השטיח האדום של אוסקר 2015: הצלחה מסחררת

הכוכבות שצעדו על השטיח האדום בטקס האוסקר שהתקיים אמש הקשו עלינו להרכיב את הרשימה המסורתית של המתלבשות הטובות והרעות, כי לא היו אסונות של ממש. הצלחנו בכל זאת ללקט כמה רגעים פחות מוצלחים, ובעיקר הרבה שמלות יפהפיות

88 שיתופים | 132 צפיות

אין דרך קלה לומר את זה – השטיח האדום של טקס פרסי האוסקר ה-87 שהתקיים אמש (ראשון) היה נטול אסונות אופנתיים. יכול להיות שזה בגלל שברשימת המוזמנים לא ממש היו שמות מועדים לפורענות, או אולי פשוט הייתה שנת אופנה טובה ולכוכבות היו הרבה אופציות נפלאות לבחור מהן. כל היופי הזה אמנם משמח, אבל גם מוציא אותנו קצת מאיזון, כי איך נוכל לברור את ההצלחות מהאסונות אם כולם יתחילו להתלבש נפלא? האם העולם מפתח טעם טוב? מחשבה מפחידה.

כל מה שנותר הוא לנסות לברור מבין כל האאוטפיטים המוצלחים את המתלבשות המצטיינות והפעם, במקום רשימת המתלבשות הרעות שלפנו את אלה הסבירות, כי אף אחת לא הצליחה להחריד אותנו כמו שצריך.

 

הטובות

 

קירה נייטלי בוולנטינו קוטור

כולם היו בטוחים שנייטלי תלבש שוב שאנל, אבל השחקנית עשתה בחירה נכונה והחליטה ללכת על המותג שתמיד נראה עליה נפלא ולהסתפק בתכשיטים של שאנל. סטייל ההריון שלה רק הולך ומשתפר וקשה לנו לחשוב על בחירה טובה יותר עבורה מאשר שמלה מתוך הקולקציה הנפלאה שהציגו ולנטינו בשבוע הקוטור האחרון בפריז. שימי לב ג'ניפר לופז, כך משיגים את המראה הנסיכותי כמו שצריך.

קירה נייטלי בוולנטינו קוטור | צילום: גטי אימג'ס
קירה נייטלי בוולנטינו קוטור | צילום: גטי אימג'ס

 

אמה סטון באלי סאאב קוטור

קשה לחשוב על הפעם האחרונה בה אמה סטון אכזבה על השטיח האדום, אם בכלל הייתה כזאת. אפילו כשהיא לוקחת סיכון עם צבע שיכול היה להיראות כאילו יצור ביצה השתלט על גופה, היא מצליחה להיראות נפלא, בעיקר כי ג'ינג'יות יכולות לסחוב פחות או יותר כל צבע. חוץ מזה, אנחנו סאקריות של שרוולים ארוכים על השטיח האדום.

 

אמה סטון באלי סאאב קוטור | צילום: גטי אימג'ס
אמה סטון באלי סאאב קוטור | צילום: גטי אימג'ס

 

רוזמונד פייק בג'יבנשי קוטור

עונת פרסים לא קלה עברה על רוזמונד פייק. היא עשתה בחירות מעט מאכזבות על השטיחים הקודמים אחרי שיצרה ציפיות בשמיים כאחת המתלבשות הטובות לאירועים הוליוודיים, וזו הייתה ההזדמנות שלה להילחם שוב על הכתר. חבל לנו שהיא מיישרת קו עם הלחץ של עולם הבידור לחזור לרזון קיצוני אחרי לידה (היא ילדה בדצמבר האחרון), אבל מדובר בשמלה מרהיבה שרחוקה מאוד מלהיות השמלה האדומה הקלישאתית.

 

רוזמונד פייק באוסקר 2015. צילום: gettyimages
רוזמונד פייק באוסקר 2015. צילום: gettyimages

 

ג'וליאן מור בשאנל

שמנו לב שג'וליאן מור מקבלת שבחים על השטיח האדום גם כשהיא לא לבושה נפלא, והתיאוריה שלנו היא כזאת – זה החיוך שלה. מור תמיד נראית מאושרת ויש לנו ניחוש שאושר הוא מצרך נדיר בהוליווד. קצת קשה שלא לאהוב מישהי שמחייכת כל כך הרבה וכל כך מהלב, אבל הפעם גם אין סיבה.

ג'וליאן מור בשאנל | צילום: גטי אימג'ס
ג'וליאן מור בשאנל | צילום: גטי אימג'ס

 

דקוטה ג'ונסון בסן לורן

נתחיל מהפחות טוב – ללבוש שמלה עם רצועת כתף מתוכשטת בצורת חבל קשור כשאת מככבת בסרט BDSM זה שקוף מדי ואפילו קצת ילדותי, לתשומת לבם של אנשי יחסי הציבור או הסטיילינג של ג'ונסון שבטח חשבו שהם כל כך שנונים. למזלה של ג'ונסון, ברמה האסתטית זה עובד נפלא. התכשיט משדרג שמלה אדומה פשוטה והבחירה בצמיד שילווה את הלוק במקום שרשרת שתגנוב את הפוקוס מהכתף היא בחירה חכמה ומדויקת. אחרי הלוק המושלם שלה בגלובוס הזהב, אנחנו מתחילות לחשוב שג'ונסון משתמשת באופנה כדרך לגרום לעולם לשכוח שהיא מופיעה בסרט הנורא של התקופה. בחורה חכמה.

