יהיה מסנוור: הטרנדים החמים של משקפי השמש לקיץ הקרוב

יהיה מסנוור. צילום: יח"צ
יהיה מסנוור. צילום: יח"צ

מזוהר שנות ה־70 ועד למשקפי האוברסייז בסגנון אודרי הפבורן: רגע לפני שהקיץ חוזר, תומר ירון, מקים רשת "משקפיים בשינקין", עושה לנו קצת סדר בטרנדים החמים של משקפי השמש

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי | משקפיים בשנקין

המגמות האופנתיות שנראות מדי עונה על מסלולי התצוגות זולגות גם לתחום משקפי השמש, כאביזר נותן טון ששום מלתחה לא שלמה בלעדיו. רגע לפני שמתחילה העונה שבה השמש מגבירה ווליום וגורמת לכולם למצמץ ללא הרף, כדאי להצטייד בזוג משקפיים המתכתב עם אותן מגמות, בעל נוכחות מורגשת אבל לא משתלטת ושמרמז על חוש סטייל מפותח כבר במבט ראשון.

קולקציית המשקפיים של משקפיים בשנקין. צילום: יח"צ
קולקציית המשקפיים של משקפיים בשנקין. צילום: יח"צ

לפי תומר ירון, מקים רשת חנויות הבוטיק משקפיים בשינקין – אף שבתחומים אחרים טרנד הסבנטיז עושה סימנים של דעיכה לטובת העשורים שבאו אחריו, בגזרת משקפי השמש הוא עדיין מוביל: "אנחנו נשארים בשנות ה־70, אבל בצד הזוהר שלהן. שימוש נרחב בזהב, כסף וצבע פודרה״. המראה הרווח הוא יוקרתי מאוד: פינישים מושקעים, שילוב של זהב ופלסטיק ועדשות מיוחדות, בצד הדגמים הקלאסיים שיש תמיד: משקפי אוברסייז א־לה אודרי הופבורן מצד אחד, ומצד שני – משקפיים עגולים בסגנון ג'ון לנון. ואם כבר מדברים על מראה יוקרתי – מגמה רווחת נוספת כיום היא משקפי לקשרי: מותגים רבים, בהם גוצ'י או ואלי האוסטרלי, מאמצי גישה שלפיה משקפיים הם תכשיט ומציגים מסגרות בציפוי זהב 24 קראט. המחיר, כמובן, בהתאם.

קולקציית המשקפיים של משקפיים בשנקין. צילום: יח"צ
קולקציית המשקפיים של משקפיים בשנקין. צילום: יח"צ

אך בחנות ניתן למצוא גם אפשרויות צנועות בהרבה: קלאסיקות מינימליסטיות שנושקות למראה הגיקי מפגינות נוכחות מרשימה, למשל בקולקציה של המותגים האיטלקיים גרת' לייט ופרסול ואצל מייקיטה הנחשק, שמגיע מברלין. עבור חובבי הקלאסיקות המושבעים, שלא מוכנים לפזול הצדה מדגמי רייבאן אבל לוקים בראייתם, מוצע חידוש אטרקטיבי: החל מהעונה מייצר המותג משקפי שמש אופטיים בהתאמה אישית ללקוח, ולראשונה בתולדותיו מציע עדשות מקוריות השומרות על הצבע, הגימור והלוגו, במקום להחליף אותן בעדשות גנריות שגורמות למשקפיים לאבד מאופיים כמו שנהגו לעשות בעבר. פתרון מעולה לגברים ולנשים חובבי מראה יוניסקס ניתן למצוא בקולקצייה החדשה של תומאס מאייר.

[tmwdfpad]

קולקציית המשקפיים של משקפיים בשנקין. צילום: יח"צ
קולקציית המשקפיים של משקפיים בשנקין. צילום: יח"צ

"אנשים יכולים ללבוש את אותם הבגדים במהלך שבוע שלם, אבל אם יחליפו את המשקפיים כל יום הם ייראו אחרת לגמרי. אנחנו נוטים להסתכל קודם כל על הפנים, על העיניים ורק לאחר מכן על יתר הדברים, ולכן למשקפיים השפעה עצומה על האופן שבו אנחנו רואים את מי שמולנו. חוץ מזה, משקפי שמש איכותיים הם כמו ההבדל בין סתם טלוויזיה ובין השתדרגות ל־HD", 
מוסיף ירון ומזמין להתרשם מהיצע המשקפיים הגדול בחנויות הרשת, המציעות חוויית קנייה ייחודית ולא מחייבת בחסות מוזיקה ובר משקאות הפתוח ללקוחות. במילים אחרות – חגיגה.

משקפיים בשינקין | שינקין 9, אבן גבירול 185, 
שבזי 53 תל אביב | shenkinglasses.co.il