חדשות האופנה

אאוטלט שמלות כלה. בתמונה: VERNER BRIDES. צילום: רחל נריה כהן
אאוטלט שמלות כלה. בתמונה: VERNER BRIDES. צילום: רחל נריה כהן

מכירת אאוטלט של שמלות כלה, אירוע אופנה מיוחד לנשים במידות גדולות, הקולקציה הספורטיבית של תמנון והלקים שמביאים את הקונפטי לסילבסטר. חמישה דברים טובים בשבוע

88 שיתופים | 132 צפיות

PLUS SIZE FASHION WEEKEND

סופשבוע שלם של תצוגות אופנה, סדנאות, מופעים, אופנה, נעליים, הלבשה תחתונה, אקססוריז ופינוקים לנשים, כאשר המידה 40+ עוברת כחוט השני בין מרכיבי החוויה. על האירוע האופנתי אמונה הסטייליסטית גאלה רחמילביץ', המקדישה את חייה לקידום האישה האמיתית. "כ-59% מהנשים בישראל הן במידות גדולות ואין כל סיבה הגיונית שעד היום לא אורגן אירוע גדול שחוגג את הנשיות והאופנה גם במידות אלו", מסבירה רחמילביץ'.

כדאי לדעת: הרעיון לקיים סופשבוע פלאס סייז עם אופנה ודוגמניות במידות 40+ הגיע מאירועי אופנה שהפכו למסורתיים בבירות האופנה לונדון וניו יורק.

מה באירוע: 3 תצוגות אופנה (2 פתוחות לקהל הרחב), מופע סטנד אפ מיוחד של מיכל שם טוב, סדנאות יצירה והעצמה נשית, פינות פינוק של מאסז'ים, מניקור ובית קפה לצד ליווי צמוד של סטייליסטיות. בנוסף, עשרות מעצבים ויבואנים של בגדים במידות 40-58 יציעו את מרכולתם, כמו גם נעליים עד מידה 43(!). בין המציגים: המותג  TALIA של המעצבת טלי שרף חזן, אתר MEEDOT.COM, HONEY B, המעצבת ענבל מימרן, NUMA – MADE IN TEL AVIV בעיצובה של דנה מליק, בוטיק 'נעמי' של נעמי יונה ועוד.

מחירים: 30-950 ₪

מתי: חמישי 25 לדצמבר 15:00-22:00, שישי 26 לדצמבר 10:00-16:00, שבת 27 לדצמבר 10:00-20:00

איפה: בית מעריב המחודש | קרליבך 2, תל אביב

הכניסה לקהל חופשית

אתר , פייסבוק

נשים יפות במידות גדולות. מיכל וגאלה ל"פלאס סייז פאשן וויקאנד"
נשים יפות במידות גדולות. מיכל וגאלה ל"פלאס סייז פאשן וויקאנד"

אאוטלט שמלות כלה

החצר הנשית בנמל מארחת אירוע מכירת שמלות כלה במחירים אטרקטיביים, זו השנה השנייה. מעצבי שמלות הכלה המובילים בישראל תורמים שמלות שיימכרו במחירים מפתיעים. בין המעצבים שנרתמו לפרויקט: אלון ליבנה, ליהי הוד, הילה גאון, גדי אלימלך, פנינה טורנה, לי גרבנאו וענבל רביב. שמלות הכלה שימכרו באדיבות בוטיק ורנר, יכללו גם שמלות הוט קוטור של בתי אופנה בינלאומיים: מוסקינו, אסקדה, ז'אן פול גוטייה, בדג'לי מישקה, קלואה ועוד.

כדאי לדעת: בשנה שעברה קנו למעלה מ- 100 כלות את שמלת חלומותיהן, ובמכירה גויסו למעלה מ- 200 אלף ₪. כל ההכנסות של "החצר הנשית בנמל" מושקעות בעשייה חברתית באמצעות עמותת "החצר הנשית" ו"קרן דואליס להשקעות חברתיות".

