אופנה יומית: בלה חדיד הולכת בעקבות ג'יג'י

YEEZY לאדידס | צילום: יח"צ
YEEZY לאדידס | צילום: יח"צ

איפה כדאי לעשות שופינג בסוף השבוע הקרוב וקנזו מצטרפת לטרנד הבינלאומי. כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. מחר (שישי) יפתח יריד "מתלבשות על זה" – בזאר המעצבים של מרכז הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית, במסגרתו כ-700 מעצבים ישראלים תרמו פריטי לבוש, כלי בית, ספרים ועוד שיוצעו למכירה, וההכנסות קודש למרכז הסיוע. הזדמנות מצוינת להתחדש ולתרום למטרה חשובה.
16-17 בדצמבר בביתן 11 בגני התערוכה תל אביב (שישי 10:00-18:00; שבת 10:00-20:00)

2. יעד שופינג מומלץ נוסף בסוף השבוע הקרוב הוא שוק האקססוריז בתל אביב, שחוגג השנה עשור להיווסדו. 60 מעצבים מקומיים, ביניהם שלומית אופיר, Sister M והגר סתת יציגו בבית ציוני אמריקה שלל אביזרים צבעוניים, ויש גם לא מעט מעצבים חדשים שישיקו באירוע את עיצוביהם בפעם הראשונה.

Linucha במחיר 510 ש"ח במקום 600 | צילום: יח"צ
Linucha במחיר 510 ש"ח במקום 600 | צילום: יח"צ

 

3. ואם לא אכפת לכן לעמוד בתור, הנעליים החדשות של קניה ווסט לאדידס –YEEZYBOOST 350 V2, שחוללו טירוף לא פרופורציונלי במהדורה הקודמת שלהן, יושקו בשבת בערב בכל העולם. בארץ הן יושקו במהדורה מצומצמת בחנות סטורי במתחם שרונה בתל אביב החל מ-20:30 ובהמשך ימכרו גם באתר סטורי ובחנויות אדידס. כאמור, אנחנו לא מעריצות נלהבות של העיצובים של ווסט, אבל אתן מוזמנות לשפוט בעצמכן. המחיר, למקרה שתהיתן – 999 ש"ח.

YEEZY לאדידס | צילום: יח"צ
YEEZY לאדידס | צילום: יח"צ

 

4. אחרי שיתוף הפעולה המתוקשר של ג'יג'י חדיד עם טומי הילפיגר, הגיעה תורה של האחות הקטנה ליישר קו. בלה חדיד הודיעה כי היא עתידה לעצב קולקציה למותג האורבני-רוקרי Chrome Hearts. נכון, מדובר במותג בעל תהודה קטנה יותר, אבל אנחנו סומכות על השם חדיד שיעשה מספיק רעש.

comin soon ++ collection by bella

A photo posted by Chrome Hearts Official (@chromeheartsofficial) on

5. ואם משפחת חדיד, ג'יג'י עושה את זה שוב ומצטלמת לקמפיין של סטיוארט ויצמן כשלגופה מגפונים בלבד. על הפריים אמון הצלם האגדי מריו טסטינו. נזכיר שבחורף שעבר, היתה זו מודעה בה נראתה חדיד לצד הדוגמניות לילי אלדרידג' וג'ואן סמולס, כאמור בעירום. הפעם, היא מקבלת את כל הפוקוס.

6. השיטה המקובלת בעולם האופנה, המפרידה בין קולקציות נשיות לגבריות ובין קולקציות חורף לקולקציות קיץ –  ממשיכה להתמוסס. אתמול (חמישי) הודיעו קברניטי קנזו כי בכוונתם להציג את קולקציות סתיו-חורף 2017 לנשים וגברים על מסלול אחד. בכך הם מצטרפים למותגים אחרים שהודיעו על כוונה זהה, ביניהם קלווין קליין, בוטגה ונטה וגוצ'י. על אספקטים נוספים של התמוססות השיטה אתן מוזמנות לקרוא בפרויקט הסיכום השנתי שלנו ל-2016.