הקולקציה המשותפת של H&M ובלמיין

המותג הפריזאי החביב על בנות משפחת קרדשיאן יוציא בנובמבר קולקציה משותפת עם הרשת השבדית. האם צפויים לנו פריטים חצופים וסקסיים במיוחד?

88 שיתופים | 132 צפיות

קולקציות הקפסולה המסורתיות שמוציאה H&M בשיתוף עם מעצבי על פעם בשנה, הפכו חלק בלתי נפרד מחוויית הקניה שמספקת הרשת ב-11 השנים האחרונות, מאז נראה שיתוף הפעולה הראשון. לרוב הן נמכרות תוך יום מכירות אחד בלבד ומיד עם חיסול המלאי שמניב שיתוף פעולה אחד – מתבססת סקרנות לגבי שיתוף הפעולה הבא.

אחרי שגם ב-H&M השכילו להבין כי בשורות מרעישות באמת מתפשטות באמצעות הדרך החברתית, אוליבייה רוסטאן, המנהל הקראייטיבי של המותג, העלה ביום ראשון (17 במאי) לחשבון האינסטגרם שלו, תמונה שלו לצד הדוגמניות קנדל ג'נר וג'ורדן דאן, על השטיח האדום של טקס פרסי הבילבורד בלאס וגאס. לפי הכיתוב היה ברור כי שלושתם לבושים בפריטים מקולקציית הקפסולה הבאה של בלמיין, פרי שיתוף פעולה עם הרשת השבדית.

לפי ההודעה הרשמית שנמסרה על ידי דוברי הרשת יום לאחר מכן, הקולקציה תוצע למכירה החל מה-5 בנובמבר ב-250 חנויות ברחבי העולם, ביניהן גם בסניף עזריאלי, ותכלול בגדים ואביזרים לנשים וגברים.

בית האופנה בלמיין החל את דרכו בפריז ב-1945 כמותג קוטור אלגנטי מאוד. בעוד שבעבר נחשב ליקיר נשות האצולה, היום הוא נודע בתור חביב בנות משפחת קרדשיאן ולמזוהה עם תרבות הבידור והפופ. בהתאם לרוח הזמן והשינויים שחלו עם השנים באמות המידה המגדירות את הטוב והיפה, הפך בית האופנה מכזה שמפאר נשיות קלאסית לנועז ופרוע יותר. בהתאם, יש להניח שקולקציית הקפסולה שעתידה לנחות בחנויות בסתיו הקרוב תכלול פריטים באווירה פופיסטית סמי חצופה, מהולה ברוח קוטור אופיינית ולא מעט בלינג.

p h&M בלמייין