אופנה יומית: הצילומים הפרובוקטיביים של אשלי גרהאם

אשלי גרהאם בהפקה למגזין V
אשלי גרהאם בהפקה למגזין V

הסודות של רשת האופנה קוס נחשפים וטרנד הקוקיות הופך למגפה. כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. זה קרה: אמריקן אפרל, שנמצאת בקשיים כבר זמן מה (ובחודש שעבר סגרה את סניפה התל אביבי), סגרה את כל 110 הסניפים שלה ברחבי ארצות הברית. בשבוע שעבר דווח כי החברהה נרכשה על ידי מותג בגדי בייסיק קנדי בשם "Gildan Activewear", שישתמש בה כדי לשכלל את יכולותיו.

2. יכול להיות שאחרי טרנד ה"גולגול בלוף", התסרוקת השנויה במחלוקת הבאה היא קוקיות? אם לשפוט לפי הקמפיין של ג'יג'י ובלה חדיד לפנדי, שצילם – איך לא – קרל לגרפלד, התשובה היא כן. רגע לפני שהשטות הופכת למגיפה, דעו שאנחנו ממש ממש נגד. שמחות ששאלתן.

@Fendi S/S '17 by @KarlLagerfeld ???

A photo posted by Bella Hadid (@bellahadid) on

3. מאז עזב הדי סלימאן את בית סן לורן בקיץ האחרון, מרחפת מעל שמי עולם האופנה השאלה מה יהיה הצעד הבא של אחד המעצבים החשובים של העשור. בראיון לניו יורק טיימס, מבהיר המעצב כי הקמת מותג עצמאי הנושא את שמו לא עומדת על הפרק, וכי הוא מקדיש את כל כולו לקריירת הצילום שלו.

4. בתאריך לא ידוע ב-2017, יפתח בקניון גינדי תל אביב סניף של רשת האופנה השוודית האהובה עלינו קוס, שהיתה מהראשונות לספר סיפורים עשירים במעט קווים והפכה את המינימליזם לנחשק. בראיון מעניין שהעניקה ל-Fashionista, מספרת המנהלת הקריאייטיבית של המותג, קארין גוסטפסון, איך היא עשתה את זה: "הדבר הכי חשוב הוא הצורך של הלקוח ויש לנו המון מזל שיש לנו לקוחות שמעריכים את מה שאנחנו עושים. כמותג, אנחנו לא מרגישים צורך להמציא את הגלגל מחדש כל עונה. אנחנו רואים את החולצה הלבנה כקנבס ריק במלתחה של כל אחד מאיתנו".

צילום מסך מתוך אתר קוס
צילום מסך מתוך אתר קוס

 

5. בחודש שעבר עוררה אשלי גרהאם סערה כפולה כשהופיעה על שער ווג בריטניה: מצד אחד, מעצבי אופנה סירבו להלביש אותה לצילומים, ומהצד השני, צקצקו הלשונות על כך שמדובר בתמונה קלוזאפ שלא מראה את קימוריה של הדוגמנית. על רקע זה, מקבלים יתר חשיבות צילומיה החדשים של גרהאם למגזין V. מדובר בהפקה פרובוקטיבית, מינית, שלא משאירה הרבה מקום לדמיון ובטח שלא לפחד: "אני רוצה להתפס כאישה שעזרה לעצב סביבה שבה נשים לא מפחדות לקחת סיכונים, כי אלה הנשים שזוכרים, שמדברים עליהן". הראיון המלא כאן.

אשלי גרהאם מתוך הפקה למגזין V
אשלי גרהאם מתוך הפקה למגזין V