הוט מאמא: דוח האינסטגרם החודשי

הילדים הם החיים שלנו. ברור. אבל הם גם אקססורי לוהט (ולפעמים יקר) במיוחד. נסטיה ליסנסקי nastyalisansky@, אימא לשניים, בספיישל אינסטגרם ילדים שימחק לכן את סימני המתיחה

88 שיתופים | 132 צפיות

 #השראה

הפיד של מגזין לה פטיט lapetitemag@, מגזין האופנה האינטרנטי שמגדיר את עצמו כלוח השראה של הילדות, עוצר לי את הנשימה בכל פעם. אלבום צילומים מרהיב של ילדים, המלצות על מותגי אופנה הכי שיקיים, נישתיים ומקוריים שלא תמצאו באף מקום אחר, הצעות סטיילינג משגעות, רעיונות מקוריים לחדרי ילדים והפקות אופנה קסומות.

View this post on Instagram

@maxinehelfman2 ♡♡♡

A post shared by La Petite Magazine (@lapetitemag) on

נכון, לפעמים הייתי מקלפת את טונות המייק אפ מהילדות האלה ומזכירה להם שסטיילינג מורכב גם מהרבה נוחות ואהבה, אבל את זה אני אעשה עם הילדים שלי בעודנו משוטטים בפיד ומפנטזים.

#גם אני רוצה

גם אני רוצה את טי שירט סנופ דוגי דוג המושלמת של המותג הישראלי הבייבי היפסטרי המתוק outoplay@. זו חלק ממיני קולקציה הכוללת הדפסים של אייקוני תרבות, מסלאש עד בטהובן, ומשלבת את מה שאני אוהבת: נוחות מקסימלית (לילדים) וקריצה להורים (שאצלם נמצא הארנק). אחת בלארג' בבקשה.

View this post on Instagram

New t

A post shared by Out to play (@outoplay) on

גם אני רוצה את חולצת הפסים הקלאסית, פריט הדגל של המותק הצרפתי המיתולוגי Petitbateau@ תסדר לי לצאת מהבית עם פיג'מה ועדיין לפזר שיק פריזאי.

בוויש ליסט החודשי שלי, אני רוצה את כובע הארנב המתוק הזה מגאפ gapkids@ כי כל דבר עם ארנב מרגש אותי ואם הבנים שלי לא יסכימו לחבוש אותו (זה לא מגניב כמו צבי הנינג'ה), אשמח להידחס אליו בעצמי.

#תופעה

ידעתם שהטרנד הלוהט של השנה נולד בחדר הילדים?

הקעקועים הזמניים הציפו אותנו בשנה האחרונה בכל הווריאציות ונהיו למגה טרנד עולמי. לא רבים יודעים שהכל התחיל באימא צעירה אחת, המעצבת השווייצרית טינה רות אייזנברג שמאסה בהדבקת קעקועים מכוערים לבתה והחליטה לקחת את העניינים לידיים וליצור מוצר שירצה גם את הילדה וגם את החוש האסתטי שלה.

מהסטודיו שלה בניו יורק היא שכרה צוות מעצבים גרפיים ויצרה את המותג tattly@ ומשם הכל היסטוריה והיסטריה. בגלל ההצלחה אייזנברג הפכה להיות גם מיני גורו לעסקים והמוטו שלה הוא "אל תתלונן, תעשה". גם שלי!

#מייד אין איזראל

אתל בטל (סבתא סורגת ביידיש) ettelbettel@ הוא מותג ישראלי קטן ומקסים שכבש את לבי בשל חוסר היומרה שלו להיות מגניב. הוא פשוט, מתוק, ומשדר רוך ואהבה אמיתית כלפי הבגד והילד שלובש אותו. בעלת המותג אינה פלורנטין מעצבת בגדים עד גיל שלוש, ברובם יוניסקס, בצבעוניות פסטלית רגועה המטשטשת גבולות בין פיג'מה לאאוטוור (חלום שלי לחיות בתוך פיג'מה) והדפסים מחממי לב. גולגולות וגיטרות חשמליות לא תמצאו כאן.

View this post on Instagram

New aw2014 photo shoots

A post shared by Ettel Bettel showroom (@ettelbettel) on

#אב השנה

לפי פיד האינסטגרם שלי, תואר אב השנה הולך ללא ספק לצלם האופנה האוסטרלי לכלן ביילי lachlanbailey@ שברזומה שלו קמפיינים בינלאומיים כמו H&M, שערים ל"ווג" ו"הרפרס בזאר" וילדה קסומה אחת. הפיד של ביילי מורכב באופן קבוע מיפהפיות רבות אבל מוקדש ברובו לזו שיקרה ללבו במיוחד – הבת שלו. ביילי מקבץ רגעים יומיומיים שובי לב, תופס את אחורי הקלעים של גידול ילדים וגורם לי להרגיש שלא משנה כמה ההורות הזו קשה, היא מלאה שיק.

https://instagram.com/p/zeJhvvNvOg/

#קונספט

לאחר לידת הבן, הפיד של עורכת האופנה נסיבה אדילובה רק הפך מגניב יותר. כך לא תאבדי את אינסטינקט ההוט קוטור לאינסטינקט האימהי

https://instagram.com/p/w4GbgIxtzh/

https://instagram.com/p/yIH_P2Rt3g/

https://instagram.com/p/xGal2URt7v/

נסיבה אדילובה naseebs@ היא גם אייקון אופנה רוסי, גם עורכת במגזין האופנה האינטרנטי הנחשב "בורו" וגם ילדה לא מזמן (וכמובן עלתה על העקבים דקה אחרי הלידה וטסה לפאשן וויק). עקבתי אחריה בגלל החיים הזוהרים והחברויות המתוקשרות אבל מאז שהפכה אימא היא יוצרת קונספט גאוני ממש: פאקשוטים אופנתיים עם הניו בורן שלה. אז נכון, יש לה לעיתים נטייה לאובר דרסינד, ומוקסין ובנדנה לניו בורן זה הכי מופרך, אבל הפיד מלא רעיונות לאאוטפיטים והמלצות על מותגים ואקססוריז, ללא ספק מפגן יצירתיות כיאה לעורכת אופנה.

https://instagram.com/p/y2R76txty0/

https://instagram.com/p/ww5CzFxtyK/

https://instagram.com/p/wEUbjDxt4s/