טיפים לטיפוח השיער בקיץ

בחודשי הקיץ מומלץ לבחור שימוש במוצרי עיצוב המכילים בתוכם רכיבי הגנה והזנה, מוצרים המעניקים תחושה רעננה | צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב | Syda Productions- Fotolia.com
בחודשי הקיץ מומלץ לבחור שימוש במוצרי עיצוב המכילים בתוכם רכיבי הגנה והזנה, מוצרים המעניקים תחושה רעננה | צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב | Syda Productions- Fotolia.com

בקיץ השיער יבש יותר, פגיע יותר ואם הוא צבוע, הוא גם דוהה מהר מאוד. מדריך לטיפוח שיער יעיל בעונה החמה

88 שיתופים | 132 צפיות

1. לשמירה על טיפוח שיער צבוע: חשוב לבחור בשמפו המתאים לשימוש יומיומי המכיל בתוכו מסנני קרינה להגנה מקסימאלית על השיער. להשלמת הטיפול מומלץ להשתמש בתרסיס דו שלבי לשיער צבוע המכיל מסנני UV לשמירה על הברק, עוצמה ואחידות הצבע לאורך זמן.

2. לטיפול והזנת האורכים וקצוות השיער: כשיש תחושת יובש וחספוס – מומלץ לבחור במוצרים המכילים ריכוז גבוה של ויטמינים וקרטין להשגת מראה בריא ובוהק.

3. מתי להבריש את השיער? הברשת שיער תיעשה תמיד כאשר השיער לח, לאחר חפיפה ושימוש במסכת הזנה. יש להימנע ככל האפשר מהברשת שיער כאשר הוא יבש. פעולה זו גם תמנע מהאפשרות של היווצרות חשמל סטטי בשיער.

4. מוצרי עיצוב לשיער: מומלץ להשתמש במוצרי עיצוב המכילים בתוכם רכיבי הגנה והזנה, מוצרים המעניקים תחושה רעננה, שומרים על נפח ומראה טבעי וכאלו המספקים הגנה עמוקה לכל סוגי השיער.

5. אל תשתמשו ב: תכשירי שיער המכילים אלכוהול בריכוז גבוה, בעת שהייה מחוץ לבית.

6. שומרים על הקרקפת: לשמירה על טקסטורה מומלץ לבחור מוצרים במרקם קליל ללא שומנים להחדרת לחות ולהשגת איזון בכל הקשור לעור הקרקפת והשיער.

7. סרום, סרום, סרום: להשגת רכות מוגברת עם גימור מבריק במיוחד של שיער טבעי או צבוע יש למרוח בתדירות יומיומית סרום משיי כתוסף חיוני להשגת זוהר למראה שיער בריא.

טיפול נכון לפי סוגי שיער

* לבעלות שיער בהיר / מובהר או עם גוונים בהירים: אין למרוח שמנים מכל סוג בזמן החשיפה למזג האוויר.

* לגברים בעלי שיער באורך קצר עד בינוני: מומלץ להשתמש במשחת פומייד המעניקה ברק מיוחד, שומרת על אלסטיות עם מרקם טבעי עם יתרון משמעותי – פורמולה ללא אלכוהול תהיה מועדפת לשימוש בחודשי הקיץ החמים.

* לבעלות שיער ארוך: מומלץ לגזור את קצוות השיער בתדירות של פעם בחודש על מנת למנוע היווצרות של יובש ו/או פיצול לפחות.

* לפני הכניסה למים מלוחים או כלור: ניתן להרטיב את השיער במים מינרלים ולמרוח מרכך שיצור שכבת הגנה שמונעת מכלור ומלח לחדור לשיערה. לאחר הרחצה יש לשטוף את השיער במים מתוקים ולחפוף.

* רחצתם בבריכה או בים? כאשר יוצאים מהמים חשוב לשטוף את השיער במי ברז על מנת לשחרר את השיער משאריות של כלור או מי מלח אשר עלולים להזיק לטקסטורה ולבריאות השיער.
* שימוש תכוף במסיכת הזנה לשיער: מומלץ להשתמש במסכה לשיער המעניקה לחות והזנה. טיפ: טרם המריחה כדאי לספוג מים מהשיער בעזרת מגבת רכה ואף לעטוף את השיער במגבת שתשמור על החום ותשפר את הספיגה.

* איך מייבשים נכון את השיער? יש לספוג את המים עם מגבת, לא לשפשף ולא למתוח אותו.

* תזונה חיונית ומתאימה: חשוב גם לשתות הרבה מים, לאכול סוגים שונים של פירות וירקות ומאכלים המכילים אבץ, כגון: זרעים, אגוזים, שמרי בירה, שום, טחינה או נבט חיטה.

ייעוץ מקצועי: מעצבי השיער של "אינדולה" : שמואל שמואל גדרה / משה אוזן פ"ת / ערן ויניב קצב ת"א/ אמיר בקשי חולון