אופנה יומית: מה תלבש מלניה טראמפ להשבעה?

משפחת טראמפ | צילום: GettyImages
משפחת טראמפ | צילום: GettyImages

ורסאצ'ה משנים אסטרטגיה, למה טראמפ מפחיד את המותגים הגדולים ואיפה כדאי לעשות שופינג בסופ"ש? כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. המעצב הצעיר הד מיינר מצטרף למציגים בפרזנטציות הנערכות במסגרת שבוע האופנה לגברים בפריז ואף מסומן על ידי WWD כמעצב שכדאי לשים לב אליו. קולקציית חורף 2017 של המעצב כוללת אלמנטים החוזרים אצלו תמיד –השפעה ניכרת מבגדים מסורתיים יהודיים ומשחקי פרופורציות מסקרנים, אך הפעם נעשה שימוש בצבעים עזים כמו אדום וירוק ואימוץ אלמנטים מעולם הספורט. צפו בקולקציה כאן.

הד מיינר, חורף 2017 | צילום מסך מ-WWD
הד מיינר, חורף 2017 | צילום מסך מ-WWD

 

2. שבוע הקוטור נחשב ליוקרתי ביותר מבין שבועות האופנה, אבל בורסאצ'ה מחליטים לוותר על היוקרה והודיעו שיפסיקו להציג בו קולקציות. לדבריהם, הם ינקטו במקום זאת ב"אסטרטגיה ממוקדת לקוח", במסגרתה יערכו ברחבי העולם פרזנטציות פרטיות שילוו ב"מסיבות קוקטייל אלגנטיות וארוחות ערב".

מתוך תצוגת אטלייר ורסאצ'ה בשבוע הקוטור, חורף 2017 | צילום: GettyImages
מתוך תצוגת אטלייר ורסאצ'ה בשבוע הקוטור, חורף 2017 | צילום: GettyImages

 

3. המעצב החדש שיעמוד בראש בית האופנה הצרפתי Carven הוא סרז' רפיו. רפיו עבד בדיור במשך עשור ואף היה חצי מצמד המעצבים שחיממו את הכסא של רף סימונס בתקופה שבין עזיבתו למינויה של מריה גרציה קיורי. זאת הפעם הראשונה שהוא מנצח על מותג כמעצב ראשי, והוא צפוי להכנס לתפקיד ב-1 בפברואר.

Welcoming @SergeRuffieux as the new Creative Director of @Carven_Paris Photo: @CollierSchorrStudio

A photo posted by Carven (@carven_paris) on

4. אתרי האופנה, ובכללם אנחנו, נרגשים לקראת השבעת דולנד טראמפ מחר, ועסוקים בשאלה מה מלניה תלבש. כי כשלא ברור לאן מועדות פני העולם, מוטב להתעסק בבגדים. עושה רושם שיהיו אלה ראלף לורן וקרל לגרפלד שילבישו את הגברת הראשונה לאירועי היום, וליבנו נמלא תקווה שיהיו אלה אאוטפיטים שמכבדים את המעמד, כמו שעשתה בצורה מושלמת מישל אובמה.

5. ואם כבר טראמפ – ערב כניסתו של הנשיא בעל האג'נדה המאיימת מוטרדים קברניטי מותגים כי המדיניות החדשה תאלץ אותם לבחור בין לייצר בארה"ב או לשלם מיסים גבוהים על יבוא. החשש הוא שטראמפ יבקש להלחם במדינות המזרח הרחוק בהן מיוצרת המסה הקריטית של פריטי הלבוש, ובפרט סין.

6. שתי מכירות שכדאי לשים לב אליהן בסוף השבוע הקרוב:

· מעצבת שמלות הכלה אניה פליט עורכת מכירת סאמפלים במסגרתה יוצעו פריטים בהנחות של עד 70%. המחירים ינועו בין 4,000-7,000 ש"ח.
הדולפין 4 יפו, בתיאום מראש: 077-4299510

· המותג גלביה פוצח במכירת חורף במסגרתה יוענקו 40% הנחה על הפריט הראשון, 50% על הפריט השני ו-60% על הפריט השלישי ומעלה.
רוטשילד 1 תל אביב, קניון ארנה הרצליה ובאתר

גלביה, חורף 2017, 714 ש"ח במקום 1,190 | צילום: יח"צ
גלביה, חורף 2017, 714 ש"ח במקום 1,190 | צילום: יח"צ