ממלכת המראות

הגלוס שאפשר לסרק אל הגבות והמשזפים המלאכותיים שיעבירו אתכם לגווני הקיץ. חמ"ל חדשות הטיפוח נכנס לכוננות ספיגה

88 שיתופים | 132 צפיות

איפור ושיער הטרנדים שפותחים את קיץ 2015

איפור: גלוס לגבות, לעיניים, לעפעפיים

מראה הקיץ על פי מאק: עור קורן | צילום: יח"צ
מראה הקיץ על פי מאק: עור קורן | צילום: יח"צ

עור קורן ומשחקי טקסטורה של החזרי אור מאפיינים את מראה הקיץ על פי מאק. כדי ליצור אפקט בוהק, יוצרים טקסטורות מאירות ומבריקות, למשל במשיחת עפעפיים נקיים מצלליות עם מעט גלוס עיניים; בהנחת גלוס על עצמות הלחיים; בגלוס מיוחד לגבות (המסורק לתוכן) וכמובן בגלוס המוכר לשפתיים. הדרך הנכונה לקבלת המראה הזה היא אימוץ גישה מינימליסטית לאיפור.

גלוס לפנים: מראה הקיץ הקורן על פי מאק | צילום: יח"צ
גלוס לפנים: מראה הקיץ הקורן על פי מאק | צילום: יח"צ

שיער: פוסעים בשבילים צדדיים

גארי פראנס, מנהל הקריאייטיב של lebaL.m – המותג הרשמי של שבוע האופנה לונדון – ביקר בארץ לפני כשבועיים כדי לספר על הטרנדים בשיער לקיץ הקרוב. המעניין שבהם הוא חלוקת השיער לקווצות בלתי שגרתיות, כגון שביל הממוקם בצד הראש באופן קיצוני והפרדות עמוקות בין קווצות שיער בצדי הראש, כאשר קבוצת השיער נמשכת אל מאחורי האוזן הנגדית.

טרנד השיער של הקיץ: שביל בצד | צילום: יח"צ
טרנד השיער של הקיץ: שביל בצד | צילום: יח"צ

קו המשווה

משזפים מלאכותיים בגרסת מוס, קרם ואף מגבון לשיזוף עצמי, מעניקים לגוף גון עור אקזוטי ומסייעים במעבר הדרגתי בין מראה חורפי וחיוור למראה שחום

המשזפים המלאכותיים שיעזרו לכם להשתלב בקיץ בקלות
המשזפים המלאכותיים שיעזרו לכם להשתלב בקיץ בקלות

 

מימין לשמאל:

אוון תחליב שיזוף לפנים ולגוף מועשר בלחות. 130 ש"ח ברשתות הפארם | לנקסטר תחליב שיזוף ברונז זוהר לרגליים. 99 ש"ח בסופר פארם | גרנייה תחליב עם לחות לשיזוף הדרגתי לפנים ולגוף. 75 ש"ח ברשתות הפארם | לוריאל פריז מוס אוורירי לשיזוף עור הגוף. 90.90 ש"ח ברשתות הפארם | לייף מגבונים לעור הגוף. 24.90 ש"ח ל־10 יחידות בסופר פארם

בקצרה

סקרלט ג'והנסון קיצצה את שערה והשאירה מלפנים רעמת שיער עם שביל בצד, בהתאם לפריזורת פיקסי העדכנית (א־לה כריס ג'נר) יום לאחר סיום צילומי העונה השישית של "משפחה מודרנית", הצטרפה השחקנית שרה היילנד לטרנד הבוב (קארה) ומיהרה להעלות את תמונתה לאינסטגרם הבושם החדש של אוסקר דה לרנטה, Extraordinary, הושק לראשונה עם ליפ באלם בניחוח תואם לבושם מוצרי חברת טיפוח השיער הניו יורקית Amika המשווקים בכ־27 מדינות בעולם, יושקו בישראל אצל מעצבי שיער נבחרים.