אופנה יומית: חנות אמריקן אפרל בתל אביב נסגרת

אמריקן אפרל, חורף 2017 | צילום: רוי גיא
אמריקן אפרל, חורף 2017 | צילום: רוי גיא

אמריקן אפרל קורסת ומה עושה אלכסנדר וונג עם כפילים של סלבס הווליוודים? כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. אחרי חודשים ארוכים של שמועות – אמריקן אפרל סוגרים את הסניף התל אביבי, לצד חנויות רבות נוספות ברחבי העולם, כחלק ממשבר מתמשך שהחברה שרויה בו. מועד סגירה מדויק אינו ידוע, נכון לעכשיו מתבצעת בחנות מכירת חיסול שמזמינה אתכן להגיע ולצוד מציאות.

2. והנה המלצת שופינג נוספת לשבוע זה – חנות פופ אפ נוצצת באווירת כריסמס נפתחה היום (ראשון) בתל אביב, ובה פריטים של מותג האופנה הנשי Twotone, מותג הלנז'רי הענוג Petit Pois וכלי הבית הפופיים של Shiranka. לצד פריטים חדשים שיושקו בפופ אפ במהדורות מוגבלות, ינתנו גם הנחות שוות על קולקציות החדשות וקולקציות קודמות.
הרצל 11, תל אביב
ראשון – שלישי 12:00-20:00
רביעי – חמישי 12:00-22:00
שישי – 10:00-17:00  

3. זה לא סוד שאלכסנדר וונג הוא איש של מסיבות, ותמת חיי הלילה באה לידי ביטוי גם בקמפיינים שלו. הקמפיין לקיץ 2017 עוסק ברגעים שאחרי האפטר פארטי – אלה שזכו לביטוי השגור"Walk of shame". לכאורה מככבים בו חברי הסקוואד של וונג, ביניהם סנופ דוג, קים קרדשיאן ודרייק, אבל האמת היא שמדובר בכפילים שנועדו להעביר מסר: "הקונספט הוא טשטוש הגבולות בין מציאות לפנטזיה, יצירת ספקולציה לגבי משהו שקרה במציאות, אל מול סיטואציה מבוימת.. לבחון ולשחק עם האובססיה שלנו כחברה עם מדיה חברתית. ההצבה של נרטיב אמיתי מול מזויף נועדה לייצר ספק – לשאול אם מה שאני רואה אמיתי או לא", אמר וונג. לא שבאמת חשבנו שקים תצא לחגוג, ועוד באופן מתועד.

#walkofshame. The new Spring/Summer 2017 campaign. Photographed by @inezandvinoodh. #WANGSS17 #WANGOUT #WANGSQUAD

A photo posted by ALEXANDER WANG (@alexanderwangny) on

Elevator confessions. The Spring/Summer 2017 campaign, photographed by @inezandvinoodh. #WANGSS17 #WANGOUT #WANGSQUAD

A photo posted by ALEXANDER WANG (@alexanderwangny) on