רנואר בשיתוף פעולה עם השף עומר מילר ואשתו הסטייליסטית שירן כדר

היא אושיית אינסטגרם עם כתב יד מובהק, הוא הביא את המושג שף-סלב לדרגת אמנות. שירן כדר-מילר ועומר מילר | צילום: יח"צ
היא אושיית אינסטגרם עם כתב יד מובהק, הוא הביא את המושג שף-סלב לדרגת אמנות. שירן כדר-מילר ועומר מילר | צילום: יח"צ

גולף כבר עשו את זה, עכשיו התור של רנואר: שיתוף פעולה חדש ומסקרן עם הזוג הכי קול בביצה - הסטייליסטית ואושיית האינסטגרם שירנקה ובן זוגה השף-סלב עומר מילר

88 שיתופים | 132 צפיות

אחרי הזינוק המשמעותי שעשתה חברת גולף לאחרונה (שכלל בין היתר את רכישת אתר עדיקה ושותפות במותגים טופשופ, מיס סלפרידג׳) היה ברור שזה רק עניין של זמן עד שגם המתחרים יצאו  עם מהלכים שיווקיים מרעישים. לאחר שמינתה לפני כחודש את יהודה לוי לפרזנטור שלה, חתמה בימים אלה רשת רנואר על הסכם שיתוף פעולה עם בני הזוג השף עומר מילר ושירן כדר-מילר (שירנקה), שנבחרו לשמש כשגרירי המותג.

הבחורה והדונאט. שירנקה | צילום מתוך האינסטגרם של שירן כדר מילר @shiranka
הבחורה והדונאט. שירנקה | צילום מתוך האינסטגרם של שירן כדר מילר @shiranka

מילר (35) וכדר (29) שהכירו דרך האינסטגרם, הם מלך ומלכת הרשת החברתית, כל אחד בתחומו. מילר סוחף אחריו מדי יום למעלה מ-46 אלף עוקבים שגומעים בשקיקה את עדכוניו לגבי המנות המתבשלות במסעדות ובקייטרינג שבבעלותו ("שולחן", "חדר אוכל" ו"קייטרינג בזאר"), כמו גם לגבי חייו האישיים והזוגיות המסקרנת עם אשתו.

כדר, "הבחורה והדונאט" – היא אחת הסטייליסטית המוערכות בתעשיה ואושיית אינסטגרם בפני עצמה: היא ידועה בזכות תמונותיה הצבעוניות רוויות האלמנטים המתוקים ומוכרת בזכות סגנונה האופנתי הייחודי לה – המשלב בין המון שחור, המון קעקועים והבלחות ילדותיות במינון מדויק. את כל אלה גיבשה כדר-מילר בשלוש השנים האחרונות לכדי כתב יד מובהק משלה, אותו היא מביאה לידי ביטוי בהפקות אופנה ופרוייקטים שונים. לאחרונה, השיקה ליין מתוקשר בשיתוף פעולה עם רשת קסטיאל, במסגרתו תרגמה את סגנונה החולמני לכדי רהיטים וכלי בית.

סגנון אופנתי ייחודי המשלב בין חספוס לנגיעות ילדותיות. שירנקה | צילום מתוך האינסטגרם של שירן כדר מילר @shiranka
סגנון אופנתי ייחודי המשלב בין חספוס לנגיעות ילדותיות. שירנקה | צילום מתוך האינסטגרם של שירן כדר מילר @shiranka

לפי דוברי רשת רנואר, במסגרת שיתוף הפעולה החדש יהיו בני הזוג מעורבים בהפקות תוכן ואופנה עבור המותג, כשגולת הכותרת היא עיצוב קולקציית קפסולה שתמכר בסניפי הרשת. "שיתוף הפעולה הייחודי עם עומר ושירנקה הוא יריית הפתיחה לאסטרטגיית תוכן ייחודית וחדשה של החברה אשר באה להרחיב את עולמות התוכן בהם אנו נוגעים בעשייה היומיומית. אנו מאמינים בחיבור בין ערכי המותג רנואר לעולמות התוכן שעומר ושירנקה מביאים איתם, ובטוחים שהחיבור הזה יהווה קרקע פורייה לעשייה משותפת ארוכת טווח", מסר מישל תמיר, סמנכ"ל השיווק של קבוצת רנואר.