אדל ,ליידי גאגא וקים קרדשיאן אובססיביות לדבר הזה

צילום: Shutterstock
צילום: Shutterstock

לסלבס יש התמכרות חדשה למסיכת פנים מוזרה שמצעירה את העור ב-10 דקות. כל מה שצריך לדעת על טרנד מסיכות הקסם שהגיע לארץ, בשיתוף מאליס

88 שיתופים | 132 צפיות

 

אדל ,ליידי גאגא והיידי קלום אובססיביות למסכת פנים הזאת. תכירו את ההתמכרות החדשה של הסלבס: מסיכת פנים מוזרה למראה שמצעירה את עור הפנים בתוך 10 דקות. עכשיו הטרנד נוחת גם בישראל

I woke up like this!

A photo posted by @adele on

סוד היופי השמור של הוליווד נחשף! הכירי את השגעון האחרון של הסלביות בהוליווד – מסכות הבד לפנים. בין אם תקראו להן מפחידות או מצחיקות, יותר ויותר סלביות משתפות תמונות של עצמן  משתמשות בהן בשגרת הטיפוח היומית שלהן.

על מה כל הבאזז? המסכה עשויה מבד גמיש שמתאים את עצמו למבנה הפנים. היא מכילה ג'ל המורכב משילוב ייחודי של חומרים שמשקמים פגמים בעור ומוסיפים לו לחות. התוצאה היא מראה פנים חלק וצעיר כבר 10 דקות אחרי הנחת המסכה על הפנים.

צילום מתוך הסנאפצ'ט של קים קרדשיאן
צילום מתוך הסנאפצ'ט של קים קרדשיאן

 

הגילאים של המשתמשות במסכת הפלא נעים על פני טווח רחב למדי. בין המעריצות המושבעות של טרנד המסיכות ניתן למצוא למשל את הטופ מודל היידי קלום בת ה-43, אבל גם את אושיית האופנה והסטייל הבריטית אלכסה צ'אנג בת ה-32, ואת הזמרת הנוסקת ריטה אורה בת ה-25.

Yuck ???

A photo posted by Heidi Klum (@heidiklum) on

בימים אלה ממש מגיע טרנד מסיכות הקסם גם לארץ, וסלבריטאיות ארצנו כבר מכינות את עצמן להתמכרות קשה. לקמפיין ההשקה של המותג החדש- Maëlys גויסו ארבע איט גירלס מקומיות ושוות: בר פאלי, רוסלנה רודינה, שירז טל ודורון מטלון, שישמשו כולן פרזנטריות רשמיות של המוצר. בתור שכאלה, הן זכו להיות הראשונות בישראל להתנסות במסכה הקסומה של "מאליס" ולהעלות תמונות לאינסטוש.

הסיבה לנהירה לזהב כנראה נובעת מהעובדת שהמסכה מצליחה לשלב בין נוחות ליעילות. בין רכיבי המסכה שולבו פטנטים ביו כימים ומינרליים ייחודיים בעלי סגולות- אנטי אייג'ינג התומכים בחידוש וחיזוק תאי העור. תוסיפו את העובדה שהמסכות ארוזות בשקיות חד פעמיות אשר ניתן לקחת בקלות לכל מקום – ותקבלו את המוצר שכל בחורה חייבת שיהיה לה.

לרכישת המסכה לחצי כאן

הכתבה בשיתוף מאליס