עוד יום יפה בעבודה

צילום: דנה מאירזון
צילום: דנה מאירזון

זו לא חוכמה לגרום לדוגמנית להיראות מהמם בקולקציה חדשה, אבל מה קורה כשאנחנו לובשות אותה? או! בדיוק בשביל זה שלחנו את אלינור דביר לנסות על גופה קולקציות מסקרנות. דיווח אמיתי מהזירה מול המראה

88 שיתופים | 132 צפיות

קולקציית המסלול של רנואר תפתיע גם את הקונות הפחות אדוקות של הרשת

מי זו העונה השנייה שרשת רנואר משיקה קולקציית קפסולה הכוללת פריטים מסחריים פחות, ומעניקה לקהל טעימה משמעותית יותר מהיכולות של מעצבי הבית.

מה רון קאהן, המנהל הקריאייטיבי של הרשת, וצוות המעצבים עצבו קולקציה בהשראת אישה שהמאפיינים שלה הם זיקה עמוקה אל העבר שלה, וביטחון וסיפוק בהווה.

איך כבר ראיתי סיפורי השראה מפוארים שמאחוריהם עמדו פריטים שלא הייתי מעִזה ללבוש אפילו כפיג'מה. כאן זה אחרת. האוסף לא רק נוגע ברוב הטרנדים הנכונים אלא גם מוגש בפרשנות גבוהה ויוקרתית. יצאתי לבדוק אם מה שנראה מדויק ושיקי בתצוגה, יכול להתאים גם ברמה הפרקטית.

האאוטפיט הראשון שבחרתי הוא חליפה כתומה מכף רגל ועד ראש המורכבת ממכנסי מעטפת בגזרת פעמון (349 ש"ח), גופיית סריג (129 ש"ח) וז'קט צמר עם חגורה נקשרת במותן (399 ש"ח). אין ספק שאפקט הוואו קיים במלוא הדרו, ויכול להיות שבאופן חד פעמי – נניח בתצוגת בוקר בפאשן וויק בפריז – באמת אשקול אותה בתור אופציה. בפועל הגיוני יותר לפרק אותה לגורמים וללבוש את החלקים השונים עם פריטים אחרים.

מכנסיים: 349 ש"ח. צילום: דנה מאירזון. צילום: דנה מאירזון
מכנסיים: 349 ש"ח. צילום: דנה מאירזון. צילום: דנה מאירזון
ז'קט: 399 ש"ח | גופייה: 129 ש"ח. צילום: דנה מאירזון
ז'קט: 399 ש"ח | גופייה: 129 ש"ח. צילום: דנה מאירזון

שמלת הצמר המשובצת (299 ש"ח) היא מהפריטים שאפשר ללבוש בבוקר לעבודה, ולהמשיך אל תוך הלילה בשינוי אביזרים ונעליים.

שמלה : 299 ש"ח. צילום: דנה מאירזון
שמלה : 299 ש"ח. צילום: דנה מאירזון

חצאית המקסי בירוק כהה הזכירה לי את הקולקציה החורפית של ולנטינו. ומפני שכל הקולקציה הזאת קצת דוסית, החלטתי ללכת עד הסוף עם ההשראה והתאמתי לה סוודר חרדלי (299 ש"ח) שמכסה הכל חוץ מהצוואר.

סריג: 299 ש"ח | חצאית: 299 ש"ח. צילום: דנה מאירזון
סריג: 299 ש"ח | חצאית: 299 ש"ח. צילום: דנה מאירזון

מסקנה גם אם אתן לא מעריצות אדוקות של הרשת, משהו טוב קורה ברנואר, כדאי להתחיל לעקוב.

כמה 99־600 ש"ח.

איפה רק בסניף דיזנגוף סנטר בתל אביב.

 

סטלה ולורי

מוכיחות שנשים יפות גם בבגדים גדולים

מי האחיות ורד וזוהר בלנק הקימו לפני כשנתיים את הלייבל הנושא את שמן של שתי הסבתות שלהן שעלו לארץ והביאו עמן ניחוח, סגנון ושיק אירופיים. הקולקציה כוללת תיקים, שמלות וטופים במתכונת אוברסייז. התיקים גדולים ודרמטיים והבגדים מוגזמים וכוללים צווארונים בולטים, גימורים פרומים וכיסים גדולים במיוחד.

מה הדרמה שנוצרת בשל המרחק הגדול מהגוף, הגזרות והנפילה של הבדים השונים, יוצרת לוק גרוטסקי במקצת המבטא משהו מתוחכם מאוד ונשי. רוב השמלות לא מיועדות לעונה מסוימת ויכולות להילבש בקיץ עם כפכפים ובחורף עם גרבונים ומגפונים. עם זאת, בשל מורכבות הגזרות, הקולקציה לא מתאימה לכל אחת.

איך השמלה הראשונה שלבשתי הייתה שמלת חנה'לה מבד ג׳ינס עבה (890 ש"ח).היא נראית כמו שמלה של בובה, עם מחשוף סגור, שרוולים ארוכים וגזרת A רחבה עד הברך. התאמתי לה תיק פרנזים לבן (1,350 ש"ח), ורק לגבי הנעליים הייתה לי התלבטות: האינסטינקט הראשוני היה נייקי או סנדלי פלטפורמה. במחשבה שנייה החלטתי שאני עדיין קצת פרחה וחייבת להכניס פה עקבים מעודנים כדי לאזן את הלוק הבובתי. עניין של מצב רוח.

שמלה: 890 ש"ח | תיק: 1350 ש"ח. צילום: דנה מאירזון
שמלה: 890 ש"ח | תיק: 1350 ש"ח. צילום: דנה מאירזון

התחושה הנעימה והמשוחררת מתחת לשמלה הביאה אותי לנסות גם את הדגם ג'סמין וטוני, שמורכב מחולצה כחולה המחוברת לחצאית מבד משובץ (890 ש"ח).

שמלה: 890 ש"ח. צילום: דנה מאירזון
שמלה: 890 ש"ח. צילום: דנה מאירזון

השמלה השלישית היא גלבייה יפנית שחורה ונוזלית באורך מידי (1,290 ש"ח), שאליה צירפתי נעלי פאמפ שחורות ויצאתי לבלות.

שמלה: 1290 ש"ח. צילום: דנה מאירזון
שמלה: 1290 ש"ח. צילום: דנה מאירזון

מסקנה פעם חשבתי שאוברסייז צריך לחשוף רגליים או להיות בעל מחשוף עמוק כדי לאזן את אפקט ההסתרה. הבנתי שמספיק עקבים גבוהים בשביל להרגיש מושכת.

כמה 250־1,500 ש"ח.

איפה יריד דרס קוד (13.11־15.11 בדובנוב 8 תל אביב) ובחנות במסריק 19 תל אביב.