דייט ראשון: בשמים מומלצים לנשים וגברים, אביב 2017

איור של ג'ורג' ברביאר | צילום: GettyImages
איור של ג'ורג' ברביאר | צילום: GettyImages

רוקחי הבשמים של מותגי העל מיישרים קו עם עולם האופנה ומוציאים שילובי ריחות נועזים לקראת האביב. כל הניחוחות החדשים והמעניינים של הרגע

88 שיתופים | 132 צפיות

 

 

פירות הדר

ריחות הדר רעננים מקבלים העונה פרשנות נועזת תודות למתיקות של פולי וניל או משמש בבשמים לנשים, וארומות חזקות של מנטה, ענבר ויסמין בבשמים לגברים. התוצאה היא שילוב חדיש. "מבחינתי, המגמה המרכזית היא של חוצפה ותעוזה: להריח משהו שהוא שונה בתכלית", קובעת כריסטין נאז'ל, רוקחת הבשמים של בית הרמס.

בשמים בניחוח הדרים לנשים
בשמים בניחוח הדרים לנשים

בכיוון השעון: Posion Girl דיור לנשים, 483 ש"ח (100 מ"ל,אד"ט) ברשתות הפארם; Tropics טומי גירל לנשים, 149 ש"ח (100 מ"ל, אד"ט) בסופר פארם; Tempted של DKNY לנשים, 279 ש"ח (100 מ"ל, אד"פ) ברשתות הפארם

 

בשמים בניחוח הדרים לגברים
בשמים בניחוח הדרים לגברים

מימין לשמאל: Gentlemen Only ג'יבנשי לגברים, 99 ש"ח (100 מ"ל, אד"פ) בסופר פארם; Wild Night ספרינג לגברים, 99 ש"ח (50 מ"ל, אד"פ) באתר my spring.

פרחוני

לא סתם אומרים שלבשמים הפרחוניים והמתקתקים יש אופי ממכר. "מאז שנות ה־90 ועד היום מכניסים סוכר לבשמים כדי ליצור אינטראקציה ממכרת", מסבירה לטרון. "כיום הטרנד הוא שימוש בטופי, אבל גם בהשפעות מלוחות כמו טונקה". העונה בושמי הנשים מקבלים את מתיקותם מפולי וניל ודבש ואילו הגברים זוכים לפרשנות ג'נטלמנית עם פריחות ארז, ורדים וסיגליות.

בשמים בניחוח פרחוני לנשים
בשמים בניחוח פרחוני לנשים

מימין לשמאל: Eau des Merveilles Bleue הרמס לנשים, 659 ש"ח (100 מ"ל,אד"ט) ברשת אפריל; Blanche אזאדין אלייה לנשים, 589 ש"ח (100 מ"ל, אד"ט) ברשתות הפארם; Velvet Orchid טום פורד לנשים, 475 ש"ח (50 מ"ל, אד"פ) ברשתות הפארם; Arlésienne ל'אוקסיטן לנשים, 239 ש"ח (75 מ"ל, אד"ט) בחנויות המותג; Mon Guerlain גרלן לנשים, 550 ש"ח (100 מ"ל, אד"ט) ברשתות הפארם.

בשמים בניחוח פרחוני לגברים
בשמים בניחוח פרחוני לגברים

מימין לשמאל: Magnetic לקוסט לגברים, 249 ש"ח (175 מ"ל, אד"ט) ברשתות הפארם; L'Homme איב סן לורן לגברים, 606 ש"ח (100 מ"ל, אד"ט) ברשתות הפארם.

עצי

ניחוחות ברוש וענבר לגבר יוצרים תחושה אביבית חגיגית, כשהפעם נוסף להם הפצ'ולי, שעושה קאמבק קליל לתחום הגברים. "היום מחלצים את שמן הפצ'ולי בשיטה היוצרת ריח קליל ועדין תוך שמירה על השפעותיו הממכרות", מציינת קמיל לטרון, רוקחת הבשמים של מותגי Puig.

בשמים בניחוח עצי
בשמים בניחוח עצי

מימין לשמאל: Guilty גוצ'י לגברים, 429 ש"ח (90 מ"ל, אד"פ) ברשתות הפארם; Wanted אזארו לגברים, 299 ש"ח (100 מ"ל, אד"ט) ברשתות הפארם.

 

מושק

ניחוח המושק (המופק בעיקר מהפרשות של בלוטות אייל המושק) מזוהה בעיקר עם עולם הבישום הגברי אבל העונה הוא פופולרי גם בבישום הנשי. ״המושק מיתרגם לריח של עור נקי וסקסי", מסבירה לטרון.

בשמים בניחוח מושק
בשמים בניחוח מושק

מימין לשמאל:  La Femme פראדה לנשים, 570 ש"ח (100 מ"ל, אד"פ) ברשת אפריל; Fleur for Her נרסיסו רודריגז לנשים, 743 ש"ח (100 מ"ל, אד"פ) ברשתות הפארם.