תיק איפור: מאיה נגרי מסקרנת

מאיה נגרי | צילום: תם מרשק
מאיה נגרי | צילום: תם מרשק

יש לה משנה קוסמטית ברורה לקיץ ולחורף והיא תכיר לכן מותגים מסקרנים מכל העולם. מה למדנו משגרת הטיפוח של מעצבת האופנה מאיה נגרי?

88 שיתופים | 132 צפיות

 

מאיה נגרי בת 40, מעצבת אופנה.

פנים

"בכל בוקר וערב אני מורחת קרם פנים Le Lift Creme Riche של שאנל. הוא עשיר אבל לא שמנוני ונספג בקלות. בקיץ אני משתמשת בגרסת הג'ל הקלילה שלו. לניקוי הפנים אני משתמשת במי הפנים Lotion Douceur של שאנל שמנקה מעולה את הנקבוביות בסוף היום".

גוף

"אני נאמנה לסבון גוף טבעי של Jason בריח עץ התה שקיים עוד משנות ה־50. הוא לא יקר, בעל ריח נפלא ומשאיר את העור רך ונעים. קרם הגוף שלי הוא של Rodin, הוא מרוכז ועשיר ואי אפשר בלעדיו בחורף. בקיץ אני מעדיפה חלב גוף קליל של ל'אוקסיטן בריח אורכידאה".

שיער

"אני חופפת פעם בשלושה ימים בשמפו הבוטני של Philip B שאני מזמינה מאנגליה. אחרי החפיפה השיער מסתדר בקלות ואין צורך במרכך".

מייק אפ

"אני אוהבת את המראה הטבעי ומשתמשת ב־Foundation Stick בצבע חול של בובי בראון. הוא כמעט שקוף ומתאים למי שמעדיפה מייק אפ שיושב טוב אבל בלתי נראה".

איפור

"סומק ג'ל Blush Memoire של ג'יבנשי בצבע ורוד ועיפרון גבות Veluxe בצבע סטרוברי בלונד של MAC שמגיע עם מברשת מובנית. אני מאוד אוהבת שפתונים כי הם משדרגים את המראה בקלות. אחד המועדפים עליי הוא Rouge Volupte בצבע Mesmerizing Purple של איב סן לורן. האריזה היפה נראית כמו תכשיט אבל קצת כבדה, אז הוא לא נמצא בתיק אבל תמיד ברכב ובבית".

קרם הגנה

"לה רוש פוזה עם +50 SPF הוא מוצר חובה בתיק שלי. הוא גם מונח בכניסה לבית וככה לא שוכחים למרוח, כולל את הילדים בדרך לגן. כמה טיפות על הפנים והוא מחזיק יום שלם".

הכי כן

"כבר 15 שנה שז'אן כהן הוא מעצב השיער שלי והיחיד שמתקרב עם אליי עם מספריים. הוא עושה תספורות גאוניות ולפני חמש שנים שכנע אותי לקצר את השיער לקארה. לא האמנתי שזה יתאים לי ול־183 הס"מ שלי, אבל הוא צדק".

הכי לא

"מעולם לא מרטתי את הגבות שלי ואיש לא נגע בהן. אני אוהבת גבות עם נוכחות ובמראה טבעי לגמרי".

תיק האיפור של מאיה נגרי | צילום: רן גולני
תיק האיפור של מאיה נגרי | צילום: רן גולני

מלמעלה עם כיוון השעון: עיפרון גבות MAC, מייק אפ בובי בראון, מי פנים שאנל, קרם פנים שאנל, שפתון איב סן לורן, סומק ג'יבנשי.