מחירים: שמלות כלה בין 1000-3000 ש"ח

מתי: חמישי  25/12 – 21:00 – 10:00, שישי  26/12 – 16:00 – 10:00

איפה: גלריית סלון יפו לאומנות | האנגר 2, נמל יפו, 03-5257308

פייסבוק: החצר הנשית בנמל

אתר

מימין: שמלת כלה של יואב ריש (צילום: קובי מהגר), שמלת כלה של אלון ליבנה (צילום: דודי חסון)
מימין: שמלת כלה של יואב ריש (צילום: קובי מהגר), שמלת כלה של אלון ליבנה (צילום: דודי חסון)

חנות פופ אפ למותג נוק'ילה

שיתוף פעולה מסקרן בין מותג התכשיטים החברתי מג'מריה ומותג בגדי הילדים נוק'ילה יצר קולקציית קפסולה משותפת. בנוסף על הקולקציה המשותפת, יימכרו במקום תכשיטי המותג בעיצובם של עולים חדשים מאתיופיה לצד בגדי הילדים של נוק'ילה.

כדאי לדעת: חלק מהמכירות יעבור לתרומה למג'מריה, ביה"ס פילנתרופי לעולים חדשים בני הקהילה האתיופית ללימוד צורפות ללא תשלום, ומיועד לפתיחת מחזורים נוספים של תלמידים והקצאת מקומות תעסוקה נוספים לבני הקהילה האתיופית.

מחירים: קולקציית שמלות משותפת – 199 ₪, תכשיטים 170-700 ₪ ובגדי הילדים 39-299 ₪
מתי: חמישי 25.12 בין השעות 10:00-22:00,  שישי 26.12  בין השעות  9:00-14:00

איפה: חנות הפופ אפ BOOST דרך רמתיים 74, הוד השרון

חנות פופ אפ וקולקציה משותפת מג'מריה ונוק'ילה. צילום: עדי שאנס
חנות פופ אפ וקולקציה משותפת מג'מריה ונוק'ילה. צילום: עדי שאנס

כבוד לבייסיק

תמנון יצאו במהלך מבריק לחורף 2015. אנשי המותג בחרו להתמקד במוצר בסיסי, המצוי במלתחת החורף של כל אישה – הפוטר . ואכן, במהלך לשיפור הקולקציה, השקיע המותג את מירב המשאבים בתכנון וביצירת פוטרים חדשים, עבים, נעימים ואיכותיים. בנוסף, קולקציית הפוטרים כוללת מכנסיים וסווטשירטים עם רוכסן וקפוצ'ון ומוגשת ב-16 צבעים. והמחירים? ידידותיים לכיסים.

מחירים: טופ – 49.90 ₪, מכנס – 49.90 ₪

ברשת חנויות "תמנון" ברחבי הארץ

השקיעו בפוטרים. קולקציית הפוטרים של תמנון, צילום: יח"צ
השקיעו בפוטרים. קולקציית הפוטרים של תמנון, צילום: יח"צ

דואט לקים עם קונפטי

חגיגות הסילבסטר כבר נושפות בעורפנו, וכדאי להיכנע לצו השעה עם ציפורניים צבועות בגוונים ססגוניים עם קונפטי. רשת המניקור אקספרס לקה, משיקה את קולקציית ONE ON ONE, ובה שישה מארזי לק הכוללים לקים בצבעים טרנדיים (ורוד פוקסיה, כחול מטאלי, זהב, אפור, אדום ושחור) בשילוב לק קונפטי בגוון תואם. כל שנותר לך הוא לבחור את הגוון לערב הנחשק.

מחיר: 39 ₪

בסניפי רשת LAKA ברחבי הארץ

מארזי one on one. מחיר: 39 ש"ח. צילום: קית גלסמן
מארזי one on one. מחיר: 39 ש"ח. צילום: קית גלסמן