אופנה יומית: נמצא הקשר בין קים קרדשיאן לנסיכה דיאנה

מתוך הקולקציה החדשה של תמר מרקוביץ' | צילום: חלי פרידמן | איור: אודליה שמעוני
מתוך הקולקציה החדשה של תמר מרקוביץ' | צילום: חלי פרידמן | איור: אודליה שמעוני

איזה עמוד אינסטגרם עושה צחוק ממותג בינלאומי ומה הקשר בין קים קרדשיאן לנסיכה דיאנה? כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

 

1. תמר מרקוביץ אספה לאורך השנים לא מעט תארים: סטייליסטית, קניינית, יועצת למותגים ועיתונאית. לפני כשלוש שנים סגרה את הלייבל היפומאניה, שכלל פריטי יבוא מהמזרח ובלוג ("קיבלתי גועל מהמזרח"), ועכשיו היא עושה ריסט ומשיקה מיני קולקציה ראשונה בעיצובה, לצד בלוג חדש שיעלה בקרוב. הקולקציה, שזמינה ברשת רזילי ובאתר, כוללת שבעה דגמים נינוחים בשחור ולבן בלבד, המתאימים לערב ושואבים השראה מבגדי ריזורט (בדומה ללא מעט קולקציות שראו אור לאחרונה). הם מרפררים לפריט הקימונו ומהדהדים השראות בוהמייניות. לדברי מרקוביץ, אמנם קיימות רק שתי מידות (1 ו-2), אך הפריטים מתאימים לטווח רחב של מבני גוף, היות והם מאוד משוחררים ונעדרי כפתורים ורוכסנים.

טווח מחירים: 499-799 ש"ח

2. אחרי שסיפרנו לכן על הגימיקים ההזויים המגיחים לאוויר העולם בחסות המותג הפריזאי Vetements, הגיע הזמן לקצת פארודיה לנשמה: חשבון אינסטגרם בשם Vetememes מזריק מינון מדויק של הומור להייפ סביב המותג. כבודו של Vetements במקומו מונח, כן? אבל הבדיחה – לגמרי במקום.

New stuff soon, not this tho….lol

A photo posted by @vetememes on

3. רגע של הסטוריה: מגזין Elle מגולל את האבולוציה של אופנת ההריון, החל מ-1339 המופרכת, דרך הנסיכה דיאנה המדויקת ועד קים קרדשיאן העירומה תמידית. תגידו תודה שנולדתן במאה העשרים.