אופנה יומית: קים קרדשיאן חוזרת

קים קרדשיאן בסרטן למגזין לאב
קים קרדשיאן בסרטן למגזין לאב

קים קרדשיאן חוזרת, רבקה מינקוף מיישרת קו עם זארה והצצה לקולקציה החדשה של ג'ולייט. כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. ביקרנו בחנות המעצבת גילי אזולאי למותג Juliette, כדי לראות מה חדש אצלה העונה, ופגשנו קולקציה העונה לשם "מוזרות בחלל", על שם שירו המוכר של דיוויד בואי – מושא ההשראה של הקולקציה. בהתאם, היא מרפררת לחלל דרך שימוש בנפחים מוגזמים אך מדוגמים היטב, עבודה עם בדים מבריקים בניחוח אייטיז כמו ויניל וניילון ושימוש רווח בבדי סקובה היוצרים מראה מפוסל. חמדנו לארוננו חצאית מבד פרשוט בצבע שמפניה ואוברול בטקסטורת קרוקו מוטבעת, שכן אוברולים הם נקודת חוזקה משמעותית החוזרת מדי עונה אצל אזולאי, שלדבריה היתה מעצבת אוברולים בלבד, לו יכלה.
590-1,500 ש"ח, סגולה 9, מתחם נגה, יפו ובבוטיקים ברחבי הארץ

Juliette | צילום: יח"צ
Juliette | צילום: יח"צ

GNL_9242 (Custom)P

 

2. מוכנות לחזרתה של קימי? אחרי חודשיים של שקט תעשייתי, בעקבות אותו שוד מפורסם בפריז, כולל שמועות מדאיגות על מחלה מסתורית, התמוטטות עצבים של בן הזוג וגירושים אופציונליים, העלמה קרדשיאן מפציעה בסרטון של לוח השנה של מגזין לאב, שכנראה צולם הרבה קודם. לא לגמרי ברור לנו מה קורה שם ברמת התוכן, אבל העיקר שהיא כאן, והפעם בפן חיובי.

3. המעצבת רבקה מינקוף מיישרת קו עם זארה ומשיקה גם היא עמדות צ'ק אאוט עצמאיות, המאפשרות ללקוחות בחנות שלה בסוהו לבצע תשלום דיגיטלי ללא תלות בשירותיו של צוות החנות. לפי חברת QueueHop האמונה על הטכנולוגיה החדשנית, חנויות נוספות צפויות לאמץ אותה בקרוב.

4. השמועות אומרות שסלינה גומז צפויה לשתף פעולה עם המותג החביב עלינו קואץ' – מה שאומר שהיא תעצב קו למותג ותשמש כפרזנטורית שלו. אם אכן זה יקרה, נראה כי מדובר בצעד מיתוגי ומיצובי שמטרתו להמשיך בתהליך הצערת המותג, שהתחילה לפני כשלוש וחצי שנים.