חדשות האופנה

חנות פופ אפ חדשה לבוטיק AMOR. צילום: עידו איז'ק
חנות פופ אפ חדשה לבוטיק AMOR. צילום: עידו איז'ק

חנות פופ אפ חדשה לאמור, תיקי גב עם סטייל, קולקציות חורף חדשות ואסוס משלמת מע"מ עבור לקוחותיה מישראל. 5 דברים טובים בשבוע

88 שיתופים | 132 צפיות

לגעת בצמר

קולקציית הסתיו-חורף 2014-5 של  Sack's חושפת מגוון שמלות וגופיות פייטים לצד פריטים המעוצבים באפליקציות מטאליות בעלות נגיעות היסטוריות וצורות עכשוויות – כמו חולצות, מכנסיים ושמלות מקסי  ארכיטקטוניים. סריגי קשמיר עשירים, סריגי כותנה וסריגים עשויים 100% צמר מארינו, עושים חשק להקדים את ימי החורף הקרירים. תוסיפו להם את רוח הטי-שירט המודפסת בהדפסים גרפיים בהשראת הטבע, וקיבלתם קולקציה בוהמנית עם אפיל של גלאם. הצבעוניות בקולקציה היא מונוכרומטית –  שחורים, אפורים ולבנים ומאגדים את הקולקציה בצורה יעילה למשחק וגיוון בין יום ללילה, לילה ליום.

מחירים: 388-1230 ש"ח

נינוחה ומשוחררת. עונת החורף על-פי Sack's. צילום: קובי מהגר
נינוחה ומשוחררת. עונת החורף על-פי Sack's. צילום: קובי מהגר

רגע אלגנטי 

פלטת הצבעים בקולקציית החורף של גולברי מציגה את צבעי החורף הנועזים, החזקים והחמים המשווים מראה עוצמתי ורומנטי, לצד פלטת צבעי הניוד היוצרים טוטאל לוק מונוכרומטי המשדר ביטחון נשי. בקולקציה המגוונת תמצאו מעילים, טוניקות בעלות גזרות נפלאות, שמלות מודפסות בטכניקת הדפס על הדפס, מעיל פוך חורפי בעל דפוס תחרה ועליו דפוס פרחים. חולצת ג'ינס מעוטרת בכפתורי זהב, מכנסי פרנץ' טרי במראה ג'ינס וכן מגוון רחב של מכנסי ג'ינס בגזרות מחטבות ומחמיאות ששודרגו העונה בוושים  עדכניים. בנוסף, שמור מקום מיוחד לקו העור – מכנסי עור שחורים בגזרת סקיני, טרנץ' קואט ומגוון מעילי עור שחורים קצרים וארוכים, בגזרה צמודה לגוף ובעלי חגורה המדגישה את קו המותן. גם המראה האנדרוגני לא נחסך מהקולקציה ותמצאו – שמלות מיני מחטבות מבדים מודפסים וחלקים לצד חליפות גבריות בעלות גזרה אלגנטית, ז'קטים מחויטים ושמלות מקסי המושפעות מהמלתחה הגברית תוך שילוב דיטיילים גבריים

מחירים: החל מ-89.90 ש"ח

עוצמה נשית. גולברי חורף 2015 (צילום: יניב אדרי)
עוצמה נשית. גולברי חורף 2015 (צילום: יניב אדרי)

 תיק עם שיק

קולקציית תיקי  FASHION OUTDOOR מתכתבת עם עיצובים טרנדיים וחוגגת צבעוניות מלבבת תוך שמירה על פונקציונאליות ואיכות. שלוש הגזרות הבולטות של התיקים הן תיקי סל, תיק צד ותיק גב, כולל תא אחסון מרופד וייעודי ללפטופ. התיקים משופעים הדפסים גיאומטרים, אתניים, משובצים, מנומרים ומוגשים בשלל גדלים וצבעים. הבונוס המרכזי הוא שדרוג ההופעה של קבוצות גיל שונות, החל מבני נוער, סטודנטים ועד אימהות.
מחירים: החל מ- 79 ₪ ועד 189 ₪, ברשתות קרביץ, אופיס דיפו, תיק ותיק, כפר השעשועים, למטייל, ריקושט ובאתר Kalgav

תיקי גב, שק, סל ולכל צד. קולקציית outdoor. צילום: יח"צ
תיקי גב, שק, סל ולכל צד. קולקציית outdoor. צילום: יח"צ

מע"מ על חשבון הברון

ASOS, ענקית האופנה הבריטית משיקה פעילות מיוחדת באתר ומציעה לשלם את המע"מ עבור לקוחותיה הישראלים. הכוונה היא לפריטים הנשלחים מהאתר מעל סכום הקנייה של 75 דולר (המחויב ב-18% מע"מ). איך זה עובד? מקלידים את קוד ההנחה מיוחד לישראל Israel18. שיפור נוסף נרשם בשירות משלוחי החינם לתושבי ישראל: ניתן לקבל את ההזמנות תוך 3 ימים בלבד עבור 10£.
www.asos.com, בתוקף עד ה-15 בספטמבר

בלי מע"מ! מבצע ASOS ללקוחות ישראליות. ציחלום: יח"צ
בלי מע"מ! מבצע ASOS ללקוחות ישראליות. ציחלום: יח"צ

חנות פופ-אפ בנווה צדק

בית האופנה AMOR יוצא ממחוזות כיכר המדינה ופותח חנות פופ-אפ מיוחדת בנווה צדק לרגל חגיגות ה20 שנה לבוטיק. הבוטיק, שאוחז בגאווה במותגי היוקרה כמו – מיסוני, דולצ'ה וגבאנה, פנדי, רוברטו קוואלי ומותגים רבים נוספים, מפתיע את שוחרי האופנה בדרום העיר ומציג קולקציות חדשות לשנת 2015 לצד סייל מיוחד של עד 50% על קולקציות 2014.
רחוב כל ישראל חברים 6, נווה צדק , טל' לבירורים: 03-6706839

לפעמים זמני הוא הכי קבוע. Amor pop up . צילום: עידו איז'ק
לפעמים זמני הוא הכי קבוע. Amor pop up . צילום: עידו איז'ק