אופנה יומית: קסטרו יקנו את בר רפאלי?

אוסקר דה לה רנטו | צילום: GettyImages
אוסקר דה לה רנטו | צילום: GettyImages

איפה הכי כדאי לעשות שופינג הסופ"ש ואיזה לוק ריטה אורה וקנדל ג'נר אימצו באיחור? כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. החל מהיום (חמישי) ועד שבת, יתקיים במתחם האירועים השווה "אביגדור" בתל אביב יריד זוגות. בחלל הממוזג יתאספו מעצבי נעליים ותיקים ישראליים, ביניהם אברמיי, נורמן אנד בלה, שומייקר, מדוזה ואימלדה, שיציעו את מרכולתם במחירים קטנים – עד 50% הנחה. עוד פרטים כאן.

נורמן בלה | צילום: יח"צ
נורמן בלה | צילום: יח"צ

 

2. ואם כבר שופינג במזגן, אין בילוי סופ"ש ראוי מזה – אתר הקניות The Outnet מעמיק את הסייל. למי שפספסה, מדובר באאוטלט של אתר השופינג היוקרתי Net a porter (שגם בו מתקיים כרגע סייל שווה), המציע פריטי מעצבים ומותגי על מעונות קודמות במחירים נמוכים בהרבה. עכשיו, על המחירים המכווצים ממילא – יש הנחה נוספת. שימו לב שכדי לראות את כל המוצרים שבהנחה יש להירשם לאתר, וכמובן אל תשכחו להתייחס לעלויות המכס והשילוח.

Rag&bone במחיר 49 פאונד במקום 249 פאונד | צילום: יח"צ
Rag&bone במחיר 49 פאונד במקום 249 פאונד | צילום: יח"צ

 

3. משקפי היפסטרים הם לא דבר חדש בתל אביב, ובכלל דמות ההיפסטר הוספדה כבר מזמן, אבל איכשהו גזרת הסלבס מעבר לים מתלהבת מהם. המולטי בלוגרית קיארה פראני, הזמרת ריטה אורה וקנדל ג'נר אימצו לאחרונה מסגרות חנוניות מוזהבות, וגרמו לנו להרגיש לרגע שהשנה היא 2010 ואנחנו בריף-ראף.

sus face ?

A photo posted by Kendall Jenner (@kendalljenner) on

4. נראה כי קסטרו טומנים ידם בצלחתה העסקית של בר רפאלי והם בדרך למהלך כלכלי גדול. כפי שדווח בדה מרקר, צפויה הרשת לרכוש 50% מקבוצת הודיס, קרולינה למקה וטופ טן בסכום המוערך בכ-200 מיליון ש"ח. כידוע, גם בר רפאלי מחזיקה באחוזים בחברה והיא הפרזנטורית של קרולינה למקה.

  1. 5. באפריל האחרון דיווחנו לכן כי קייטלין ג'נר, הטרנסג'נדרית המדוברת בעולם, תהיה פרזנטורית הקו הספורטיבי של H&M. הבוקר, נחשף סרטון הקמפיין, בו מדברת ג'נר, שהיתה בעברה מתחרה אולימפי בקרב עשר, על התהליך שעברה והמכשולים שבדרך, כשברקע נראים ספורטאים נוספים, נחושים בדרכם להצליח.

6. הדרמה שמספק עולם האופנה ממשיכה וממשיכה. תקציר הפרקים האחרונים: מריה גרציה קיורי, שמונתה להיות המעצבת הראשית של דיור (ובכך מפרקת זוגיות עם פייר פאולו פיצ'ולי, איתו עבדה בוולנטינו), תביא איתה ככל הנראה שני מעצבים נוספים מוולנטינו; פיטר קופינג, שמונה באופן אישי על ידי אוסקר דה לה רנטו ליורשו, עוזב את בית האופנה לאחר כמעט שנתיים בתפקיד. לדבריו, נסיבות אישיות מאלצות אותו לחזור לאירופה. בינתיים, בלואי ויטון מכחישים את השמועות לפיהן ניקולה גסקייר צפוי לעזוב; ומה עם ראף סימונס, האם הוא ימונה למעצב הראשי של קלווין קליין? התשובה בפרק הבא.

מינה את פיטר קופינג באופן רשמי ליורשו. אוסקר דה לה רנטה | צילום: GettyImages
מינה את פיטר קופינג באופן רשמי ליורשו. אוסקר דה לה רנטה | צילום: GettyImages