיו רק נותר להשיג תפקיד ראשי בסרט.

אולי בסוף תהיי סלב. קובי סמולדרס | צילום: גטי אימג'ס
אולי בסוף תהיי סלב. קובי סמולדרס | צילום: גטי אימג'ס

דיאנה אגרון באלכסנדר מקווין

בדרך כלל אנחנו לא בוחרות מתלבשת מצטיינת, פשוט כי בחירות מלחיצות אותנו. אבל הפעם אין ספק – דיאנה אגרון היא המתלבשת הטובה ביותר של השבוע בשמלה של אלכסנדר מקווין מקולקציית סתיו 2011. בחירה בקולקציה מלפני כמה שנים בלבד היא הימור – לא לקוחה מהקולקציות העדכניות והטרנדיות של הרגע, אבל גם רחוקה בכמה עשורים מלהיות וינטג'. לולא הצווארון והחגורה המעוטרות פנינים, זו הייתה יכולה להיות סתם עוד שמלת אלה יוונית שראינו מיליון פעם, אבל שני אלה לוקחים אותה למחוזות האופנה העלית והתסרוקת הרומנטית לא מסיחה את הדעת מהשמלה.

מצטיינת השבוע. דיאנה אגרון | צילום: גטי אימג'ס
מצטיינת השבוע. דיאנה אגרון | צילום: גטי אימג'ס

ריס ווית'רספון במוגלר, פרסי הקולנוע של MTV

ריס ווית'רספון תמיד מתלבשת היטב, אבל לפעמים היא נוטה למחוזות השעמום. בכל זאת, מדובר בשחקנית ההוליוודית שהכי משתדלת לחיות חיים רגילים של אמא אמריקאית ממוצעת. אבל לא הפעם. הפעם אי אפשר לטעות – מדובר בכוכבת מהממת. השמלה מחמיאה לה בכל קפל, תפר ושסע, הנעליים מוסיפות את טאץ' הצבע המדויק, השיער נראה מעולה ומתאים לאירוע ואפילו המיקרופון משתלב עם הלוק הכללי. מאמצות.

רעות

אלסנדרה אמברוז'יו בפוראבר21, פסטיבל קואצ'לה

כן, אנחנו יודעות, פסטיבל קואצ'לה נועד עבור המפורסמות שאוהבות להעמיד פנים שהן היפיות בוודסקטוק ולכן קומבו הפרנזים-ג'ינס גזור-מגפי בוקרים של הדוגמנית אלסנדרה אמברוז'יו הולם את המאורע. ובכל זאת, יש גבול. דווקא בשנים האחרונות, עם שלל אופציות שיקיות להתלבש כמו בסבנטיז, הייתה לאמברוז'יו אפשרות לפחות בתלבושת מחרידה פחות. זו אזהרה שנייה, את על הכוונת שלנו.

קייט מוס בג'יבנשי, אירוע צדקה

קשה לנו לתאר בדיוק מה הלך במוחנו כשראינו את הלוק הזה של מוס. הלם, בלבול, חרדה. קייט מוס היא דוגמה ומופת לאיך להיות קולית גם כששיא קריירת הדוגמנות שלך מאחוריך, ובמקרה הזה היא אכזבה, ובענק. מעבר לכך שמדובר בסטייה רצינית מהסגנון האישי שלה שנוטה להיות הרבה יותר רוקנ'רול, זו פשוט שמלה לא מוצלחת. הצבע שלה מחוויר, היא נוצצת מדי, המחוך שלה משונה וסרט הקשירה מיותר.

פשוט לא. קייט מוס | צילום: גטי אימג'ס
פשוט לא. קייט מוס | צילום: גטי אימג'ס

היילי סטיינפלד ברודרטה, פרסי הקולנוע של MTV

לא קל לנו להעליב את היילי סטיינפלד, לרוב מתלבשת מצטיינת. אין ספק שחוש התעוזה האופנתי שלה בא לביטוי גם כאן, רק חבל שהתוצאה הסופית כעורה ממש. האחיות לבית רודרטה ידועות בסגנון הבעייתי שלהן, וכאן מדובר ממש בפשע אופנתי – סכיזופרניה גותית-רומנטית והגרוע מכל, חזייה ממש לא סקסית שמציצה מתחת לחולצה שקפקפה וירקרקה. יאק.

תוצאה סופית כעורה ממש. היילי סטיינפלד | צילום: גטי אימג'ס
תוצאה סופית כעורה ממש. היילי סטיינפלד | צילום: גטי אימג'ס

סקרלט ג'והנסון בזוהיר מוראד, פרסי הקולנוע של MTV

מראה הבזוקה של סקרלט דווקא זכה לתגובות די אוהדות, כך שחבל לנו לקלקל את המסיבה, אבל היא נראית כפי שהיא לרוב נראית – כמו אמא שלה. לא שחלילה יש משהו רע בלהיות אישה בת 50 ומעלה, להיפך. אבל יש לה עוד המון שנים בשביל להיות מבוגרת ושיקית, אז למה לא להתלבש כמו בת ה-30 שהיא כיום? את האוברול היינו שומרות לג'יין פונדה שתיראה בו מדהים, ומהתספורת היינו נפטרות אפילו מהר יותר.

אנחנו היחידות ששונאות את זה? סקרלט ג'והנסון | צילום: גטי אימג'ס
אנחנו היחידות ששונאות את זה? סקרלט ג'והנסון | צילום: גטי אימג'ס

ג'ניפר לופז בוורסוס, פרסי הקולנוע של MTV

נדמה שמטרתה של ג'ניפר לופז בחיים היא אחת – להזכיר לאנשים שיש לה גוף לוהט. לא שיש לנו בעיה עקרונית עם זה, ואנחנו ממש בעד נשים בכל הגילאים שאוהבות את עצמן, אבל המראה הצמוד והחשוף פשוט לא רלוונטי בימינו. לופז מתעקשת ללכת נגד המראה הקליל והאוורירי שגם אופנתי יותר כיום וגם נראה נהדר עליה, כפי שמוכיחות תמונות שלה מלפני עשור. התוצאה – היא נראית כמו כוכבת עבר מתאמצת. מנחשות שלא לזה היא התכוונה.

הבנו, את לוהטת. עכשיו עדכני את המלתחה. ג'ניפר לופז | צילום: גטי אימג'ס
הבנו, את לוהטת. עכשיו עדכני את המלתחה. ג'ניפר לופז | צילום: גטי אימג'ס