דקוטה ג'ונסון לובשת סאן לורן באוסקר 2015. צילום: gettyimages
דקוטה ג'ונסון לובשת סאן לורן באוסקר 2015. צילום: gettyimages

 

[interaction id="54eafb079cf6a70335b0b24d"]

הסבירות

 

ליידי גאגא באלאיה

אוף, ליידי גאגא. היית כל כך קרובה. כמעט והתמקמת לך בצד הטוב של הרשימה עם שמלה מרשימה, טקסטורה מושלמת ושרוולים שגורמים ללב להחסיר פעימה. אפילו היינו מוכנות לשלוח על התסרוקת הסבתאית שלך, כי זה הטוויסט הליידי גאגאי, אבל הכפפות. הו, הכפפות. למה הכפפות? מאיפה הכפפות? איך קרו הכפפות? יש לנו כל כך הרבה שאלות שדורשות מענה, אבל הזכרת לנו שאנחנו חייבות לעשות כלים.

 

ליידי גאגא באלאיה באוסקר 2015. צילום: gettyimages
ליידי גאגא באלאיה באוסקר 2015. צילום: gettyimages

 

ג'ניפר לופז באלי סאאב קוטור

אנחנו לא לגמרי בטוחות מה אנחנו חושבות על השמלה של ג'ניפר לופז. כשראינו אותה מהצד חשבנו שמדובר בלוק יפהפה, רך ואצילי ובעיקר הופתענו לראות את ג'יי לו בשמלה כל כך לא טיפוסית. אבל מקדימה, הכל נראה קצת יותר מדי מתאמץ ופחות קסום. אם היו יותר אסונות על השטיח אולי היא הייתה מוצאת את עצמה ברשימה הטובה, אבל הכל יחסי בחיים והשטיח המוצלח דחק אותה לצד הפחות טוב.

 

ג'ניפר לופז באלי סאאב קוטור | צילום: gettyimages
ג'ניפר לופז באלי סאאב קוטור | צילום: gettyimages

 

סקרלט ג'והנסון באטלייה ורסצ'ה

סקרלט היא כנראה היפה בנשות הוליווד, אבל משום מה מתעקשת להתלבש איום ונורא. לפחות אפשר לומר שהיא תמיד נאמנה לסגנון האישי שלה, שניתן להגדיר במילה אחת – דודתי. לא מדובר בשמלה איומה והיא גם מתאימה לגוף שלה הרבה יותר מבחירות קודמות, אבל הצבע כל כך שנה שעברה ושרשרת הקולר של סברובסקי לוקחת את המראה כולו לכיוון התחפושת, למרות שהגובה שלה מחמיא לפנים היפות של ג'והנסון.

סקרלט ג'והנסון באטלייה ורסצ'ה. אוסקר 2015. צילום: gettyimages
סקרלט ג'והנסון באטלייה ורסצ'ה. אוסקר 2015. צילום: gettyimages

קלואי גרייס מורץ במיו מיו

לקחת סיכון על השטיח האדום זה כמעט תמיד דבר חיובי, אבל צריך גם לקחת בחשבון שהוא לא ישתלם, ואולי טקס האוסקר הוא לא המקום לקחת יותר מדי סיכונים, אלא אם כן מחליטים ללכת על יצירת קוטור משוגעת. במקרה של קלואי גרייס מורץ הסיכון מגיע בצורת בד סאטן ספתי במיוחד ויותר מדי ממנו. החלק העליון המינימליסטי יותר והשיער והאיפור הפשוטים מצילים את המצב, אבל בסך הכל לא מדובר באחד הלוקים המוצלחים של הערב.

קלואי גרייס מורץ במיו מיו. אוסקר 2015. צילום: gettyimages
קלואי גרייס מורץ במיו מיו. אוסקר 2015. צילום: gettyimages

 

פליסיטי ג'ונס באלכסנדר מקווין

תודה לאל על פליסיטי ג'ונס. בלעדיה, ממש לא היה לנו במי לעלוב. לג'ונס יש חיבה יתרה לגזרות דרמטיות, והפעם היא הלכה קצת יותר מדי רחוק עם כמויות בד מופרכות ומקומטות בצבע שלא מחמיא לה – או לאף אחת. החלק העליון המתוכשט סביר, אבל קו הצוואר מיותר והחיבור בינו לבין החצאית נראה לא סימטרי, לא מחמיא ואפילו חובבני.

פליסיטי ג'ונס באלכסנדר מקווין באוסקר 2015. צילום: gettyimages
פליסיטי ג'ונס באלכסנדר מקווין באוסקר 2015. צילום: gettyimages